Strijd der Titanen!

DeletedUser

Guest
Nee dit is bull shit ik kan er niks aan doen dat hij zo stom is om dit te vertellen en ja wij draaien er wel voor op ja
Als ik iets niet gedaan heb hoef je mij er ook niet voor aan te spreken

In mijn optiek wel. Ik spreek jow er toch niet op aan? Ik noem je naam alleen en enkel om de reden omdat jij niet zo laf bent om niet te reageren. Moet toch wel zeggen dat er aparte mensen oo recliner spelen. Zelf op je profiel pronken met alleen maar stabbers, mogen jullie jezelf daar ook onder rekenen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Tjah dat is jouw kant van het verhaal ik heb de mijne.
Bg zijn en ons eerst aanvallen sturen zonder pm gesprek.
Is in mij ogen, ons verraden en ons stabben, maar jullie aanvallen waren niet echt zekers?
En recliner haatte mij dus ( wat ik een mooi woordtje vindt, haat voor een spel) this wel de eerste keer dat ik dit hoor.

Achnee. Alleen Faith mag de persoonlijke banden breken zonder woorden, dan is er niks aan de hand.

Als je physichepsychische spelletjes wilt spelen, kan er altijd iets verkeerde lopen, en dat hebben heeft recliner gedaan!
Boemerang effect, wat je gooit kan je zelf in je gezicht terecht terug komen

Mag ik vragen wanneer jij bent geïmmigreerd? Komop nou, het is bijna onleesbaar wat je probeert te zeggen.
En ik zuig al in d'tjes en t'jes..
 

DeletedUser51839

Guest
Recliner, Timo kansen hebben jullie gehad. De enige mensen tegen wie ik niet kan als ze niet eerlijk zijn. Uit goede handen (of impulsief, ligt eraan hoe je het bekijkt) heeft Leon je een laatste redmiddel gegeven. Dit was de druppel, je hebt het vergooid.

Zal ervoor kijken, binnenkort mag die wel iets verwachten :D

Mag ik vragen wanneer jij bent geïmmigreerd? Komop nou, het is bijna onleesbaar wat je probeert te zeggen.
En ik zuig al in d'tjes en t'jes..

Zo'n racistische opmerking man :x
Ik ben belg en ken immigranten die beter dan mij schrijven :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36252

Guest
Mag ik vragen wanneer jij bent geïmmigreerd? Komop nou, het is bijna onleesbaar wat je probeert te zeggen.
En ik zuig al in d'tjes en t'jes..

Och is dat alles van zinnigheid dat jij kan vertellen!
Manieren hebben ze bij jouw vergeten.opvoeding is niet de beste kant geweest van je ouders duidelijk.of ben jij gewoon rebels en onrespectvol gast?

Iq te groot bij jouw?
Of gewoon niks zinnig te vertellen

Ik kan zonder problemen op jouw niveau reageren!

Iemand kleineren is nooit moeilijk!

Nee dit is bull shit ik kan er niks aan doen dat hij zo stom is om dit te vertellen en ja wij draaien er wel voor op ja
Als ik iets niet gedaan heb hoef je mij er ook niet voor aan te spreken

This de eerste keer niet dat Seppe dit doet!
Heeft mijn teksten ook misbruikt naar jullie toe!

Maar dat was geen probleem toen voor jullie.
Als het maar in jullie voordeel ging draaien :rolleyes:

Horen zien en zwijgen moet hij leren!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
217
In mijn optiek wel. Ik spreek jow er toch niet op aan? Ik noem je naam alleen en enkel om de reden omdat jij niet zo laf bent om niet te reageren. Moet toch wel zeggen dat er aparte mensen oo recliner spelen. Zelf op je profiel pronken met alleen maar stabbers, mogen jullie jezelf daar ook onder rekenen.

Ja dan hoef je mijn naam niet te noemen. Maar vertel eens wie hebben we dan wel getabt ? Want
Jake was jou flink aan het om lullen maar volgens mij ook niet meer als dat, jullie hebben geen aanvallen van ons gehad toch ?

Tjah dat is jouw kant van het verhaal ik heb de mijne
Bg zijn en ons eerst aanvallen sturen zonder pm gesprek
Is in mij ogen ons veraden en ons stabben, maar jullie aanvallen waren niet echt zekers
En recline haate mij dus ( wat ik een mooi woordt je vindt haat voor een spel) this wel de eerste keer dat ik dit hoor


Achnee. Alleen Faith mag de persoonlijke banden breken zonder woorde dan is er niks aan de hand


Als je physiche spelletje wilt spelen, kan er altijd iets verkeerde lopen en dat hebben recline gedaan!
Boemerang effect wat je gooit kan je zelf in je gezicht terecht komen


Ging al duizend keer in bb gaan, om op die manier aan hulp geraken, this een leugenaar in hart en nieren.
Maar heb het liever zo. Zal dat account proberen te slopen tot het laatse dorp.zo is het leuker dan in bg gaan

Als ze daar eens rechtaan rechtoe spelen was er niks aan de hand!

Ten eerste we hebben jou nooit gehaat ik heb enkel gezegd dat ik je een randebiel vind mijn mening denk ik zo, heb hier genoeg redenen voor.

Ten 2de wij hoorden al langer dat jullie ons zouden aanvallen en zouden samen werken met bob toen we een cf kregen en die vol gepomt werd met deff viel de druppel dus jullie zijn zeker begonnen.

Je had dit nooit mogen aannemen. Misschien heb ik ook niet naar behoren gehandeld. Je had trouwens wel mogen vertellen dat je met hem speelde op 42.

Waarom zou dit niet mogen ? Werelden gescheiden houden kan prima, maar als je alle fouten op w38
Op mij afwijst en dan ook gelijk het vertrouwen in mij kwijt bent vind ik het maar raar en is het misschien beter dat je
Bent gestopt op w42 :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36252

Guest
Mijn dorp stond niet ge stackt

Wij hadden plannen maar daarvoor waren ze nog niet uitgevoerd
Jullie hadden ook plannen had ik vernome.
Je moet op alles voorbereiden ook al wordt het niet uitgevoerd

Dus niks is zekers tot het uitgevoerd is

maar ik ging dit via pm afbreken
Maar jullie was mij voor met de aanvallen en zonder pm bericht
Weeral Seppe jullie Co die. De eerste aanvallen heeft verstuurd!
En de clears kweetnie wie er dit verstuurd heeft tijdens de bg!

Jullie zochten een reden en die heb je gevonden. En wij ook op die manier

Mijn Haten volgens jake en jij mij een randebiel noemen

Ja dat helpt

beleefd blijven this maar een spelletje hoor
Jullie hebben de kaarten willen schudden en dit is nu het resultaat
Dat we in oorlog liggen wie hem eerst gestard heeft of wie er de fout in heeft
Is van totaal niet van nut
Ik vindt dat jullie zwaar in de fout gegaan zijn. En jullie zeggen dat wij in de fout zijn gegaan.
De vertrouwen was weg aan beiden kanten zo simpel is dat.


Je bent altijd met twee partijen die fouten maakt. Maar maak het niet te persoonlijk!
 
Reactiescore
217
Mijn dorp stond niet ge stackt

Wij hadden plannen maar daarvoor waren ze nog niet uitgevoerd
Jullie hadden ook plannen had ik vernome.
Je moet op alles voorbereiden ook al wordt het niet uitgevoerd

Dus niks is zekers tot het uitgevoerd is

maar ik ging dit via pm afbreken
Maar jullie was mij voor met de aanvallen en zonder pm bericht
Weeral Seppe jullie Co die. De eerste aanvallen heeft verstuurd!
En de clears kweetnie wie er dit verstuurd heeft tijdens de bg!

Jullie zochten een reden en die heb je gevonden. En wij ook op die manier

Mijn Haten volgens jake en jij mij een randebiel noemen

Ja dat helpt

beleefd blijven this maar een spelletje hoor
Jullie hebben de kaarten willen schudden en dit is nu het resultaat
Dat we in oorlog liggen wie hem eerst gestard heeft of wie er de fout in heeft
Is van totaal niet van nut
Ik vindt dat jullie zwaar in de fout gegaan zijn. En jullie zeggen dat wij in de fout zijn gegaan.
De vertrouwen was weg aan beiden kanten zo simpel is dat.


Je bent altijd met twee partijen die fouten maakt. Maar maak het niet te persoonlijk!

Ik niet snappen wat jij zeggen, Volgens mij heb je wat lesjes nederlands nodig dit is niet te lezen :eek:
 

DeletedUser62454

Guest
Waarom zou dit niet mogen ? Werelden gescheiden houden kan prima, maar als je alle fouten op w38
Op mij afwijst en dan ook gelijk het vertrouwen in mij kwijt bent vind ik het maar raar en is het misschien beter dat je
Bent gestopt op w42 :eek:

Je praat met nordin.
Ja, ik kies eieren voor mijn geld, can you blame me?

Ik geef een gunst aan jou omdat ik vond dat jou niks te verwijten viel en dat je de ongelukkige van deze situatie was.
Dat jou cos vervolgens weer die boel kapot maken valt jou zeker te verwijten timo, ik geef namelijk jou mijn vertrouwen en via jou loopt dat kapot. Dit is inderdaad de tweede en de laatste keer. Ik hoef niet meer iets met je te maken te hebben.
InDerdaad, succes op w42.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou dit niet mogen ? Werelden gescheiden houden kan prima, maar als je alle fouten op w38
Op mij afwijst en dan ook gelijk het vertrouwen in mij kwijt bent vind ik het maar raar en is het misschien beter dat je
Bent gestopt op w42 :eek:

Ik wijs niet de fouten af alleen jij bent zo randebiel die alleen maar de helft van mijn tekst ziet. Weet niet op welk account je speelt op 42 maar ik heb nimmer bij je gespeeld en ik zal ook nooit bij je willen spelen. Nog iets co-spelers zijn ook representatief voor je eigen doen en laten. Je laat ze nu nog steeds vallen als een baksteen en reageert maar op de helft van mijn post....

Waar speel je trouwens op 42?
 

DeletedUser62454

Guest
Ik wijs niet de fouten af alleen jij bent zo randebiel die alleen maar de helft van mijn tekst ziet. Weet niet op welk account je speelt op 42 maar ik heb nimmer bij je gespeeld en ik zal ook nooit bij je willen spelen. Nog iets co-spelers zijn ook representatief voor je eigen doen en laten. Je laat ze nu nog steeds vallen als een baksteen en reageert maar op de helft van mijn post....

Waar speel je trouwens op 42?

This noob is on fire... Met pepijN
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Och is dat alles van zinnigheid dat jij kan vertellen!
Manieren hebben ze bij jouw vergeten.opvoeding is niet de beste kant geweest van je ouders duidelijk.of ben jij gewoon rebels en onrespectvol gast?

Iq te groot bij jouw?
Of gewoon niks zinnig te vertellen

Ik kan zonder problemen op jouw niveau reageren!

Iemand kleineren is nooit moeilijk!

Ik niet snappen wat jij zeggen, Volgens mij heb je wat lesjes nederlands nodig dit is niet te lezen :eek:

Heeft niets te maken met het niet respecteren van, het heeft ermee te maken dat je posts bijna onleesbaar zijn en ik je er graag op attendeer dat je wel wat meer je best mag gaan doen, voordat je posts volledig genegeerd worden. Heeft tevens ook niet zozeer te maken met kleineren, als ik je had willen kleineren was ik wel begonnen over de lange passiviteit van DC en over jullie spel niveau en niet over jouw persoonlijke schrijfvaardigheid.

Verder wat Bringoutthebottels zegt, ik zou je discussie graag willen volgen maar je maakt het me bijna onmogelijk. Denk dat google translate er nog wat duidelijkers van maakt als je daar engelse teksten naar nederlands translate.
 
Reactiescore
217
Je praat met nordin.
Ja, ik kies eieren voor mijn geld, can you blame me?

Ik geef een gunst aan jou omdat ik vond dat jou niks te verwijten viel en dat je de ongelukkige van deze situatie was.
Dat jou cos vervolgens weer die boel kapot maken valt jou zeker te verwijten timo, ik geef namelijk jou mijn vertrouwen en via jou loopt dat kapot. Dit is inderdaad de tweede en de laatste keer. Ik hoef niet meer iets met je te maken te hebben.
InDerdaad, succes op w42.

Ik dacht dat jij het was verkeerd gezien.

Oh dus mij valt het te verwijten dat Seppe een bericht stuurt naar een vertrouwings persoon van hem en dat die het
Doorlekt naar .DC ? Ik kan niet in zijn skype kijken ofwel? Ik ga ook niet voor politie agentje spelen en
Zijn skype berichten checken
 

DeletedUser75588

Guest
Nogmaals wij hebben DC niks aangedaan.. Dus jij stabt ons keihard Jake is niet eerlijk geweest tegen bob dat
Is uitgepraat tegen jullie zijn we altijd eerlijk geweest dat jij dat niet gelooft zegt wat over jezelf..

Jullie hebben ons niks aangedaan?
Wie viel er als eerste aan, jij toch? Precies wat Stijn dus al aangaf.

Voor andere meelezers hier leuke stats:
COOL.png
Duidelijk te zien dat meneer hier als eerste aanviel.. En dat wij daarna direct in de tegenaanval zijn gegaan.

Verder mogen jullie trouwens wel even normaal doen over iemand zijn spelling, hij is zwaar dyslectisch, kan hij dus verder vrij weinig aan doen. Jullie gebruiken het nu enkel om te demoraliseren, en dat is erg triest. Het leuke hieraan is wel dat Stijn een normale volwassene is die zich er niks van aantrekt, en om het zo te lezen is ook wel vermakelijk. Stelletje noobs die proberen te winnen door anderen af te zeiken, pathetisch.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik dacht dat jij het was verkeerd gezien.

Oh dus mij valt het te verwijten dat Seppe een bericht stuurt naar een vertrouwings persoon van hem en dat die het
Doorlekt naar .DC ? Ik kan niet in zijn skype kijken ofwel? Ik ga ook niet voor politie agentje spelen en
Zijn skype berichten checken

Ga ik niet 4x hetzelfde antwoord neerpennen lees het of als je het niet wil lezen dan niet. Weet wel dat jij/jullie zullen branden
 

DeletedUser62454

Guest
Ik dacht dat jij het was verkeerd gezien.

Oh dus mij valt het te verwijten dat Seppe een bericht stuurt naar een vertrouwings persoon van hem en dat die het
Doorlekt naar .DC ? Ik kan niet in zijn skype kijken ofwel? Ik ga ook niet voor politie agentje spelen en
Zijn skype berichten checken

Ik verwacht het inderdaad, ik verwacht dat als ik met een account en met jou d ingen afspreek dat het account en jij en je cos zich daaraan houden. Je hoeft niemand te controleren maar je moet overleggen en eerlijk spelen.
 
Reactiescore
217
Jullie hebben ons niks aangedaan?
Wie viel er als eerste aan, jij toch? Precies wat Stijn dus al aangaf.

Voor andere meelezers hier leuke stats:
Bekijk bijlage 8221
Duidelijk te zien dat meneer hier als eerste aanviel.. En dat wij daarna direct in de tegenaanval zijn gegaan.

Verder mogen jullie trouwens wel even normaal doen over iemand zijn spelling, hij is zwaar dyslectisch, kan hij dus verder vrij weinig aan doen. Jullie gebruiken het nu enkel om te demoraliseren, en dat is erg triest. Het leuke hieraan is wel dat Stijn een normale volwassene is die zich er niks van aantrekt, en om het zo te lezen is ook wel vermakelijk. Stelletje noobs die proberen te winnen door anderen af te zeiken, pathetisch.

Heb toch ook gezegd dat wij idd als eerst aanvalde maar dat komt omdat wij al hoorde dat jullie ons gingen aanvallen
en omdat we een cf kregen die vol gepomt met deff werd dus ja toen was het overduidelijk dat jullie gingen aanvallen.
 

DeletedUser75588

Guest
Die CF was juist een reactie op wat we van jullie kant hoorden... De ironie.

De schuld ligt dus bij beiden, alleen is het wel spijtig dat jullie niet middels een PM de bg hebben verbroken..
 

DeletedUser58964

Guest
Die BG was al verbroken, alleen dat hadden jullie nog niet gemeld :p

BoB had met DC gepraat, en besloten recliner een lesje te leren, wat ik van de kant van BoB wel snap. Jullie van DC wisten drommels goed dat Jake BoB zou naaien en voor jullie kant zou kiezen. Feit dat jullie nu tegen recliner/faith zijn is puur opportunisme van de kant van DC. BoB stond in zijn volle recht, jullie niet.

Dat BoB def bij recliner had staan vind ik alleen maar ontzettend sportief. Ben altijd blij verrast als ik dat soort dingen hoor eerlijk gezegd. In plaats van zeuren zouden jullie van DC daar ook wel eens over na mogen denken. Hoe je sportief en normaal met mensen omgaat.
 

DeletedUser

Guest
Heb toch ook gezegd dat wij idd als eerst aanvalde maar dat komt omdat wij al hoorde dat jullie ons gingen aanvallen
en omdat we een cf kregen die vol gepomt met deff werd dus ja toen was het overduidelijk dat jullie gingen aanvallen.

Je reageert niet meer op Leon en mij?
 
Reactiescore
217
Je reageert niet meer op Leon en mij?

Volgens mij heb ik duidelijk gezegd dat ik geen politie agentje ga spelen en mijn co's erin vetrouw
dat deze gevoelige info bij ons blijft, misschien verkeerd gedacht.. verder ga ik er niet op in want jullie zijn het niet met
me eens en dat mag.
 
Bovenaan