Strijd om het Noorden

DeletedUser

Guest
sc441w.jpg


Ja mensen, na Area & Nemo. een oorlog hebben gestart tegen .Medic, is hier het begin en de oorlogsverklaring van Requiem tegen Rehab en ADD. Om er even in te komen beginnen we met een kaartje om te kijken hoe het er voor staat.

nl27

Zoals te zien is, is er veel front tussen de beide stammen, wat hopelijk veel actie oplevert.
Veel mensen kennen het topic nog wel 'Quiem en BLACKS Vs Het noorden'. In deze oorlog vocht Quiem gezamelijk met Bondgenoot BLACKS tegen een grote hoeveelheid Noordelijke stammen. Dit was een belangrijke strijd om de controle van het Noorden. Zo te zien gaat deze strijd beslissend zijn voor deze controle.

Het begin van deze oorlog.
ejiur5.jpg


Gisteravond heeft de stam Quiem de oorlog verklaard aan Rehab en haar opleidingsstam ADD (oorlogsverklaring) :
2l8wz92.jpg

Het was geen geheim dat deze stammen op slechte voet leefden met elkaar. Er waren al tijden aanvallen over en weer en Quiem had hier de overhand in. Er zullen hieronder een aantal kleine voorbeelden aangetoond worden hierover:

Al de dag ervoor ware er aanvallen op Mr. Kebab, ook met succes:
3150m8k.jpg
Ook opstandig heeft momenteel 2 dorpen veroverd Gleeeenn.
17d7v9.jpg


Echter liet Mr. Kebab het er niet bij zitten, hij ging in de tegenaanval.
263tu0w.jpg

De tegenaanvallen van rehab waren zoals je kunt zien nou niet egt een succes te noemen. Het lijkt binnen Rehab te rommelen en hierdoor zijn deze tegenaanvallen niet bepaald sterk te noemen. Niet goed getimed en te gehaast uitgestuurd.
4kz6o5.jpg


De oorlog is nu net begonnen, van te voren is er al het een en ander gebeurt maar nu is het officieel gemaakt door Requiem. De strijd om het Noorden is nu echt begonnen. Krijgt Rehab nog hulp van andere stammen? houden ze stand? allemaal vragen die we de komende weken krijgen beantwoord. Een oorlogsverklaring is niks zonder statistieken :
Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: Rehab, ADD

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 100
Kant 2: 21
Verschil: 79

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 865,003
Kant 2: 132,016
Verschil: 732,987

chart



Zijde 1:
Stammen: Quiem, Quiet.
Zijde 2:
Stammen: Rehab, ADD

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17
Kant 2: 0
Verschil: 17

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 152,065
Kant 2: 0
Verschil: 152,065

chart

Begin pakt dus mooi uit voor Quiem, hopelijk dat we een mooie oorlog kunnen zien met wat weerstand van Rehab.
Nu als laatste:
success_baby1.jpg


Thx aan castiel ;)
(22-3)Hartje.gif
 

DeletedUser

Guest
Veel succes aan Rehab & CO, jullie gaan het nodig hebben gok ik :D.
 

DeletedUser

Guest
Qieum wind vast wel. Ze hebben idioot veel dorpen tegen over Rehab :)
 

DeletedUser

Guest
succes voor beide kanten . de een heeft het denk meer nodig dan de ander
 

DeletedUser10429

Guest
Beetje een lame oorlog niet? :p
Jullie zijn al 2 maanden tegen rehab bezig en hebben blijkbaar nog maar 100 dorpen gepakt. Nochtans hebben jullie op zoveel manieren voordeel tov van rehab, zoals kwaliteit, kwantiteit en ligging.

Anyhow, leuke post en veel succes.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een leuke openingspost :D
dus jullie: Quiem, vechten tegen Rehab en ADD.
waarom doen jullie Quiet. er dan ook niet bij?
beetje oneerlijk dat dan niet alle mb-stammen meedoen :eek:

Voor de rest houd ik van deze oorlog! eindelijk wat spanning :D
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een leuke openingspost :d
dus jullie: Quiem, vechten tegen rehab en add.
Waarom doen jullie quiet. Er dan ook niet bij?
Beetje oneerlijk dat dan niet alle mb-stammen meedoen :eek:

voor de rest houd ik van deze oorlog! Eindelijk wat spanning :d

+1 waarschijnlijk de stats:p
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik vind het een leuke openingspost :D
dus jullie: Quiem, vechten tegen Rehab en ADD.
waarom doen jullie Quiet. er dan ook niet bij?
beetje oneerlijk dat dan niet alle mb-stammen meedoen :eek:

Voor de rest houd ik van deze oorlog! eindelijk wat spanning :D


Dit is weer zo'n post waar niet over nagedacht is. Een mb stam en een opleidingsstam zijn 2 heel andete dingen. Een mb-stam zijj geen spelers die potentieel zijn voor de stam zelf. Opleidingsstam wel. Dus is onzin wat je zegt.

@ jokea, jullie fuseren strax toch dus dan is dat ook weer geregeld ;) en ik hoor van mensen dat jij op w29 ook zit te schreeuwen dat jullie ons klein gaan maken dus maak dat eerst is waar ;)

@ arssus, wij hebben dit nooit als oorlog gezien en dus zijn we niet al maanden aan t beuken ;) we beginnen nu pas ;)
 

Deleted User - 2075062

Guest
+1 waarschijnlijk de stats:p

Opnieuw een ondoordachte post ... Wanneer leren jullie het nou is ? In de stats staat quiet. toch vermeld ? Dus hoezo vanwege de stats ? Echter zijn het onze mb's, het is geen opleidingsstam van on. Eigenlijk een stam waarin onze mb's zich verzamelen en plezier maken op het forum enzo. Het staat onder onze bescherming, is echter geen onderdeel van Quiem. Wat ADD wel van Rehab is.
 

DeletedUser10429

Guest
Dit is weer zo'n post waar niet over nagedacht is. Een mb stam en een opleidingsstam zijn 2 heel andete dingen. Een mb-stam zijj geen spelers die potentieel zijn voor de stam zelf. Opleidingsstam wel. Dus is onzin wat je zegt.

@ jokea, jullie fuseren strax toch dus dan is dat ook weer geregeld ;) en ik hoor van mensen dat jij op w29 ook zit te schreeuwen dat jullie ons klein gaan maken dus maak dat eerst is waar ;)

@ arssus, wij hebben dit nooit als oorlog gezien en dus zijn we niet al maanden aan t beuken ;) we beginnen nu pas ;)

Beetje flauw als er in het verleden al een heel topic over geweest is :).

Maarja veel succes.
 
Bovenaan