suddenly = elite

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hierbij verklaar is suddenly officieel een elite stam. Een hoge gemiddelde leden score, weinig leden, en een paar ervaren spelers :D.

Ik denk dat we hun over 3 maanden nog steeds in de top 5 zullen terugvinden.

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer doen "elite" stammen invites sturen zonder bijhorende uitleg? Suddenly is gewoon een stam die toevallig veel punten heeft gekregen. Daarnaast is 't natuurlijk veels te vroeg om nu al met termen als "Elite" te gaan gooien.

DeletedUser

Guest
Het woord elite is net als vers in supermarkten, het is niet beschermd, dus kan gebruikt worden... :D
En daar maken sommige gretig aftrek van. ;)

Maar suddenly is suddenly wel héél erg elite geworden hoor! :eek:
Ze hebben wel héél erg weinig leden! DE opus (...) van wereld 5!

DeletedUser4298

Guest
Zeg niks, Zeg niks.

W4 kwamen er ook verrassende stammen(BALL, W.H.) ipv 1337 & PiT ;)

DeletedUser343

Guest
waar kan jij van meespreken? Dat pl0x goed is in bed :O
Gatver.... :D

DeletedUser

Guest
Het is nu noob om jezelf elite te noemen.:p
Iedereen kent het woord en denkt dat als die 100.000 punten heeft die al elite is... Suddenly gaat natuurlijk nooit overleven, er komt zkkr nog een betere stam!

DeletedUser343

Guest
De echte 'elite' stammen zullen pas goed zichtbaar worden nadat er geadeld wordt. Zij zullen dan een stuk sneller stijgen dan de anderen. Als je nu bovenaan staat heb je gewoon veel leden, anders kan het niet :). De elite stammen die er nu zijn staan dus gewoon ergens in de ranglijst waar ze niet opvallen omdat ze overspoeld worden door noobstammen. Praat over 2 weken nog eens verder, denk dat er dan al een redelijk aantal mensen dorpen hebben overgenomen. Maar over 1 of 2 maanden zal pas echt duidelijk worden wie de wereld gaat overheersen :).

DeletedUser

Guest
Ik zie dat sommige mensen het door hebben wat ik hiermee wil bereiken haha. Als ik kijk naar de andere topics, heeft iedereen het erover dat stam blabla noob is omdat het veel leden heeft, lage punten, etc etc. maar dat zegt geen ene fl****! Laten we gewoon eens afwachten ;).

Maar... als punten konden vechten, dan hadden we allemaal een probleem nu :p

DeletedUser

Guest
lol suddenly elite xD

binnenkort heb je dan ook elite stammen : suddenly2 en suddenly 3:D

zwaar elite ^^

DeletedUser

Guest
lol suddenly elite xD

binnenkort heb je dan ook elite stammen : suddenly2 en suddenly 3:D

zwaar elite ^^

En die krijgen ook nog allemaal opleidingsstammen (2 per stuk) en de opleidingsstammen krijgen ook weer opleidingsstammen.... :rolleyes:

DeletedUser

Guest
als ze net zo goed spelen als op W1, dan stelt het niet zo veel voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan