Style! & Wolf vs Casual

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nou, we wachten het af. :D

De eerste wolf is deze week al bij ons binnen :p nu de rest nog.


En jij gaat dus er vanuit dat er nog meerdere spelers volgen:rolleyes:
Is wel opmerkelijk wij 3 (Schaapje Tiger Ik) hebben de stap gemaakt richting -I-.
Maar dat er overigens alleen ik overblijf zo zie je maar vrienden zijn niet te vertrouwen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63643

Guest
En jij gaat dus er vanuit dat er nog meerdere spelers volgen:rolleyes:
Is wel opmerkelijk wij 3 (Schaapje Tiger Ik) hebben de stap gemaakt richting -I-.
Maar dat er overigens alleen ik overblijf zo zie je maar vrienden zijn niet te vertrouwen :rolleyes:

Zeg nooit nooit. :p
 
Reactiescore
92
En jij gaat dus er vanuit dat er nog meerdere spelers volgen:rolleyes:
Is wel opmerkelijk wij 3 (Schaapje Tiger Ik) hebben de stap gemaakt richting -I-.
Maar dat er overigens alleen ik overblijf zo zie je maar vrienden zijn niet te vertrouwen :rolleyes:

Hoezo is schaapje niet te vertrouwen? Het verhaal dat mij ter oren is gekomen, is dat schaapje was gekicked en vervolgens verloor hij dorpen aan jullie. Het was hoe dan ook een schone overstap, er zijn nog geen aanvallen geplanned waar we hem voor gebruiken. ;)

Sorry ik zal niet in de voetsporen van de andere 2 betreden :)

Correct, want ik oordeel of je er wel/niet inkomt. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoezo schaapje niet te vertrouwen is?? Dat laat ik even voor mezelf. Maar 1 ding mag je van mij weten samenwerking kent hij niet:rolleyes:
Jij hoeft niet te oordelen of ik wel of niet mag komen, want zoals ik al zei ik verlaat mijn stam niet :)
 

DeletedUser65921

Guest
Ach ze leren alvast uit hun fouten, nu doen ze het recruiten op een normale propere manier!
 

DeletedUser73697

Guest
De mensen die schaapje langer kennen weten dat hij te vertrouwen is.
Dat die uit wolf gekickt zou worden had ik nooit verwacht.

Achja nu style verdwijnt is wolf weer wat actiever.
 

DeletedUser71121

Guest
Nou, we wachten het af. :D

De eerste wolf is deze week al bij ons binnen :p nu de rest nog.
Er is deze week helemaal niemand van wolf naar jullie gegaan. :eek: Moet ik hier trouwens uit opmaken dat je een fusie wilt :rolleyes: Ik begrijp natuurlijk wel dat je na 10 maanden met alleen noobs je eens wat goede leden wilt.


De mensen die schaapje langer kennen weten dat hij te vertrouwen is.
Dat die uit wolf gekickt zou worden had ik nooit verwacht.

Achja nu style verdwijnt is wolf weer wat actiever.

Ik begrijp ook niet dat schaapje op dat moment uit wolf is gekicked. Zoiets verwacht je toch vroeger :D
 

DeletedUser

Guest
Ach ze leren alvast uit hun fouten, nu doen ze het recruiten op een normale propere manier!

Stop met dit gezwam.
Het is over..... :D
De naam van dit forum doet geen recht meer aan de werkelijkheid..
Immers Style! en zijn verdorven familie zijn nu verleden tijd.

Gegroet..

Jullie vriend, Bufang
 

DeletedUser71679

Guest
zoals al gezegd er is niemand van wolf naar p gegaan. er is een speler zonder stam naar p. gegaan en eerlijk denk ik dat tie er niet lang zal zitten of misschien wel omdat ze noobs gewent zijn ;)
 

DeletedUser75195

Guest
De mensen die schaapje langer kennen weten dat hij te vertrouwen is.
Dat die uit wolf gekickt zou worden had ik nooit verwacht.

Achja nu style verdwijnt is wolf weer wat actiever.


Moet jij net gaan zeggen wie te vertrouwen is en wie niet...
 

DeletedUser71233

Guest
Ik ook daarom was ik maar gestopt, had zo een vermoede dat BB dorpen pakken meer van je kaliber was :):wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan