Style! & Wolf vs Casual

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65921

Guest
Beste medecasualspelers

Tot u spreekt Dragonfriend723, stamleider van het almachtige Style!
Een paar dagen zagen wij, zoals de meeste onder jullie waarschijnlijk al weten, één van onze accs (namelijk ..RainBow.. gehackt), nu willen wij dat natuurlijk zo niet laten.
Wij hebben deze zaak onderzocht en zijn tot de conclusie gekomen dat we sterke aanwijzingen hebben om te concluderen dat de dader in één van de stammen op deze wereld bevindt.
Hierdoor zagen wij maar één oplossing, wij verklaren heel de wereld vogelvrij, vanaf nu is Style! in oorlog met de rest van de wereld. De eerste verklaringen zullen zo meteen de bus uit gaan.
Ik zou zeggen sidder en beef en denk na over het afschuwelijke lot dat op u wacht.
Hiermee nemen wij afscheid en we zien u wel terug in uw dorpjes.

Mvg
Dragonfriend723
In naam van Style!
 

DeletedUser65921

Guest
Re: Style! vs Casual

Even een kaartje:
nlp1

Style! is blauw
Wolf is lichtblauw
De rest rood
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Re: Style! vs Casual

Een beetje meer vertrouwen in ons graag.
 

DeletedUser

Guest
Re: Style! vs Casual

Ik vind het wel leuk dat jullie de wereld vogelvrij verklaren. Moet je om iemand vogelvrij te verklaren niet zijn leider zijn?
 

DeletedUser

Guest
Re: Style! vs Casual

IM A BOSS
Wie zijn de helden die iedereen de oorlog verklaren? :D
 

DeletedUser69402

Guest
Re: Style! vs Casual

No offense, maar hoe kan men nu spreken van "hacken" op TW?
Waarschijnlijk is die speler die "gehackt" is/was zijn account kwijtgeraakt door zijn eigen fout.
Ofwel had hij een gemakkelijk wachtwoord, had hij zijn wachtwoord laten rondslingeren of heeft hij op een link geklikt uit uit zo'n spam mededeling die ik de laatste tijd nogal vaak zie passeren. Dat laatste lijkt mij dus ook het meest waarschijnlijke. Als dit niet zo het geval is, mogen jullie het altijd weerleggen en mij hier van overtuigen.

Ik vind het ook nogal stom dat jullie die zogenaamde aanwijzigingen niet openbaar maken zodat deze tenminste besproken en eventueel weerlegd kunnen worden. Ook is het nogal een onlogische redenering om oorlog te verklaren met iedereen omwille die ene speler (die waarschijnlijk niet eens een speler is, maar dummie accounts gebruikt om mensen te "hacken"). Zoek dan verder naar de effectieve dader en maak die dan af...

Maarja, het is een spel natuurlijk en een oorlog kan ook wel eens plezant zijn. Er is natuurlijk geen echte reden voor nodig, maar als je er toch eentje opgeeft, geef dan een nuttige en doordachte reden op. Anders kan je evengoed een oorlog met iedereen voor de fun.
 

DeletedUser

Guest
Re: Style! vs Casual

No offense, maar hoe kan men nu spreken van "hacken" op TW?
Waarschijnlijk is die speler die "gehackt" is/was zijn account kwijtgeraakt door zijn eigen fout.
Ofwel had hij een gemakkelijk wachtwoord, had hij zijn wachtwoord laten rondslingeren of heeft hij op een link geklikt uit uit zo'n spam mededeling die ik de laatste tijd nogal vaak zie passeren. Dat laatste lijkt mij dus ook het meest waarschijnlijke. Als dit niet zo het geval is, mogen jullie het altijd weerleggen en mij hier van overtuigen.

Ik vind het ook nogal stom dat jullie die zogenaamde aanwijzigingen niet openbaar maken zodat deze tenminste besproken en eventueel weerlegd kunnen worden. Ook is het nogal een onlogische redenering om oorlog te verklaren met iedereen omwille die ene speler (die waarschijnlijk niet eens een speler is, maar dummie accounts gebruikt om mensen te "hacken"). Zoek dan verder naar de effectieve dader en maak die dan af...

Maarja, het is een spel natuurlijk en een oorlog kan ook wel eens plezant zijn. Er is natuurlijk geen echte reden voor nodig, maar als je er toch eentje opgeeft, geef dan een nuttige en doordachte reden op. Anders kan je evengoed een oorlog met iedereen voor de fun.

Je bent een beetje te serieus.
We wilden gewoon een reden hebben om iedereen de oorlog te verklaren :)
En ik speel op ..Rainbow.. en weet dat geen van die dingen is gebeurd ;)
 

DeletedUser65921

Guest
Re: Style! vs Casual

Je moet de humor erachter een beetje snappen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan