Style! & Wolf vs Casual

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
92
Even hierop terugkomen zonder ergens off topic te gaan. Hoe zouden dorpen dan 3 keer geteld kunnen worden volgens jou :rolleyes: Moet je ook weten dat dorpen die we edelen van DAS en Zero-b er niet eens bij staan.

Ben je ook de laatste massa van ons op jullie vergeten? Die liep heel lekker voor jullie ja :D

Simpel, meerdere oorlogen die tegelijkertijd lopen. Zo heeft Style ook een groot deel 'luchtdorpen' (in percentage's veel hoger dan jullie.)
De hele wereld hadden ze de oorlog verklaard en dat riep een kettingreactie op, meerdere stammen gingen bij bondgenoten in oorlog.
Wij hadden voor de massa op black cop bv. mee kunnen doen in de oorlog die AZTEC al heeft, zodat onze overnames dubbel werden geteld, waardoor wij nu 33 miljoen punten hadden kunnen hebben in die ranglijsten. We hadden w-pack nu ook op 2000 verloren dorpen kunnen zetten, als ik dat had gewild. Gelukkig geven wij niet zo sterk om stats en manipuleren we die ook niet zo sterk, wat ons vroeger werd verweten.

Die massa ben ik niet vergeten. Toch staan we nog dik voor bij de deelnemers van die tijd. ;)
 

DeletedUser70434

Guest
Simpel, meerdere oorlogen die tegelijkertijd lopen. Zo heeft Style ook een groot deel 'luchtdorpen' (in percentage's veel hoger dan jullie.)
De hele wereld hadden ze de oorlog verklaard en dat riep een kettingreactie op, meerdere stammen gingen bij bondgenoten in oorlog.
Wij hadden voor de massa op black cop bv. mee kunnen doen in de oorlog die AZTEC al heeft, zodat onze overnames dubbel werden geteld, waardoor wij nu 33 miljoen punten hadden kunnen hebben in die ranglijsten. We hadden w-pack nu ook op 2000 verloren dorpen kunnen zetten, als ik dat had gewild. Gelukkig geven wij niet zo sterk om stats en manipuleren we die ook niet zo sterk, wat ons vroeger werd verweten.

Die massa ben ik niet vergeten. Toch staan we nog dik voor bij de deelnemers van die tijd. ;)

wat maakt dat veel uit
ieder verloren dorp telt ook voor dubbel hoor
komt dus steeds op het zelfde neer ;)
 

DeletedUser71121

Guest
Volgens een support die ik ooit deed tellen die dorpen helemaal niet dubbel mee. Mss kan Poo. dat even ontkennen of bevestigen :)
 

DeletedUser65921

Guest
In oorlogstats van tw zelf wel, ik heb echt nog geen 1200 vijandelijke dorpen veroverd :p
 
Reactiescore
92
wat maakt dat veel uit
ieder verloren dorp telt ook voor dubbel hoor
komt dus steeds op het zelfde neer ;)

Enkelen bij jullie zijn erg gedreven op die stats ;)
Voor mij maakt het wel wat uit of dorpen dubbel meetellen of niet, het is toch wel een heel verschil of je 3700 dorpen hebt veroverd of 7400. Normaal zou ik er niets over zeggen, lekker de roze brillen laten, maar in propaganda wordt dat toch telkens tegen ons gebruikt.

Dat de verloren dorpen ook dubbel meetellen klopt weer niet helemaal, alleen voor die ene oorlog en moge dat nu net een oorlog zijn waar jullie heel veel veroveren en aanzienlijk minder in verliezen. Wanneer jullie tweemaal oorlog hadden met P. hadden jullie zo 922 verloren dorpen extra, alleen al door black cop. Nu zijn die dorpen 'slechts' eenmaal geteld.
De veroverde dorpen van w-pack tellen ongeveer 1.2:1 mee en hun verliezen 1.0...:1
 

DeletedUser71679

Guest
Hij heeft zeer lange tijd gespeeld als frontliner. Langer dan dat jij in style hebt gezeten. Misschien heb ik ouderwetse/rare ideeen, maar een bedankje voor zijn uren speeltijd en trouwe dienst was niet mis geweest.
Ik speel soms ook een tijdje wat minder actief, als ik druk ben met rl, niets aan te doen. Betekend niet dat ik meteen op delete moet gaan, omdat het moraal evt. naar beneden kan gaan.
Het moraal gaat ook omlaag wanneer spelers elkaar niet respecteren. bv. zodra je stopt dat er negatief over je wordt gepraat.

dit bedankje is wel zeker gedaan op ons gesloten forum. en de rede respecteren wij ook omdat privé inderdaad voor gaat. iedereen die hier zegt dat wij geen respect hebben voor jeff moet zich diep en diep schamen. het respect is zeker geuit voor de tijd dat hij keihard heeft gewerkt maar de manier waarop hij weg is gegaan is dan ook ver onder zijn niveau. anderhalve maand geleden nog zeggen dat je tot het eind blijft, en dan aan komen dat je al een maand lang niet actief logde, niks laten merken dat er niemand actief speelt op het account, niet vertellen dat je word gemassa'd, hulp negeren wanneer het door meerdere mensen word aangeboden. zoals ik al zei je privé gaat zeker voor! ik ben zelf ook 3 weken weg geweest om te leren. maar op deze manier weg gaan vind ik echt zwak. had het gwn aangegeven je weet dat er genoeg mensen zijn die vv willen doen om je account op orde te houden. met deze actie is er een deel respect wel verloren gegaan van mij voor hem....

@de donalds
en dan nog wat het op de stam afschuiven terwijl het volkomen bij de speler zelf ligt is te zwak zinnig voor worden ga eens reëel leren denken
 

DeletedUser66324

Guest
Heey,

voorlopig mijn laatste bericht,

Ik wil nogmaals iedereen bedanken die mij een fantastische tijd hebben bezorgd hier, ik heb me prima vermaakt de laatste jaren maar helaas houdt het hier op. het is en blijft een spel, en ik merkte dat het in de weg kwam van dingen die me belangrijk waren in rl.

Over de manier waarop ik ben weggegaan valt over te twisten, ik snap dan ook wel jou reactie Jeroen, ik heb er ook lang over nagedacht maar ik wou het gewoon niet meer. Er is de laatste tijd veel veranderd in mn prive. op een goeie manier, maar hierdoor ben ik nauwelijks meer thuis en dat blijft voorlopig ook zo. En heb geen tijd meer om te gamen o.i.d. Ik was 17 toen ik hier kwam, zat nog op school en had de tijd van de wereld om eigenlijk de hele dag online te zijn.

Ben nu 20 en tjsa wat kan ik zeggen, je word ouder, dingen veranderen, school is overgegaan naar werk. de vrije tijd die ik destijds had ben ik kwijt aan dingen die me belangrijker zijn geworden, ( vriendin, vrienden, rijbewijs, eigen woning binnenkort en nog wat andere zaken ) en tw komt daar pas achter, en het is nu eenmaal een spel waarbij je toch dagelijks alles moet bijwerken, vooral omdat ik een groot frontaccount had, wat nu gewoon niet meer te onderhouden was. en ik wou jullie niet opzadelen met de vv, want dan gebeurd hetzelfde als met black cop, de vv loopt maar op, en op een gegeven moment word het telang. Alles op dit account heb ik zelf opgebouwd, en ik wil dan ook degene zijn die het achterlaat.

Ik wil Laurens nog bedanken voor het super leiding geven binnen Style, je bent een super kerel zowel ingame als op het forum, en ik weet zeker dat jij als één van de laatsten overblijft.

Imposant voor het eigenlijk altijd meedoen aan de kleine massa's die ik deed op spelers om me heen, en alle deff je je beschikbaar stelde.

Eigenlijk zijn er teveel mensen om op te noemen, want eigenlijk was het 1 groot teamverband, in de tijden van nood heb ik eigenlijk van iedereen de nodige deff ontvangen.

Verder wens ik Daltons ook nog veel succes, je was een goeie buur ook al was je de vijand :p we hebben toch de nodige aanvallen over en weer gehad, maar ook via de pm's hebben we mekaar altijd met respect behandeld, en ik weet dan ook zeker dat ook jij nog ver gaat komen, dit geld ook voor Donalds,

Ik wens jullie en iedereen binnen W-pack en W-hunt nog veel succes, en hopelijk als ik ooit nog eens terugkijk op de ranglijsten ik jullie bovenaan zie staan. Wetend dat ik hier aan meegeholpen heb :D

Voor degenen die toch nog eens contact op willen nemen, mijn skypenaam is gewoon metoism voor degenen die het nog niet hadden.

~jeff
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
92
Natuurlijk hebben we er zelf aan bijgedragen, dat het zo druk werd, we zijn ook blij met de overwinning, maar ik zal het toch erg missen dat we jou en dalton nooit meer kunnen zien vechten ;) Je had een belangrijke rol in de oorlog tussen P. en wolf en daarmee een van de belangrijkste militaire rollen van deze casual.

Je laat bij mij een goede herinnering achter. :) Respect voor jou.

Nu wordt het stokje overgedragen aan de nieuwe frontspelers, zal mij benieuwen of ze net zo lang doorgaan als jij.
 

DeletedUser70808

Guest
Na een aanslepende ziekte ben ik terug helemaal goed op weg op de Casual vind ik van mezelf :)
Na een jaar van Vv'ers die prima voor mijn account hebben gezorgd tijdens mijn afwezigheid en een co die mijn account in de steek heeft gelaten, ben ik meer dan ooit in strijdlust. Mijn groei is daardoor enorm vertraagd, maar deze zal ik wel inhalen.
Vorige maand heb ik een doelstelling van mezelf behaald: 1 miljoen punten stijgen in een week tijd.

Ik ben een trots wolf-lid en als ik de kans krijg zal ik zeker laten zien dat met onze stammen niet sollen valt!
Houd jullie maar vast Casual wereld, want wij winnen deze wereld!
 

DeletedUser63643

Guest
Succes in rl Jeff. ;)

Het is zoals je zegt, als een spel je rl in de weg gaat staan is het tijd om er een punt achter te zetten.
 

DeletedUser65921

Guest
De haan kraaide, eindelijk tijd om op te staan! De jongen had heel de nacht niet kunnen slapen, zenuwen je kent het wel. Vandaag was de dag aangebroken, de dag waarnaar hij uitkeek, de dag van een nieuwe start.

Goedgemutst ging hij ontbijten, snel wat binnenschrokken, mama een kus geven, gerief pakken en lopen naar de kade. Eindelijk was hij hier weg, eindelijk zijn eigen leven, eindelijk een beetje avontuur!

Met zijn zak op zijn rug liep hij al fluitend naar de haven, wat was hij blij dat hij mee mocht op het schip, wie weet wat ze zouden bereiken! Misschien een nieuw land ontdekken, of een schat, of ...
"Laurens!!!!" Hij schrok op uit zijn droom, wie riep hem daar? "He Theo wat doe jij hier?", "Wist je dat dan niet? Ik ga ook mee! Maar kom ff mee, we moeten eerst Ewout ophalen!"

Ewout stond al ongeduldig te wachten aan de deur "Komaan jongens, straks zijn we nog te laat!", "Ach we hebben tijd zat joh, ze gingen om 10u pas beginnen inladen" was Theo's antwoord.
"Wauw, wat is het groot!" riep Laurens uit toen ze de haven binnen wandelden, "Ja en het is het laatste schip dat mag vertrekken, de rest zit vast in dit saaie land. Zonder kans op een nieuw leven", "We hebben geluk gehad" viel Ewout Theo bij.

De kapitein stond aan het begin van de loopplank "Identiteitsbewijzen aub?", de 3 jongens haalden hun winnende papieren boven. "Goedgekeurd! Gefeliciteerd jongens! Laurens krijgt de Dragonfriend723 cabine, Ewout de Mutombo cabine en Theo de Theonl2 cabine. Ik wens jullie veel plezier en succes aan boord van ons schip!"

"Ik heb zo'n gevoel dat dat wel goed komt" riepen de jongens in koor.

Past niet bij het verhaal, dus in spoiler

Ik zou graag nog even alle stammies, ex-stammies enbg's uit Style! en Wolf willen bedanken voor de mooie tijd.
Het deed verdomd veel pijn om Style! op te heffen, maar de naam zou enkel verprutst raken en ik wou toch zoveel mogelijk onze glorietijd kunnen behouden in de gedachten.

Ik ga jullie missen, we hebben super tijden gehad samen.
Maar er was nood aan iets nieuws voor ons, hopelijk begrijpen jullie dat.
 
Reactiescore
60
Dat laatste uit de spoiler kan ik niet genoeg benadrukken. Ik heb het zeker naar mijn zin gehad in I en Wolf en ben blij dat ik met een klein account toch de kans heb gekregen in deze stammen. Nu is het echter tijd voor iets nieuws en ik hoop dat iedereen dat wil en kan begrijpen. Bij vragen of gezellige gesprekjes zie ik de PM's wel komen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan