Style! & Wolf vs Casual

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser71121

Guest
Volgens mij heeft DAS al betere tijden gehad

1079w8n.png
 
Reactiescore
60
Wat we dus eigenlijk zeggen: Wolf & Style tegen P.

Klinkt interressant
 
Reactiescore
60
Nee ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat je niet mee mag doen :D
 

DeletedUser63643

Guest
Metoism gekickt ?????

Als jullie iedereen kicken die we aanvallen zijn we snel klaar. :D

Klote voor je Jeff dat ze je laten vallen.
 

DeletedUser75195

Guest
Metoism gekickt ?????

Als jullie iedereen kicken die we aanvallen zijn we snel klaar. :D

Klote voor je Jeff dat ze je laten vallen.

Know your facts.

Klote voor de Wolf stammen dat Jeff ons laat vallen ;).
 

DeletedUser65921

Guest
Jammer Jeff, ik ga je missen :(
Zo verdwijnt weer één van de laatste overgebleven baasjes.
 
Reactiescore
92
Know your facts.

Klote voor de Wolf stammen dat Jeff ons laat vallen ;).

Is dat nou echt alles wat je zegt over iemand die zo lang zich wél heeft ingezet voor een groep waar jij inzat? Jeff verdient wel wat meer respect van zijn (ex-)stamleden.



Deze maand voor het eerst kleinschalig georganiseerde aanvallen tegen Wolf uitgevoerd. Brengt ons meteen op een kleine voorsprong in het totaalplaatje,
dus toch even wat statistieken erbij.
Zijde 1:
Stammen: W-hunt, W-pack
Zijde 2:
Stammen: P.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 126
Kant 2: 150
Verschil: 24

chart


Zijde 1:
Stammen: W-hunt, W-pack
Zijde 2:
Stammen: P.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 123
Verschil: 122

chart


Zijde 1:
Stammen: W-hunt, W-pack
Zijde 2:
Stammen: P.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 86
Verschil: 86

chart


Natuurlijk moeten we deze niet te serieus nemen, gezien wolfspelers die dorpen verliezen z.s.m gekicked worden:

Zijde 1:
Spelers: benjaminooo, metoism
Zijde 2:
Stammen: P.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 159
Verschil: 158

chart
 

DeletedUser75195

Guest
Waarom respect tonen voor iemand die een maand lang al inactief is en die dat maar laat weten wanneer hij al een heleboel dorpen kwijt is. Trekt moraal toch alleen maar naar beneden.

Jullie hebben best mooie stats tegenover ons ja. Maar als we die van ons tegenover DAS en AZTEC er bijhalen zijn die toch een stuk mooier moet ik zeggen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Hij heeft zeer lange tijd gespeeld als frontliner. Langer dan dat jij in style hebt gezeten. Misschien heb ik ouderwetse/rare ideeen, maar een bedankje voor zijn uren speeltijd en trouwe dienst was niet mis geweest.
Ik speel soms ook een tijdje wat minder actief, als ik druk ben met rl, niets aan te doen. Betekend niet dat ik meteen op delete moet gaan, omdat het moraal evt. naar beneden kan gaan.
Het moraal gaat ook omlaag wanneer spelers elkaar niet respecteren. bv. zodra je stopt dat er negatief over je wordt gepraat.

Wij zijn DAS en AZTEC niet :rolleyes: Maar ziet er inderdaad goed uit. ;)
Ons DAS target is ondertussen al op barbaar. Maand geleden vroeg hij nog om meer aanvallen, omdat het zo makkelijk was. Hij vraagt, wij leveren. :D
 

DeletedUser63643

Guest
Zolang ik op casual speel heb ik naast Jeff gelegen, het was een fijne buur, zelfs als vijand.
Dat zegt wel iets over iemand.

Hij had grote plannen, zelfs na heel lange tijd een co speler genomen, dus het stoppen van hem moet toch in een andere context genomen worden als het zomaar in de steek laten van zijn "stam".
Ik denk dat het bij Jeff net andersom is, in de steek gelaten door zijn stam, en afgeserveert naar een andere stam.
 

DeletedUser65921

Guest
Nee, dat was een gezamelijke beslissing.

Mensen hebben gewoon drukkere periodes in rl en het is logisch dat je niet je hele tijd tw blijft spelen.
Ik heb enorm veel respect voor Jeff omdat hij al die tijd, zelfs met weinig tijd, zijn frontacc heeft blijven houden, zijn verliezen goed maakte ed.
Maar ik snap hem volledig dat je op een bepaald punt de voorrang geeft aan je rl, een jammere, maar zeer logiche zaak.

Ik kan dus alleen herhalen wat ik al eerder zei, gonna miss you man.
 

DeletedUser70434

Guest
Jeff verdient respect
VAN IEDEREEN

Ik wil veel mensen jeff zijn pad zien nadoen van wat hij allemaal bereikt heeft op deze wereld!
En ik durft gerust zeggen dat hij een nog betere deffer is of ik
Misschien wel de beste op deze wereld, we moeten zijn besluit respecteren, hoe slecht hij ook kan zijn voor de wolf-stammen, maar iedereen heeft een leven buiten dit en dit is toch maar een 'stom' spel tegenover je privé

Zodus jeff, veel plezier in RF
Hopelijk horen we nog eens iets van je ;)
 

DeletedUser71121

Guest
Stam: De vervormde statistieken in oorlogsrang staan er goed voor, maar wel abuse van het systeem van stammenoorlogen, 400 dorpen zijn dubbel geteld. Leden worden ook vrij snel gekicked. Toch doen jullie het uitstekend tegen AZTEC en alles onder rang 4 Deze stam kreeg afgelopen maand ook voor het eerst weerstand op offensief gebied, dus ben benieuwd hoe de toekomst ervan zal zijn. 7/10
Even hierop terugkomen zonder ergens off topic te gaan. Hoe zouden dorpen dan 3 keer geteld kunnen worden volgens jou :rolleyes: Moet je ook weten dat dorpen die we edelen van DAS en Zero-b er niet eens bij staan.

Ben je ook de laatste massa van ons op jullie vergeten? Die liep heel lekker voor jullie ja :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan