Strijd der Titanen!

DeletedUser62454

Guest

Klopt,erg pijnlijk en erg beschamend dat dit uitgelekt is. Er staan 27 defdorpen bij recliner 3x9
Mijn ruzie lag hoofdzakelijk bij jake, ttimo is mijn medespeler op w42.
Ik zou hem hooffdzakelijk om mijzelf tijd te geven voor een leuk gevecht deze Def verschaffen die OVERIGENS NIET AAN HET FRONT staat maar er 12 linies achter. De deff zou voor niet langer dan 7 dagen staan om vervolgens zelf aantevallen.

De deff staat in het noorden niet meer dan 4 uur van mijn front.
We zullen de boel terug trekken en het morgen beantwoorden met 200 nukes ne het hele account beginnen met afbreken.

Zo onzettend jammer dat de verraders nog maals deze stab leveren om mij dc te laten optejutten.
 

DeletedUser36252

Guest
Pff.

Dank u wel voor je eerlijkheid!

Maar wel jammer hey
Welke kant kiezen jullie nu eingelijk je hebt dc aan jouw kant gekregen
heb de helft van onze deal laten varen uit blijk van vertrouwen naar jullie toe

Dus ik vrees dat die deal over die dorpen toch terug zal vragen uit respect nu van jullie naar dc toe
 

DeletedUser

Guest
Klopt,erg pijnlijk en erg beschamend dat dit uitgelekt is. Er staan 27 defdorpen bij recliner 3x9
Mijn ruzie lag hoofdzakelijk bij jake, ttimo is mijn medespeler op w42.
Ik zou hem hooffdzakelijk om mijzelf tijd te geven voor een leuk gevecht deze Def verschaffen die OVERIGENS NIET AAN HET FRONT staat maar er 12 linies achter. De deff zou voor niet langer dan 7 dagen staan om vervolgens zelf aantevallen.

De deff staat in het noorden niet meer dan 4 uur van mijn front.
We zullen de boel terug trekken en het morgen beantwoorden met 200 nukes ne het hele account beginnen met afbreken.

Zo onzettend jammer dat de verraders nog maals deze stab leveren om mij dc te laten optejutten.


Je had dit nooit mogen aannemen. Misschien heb ik ook niet naar behoren gehandeld. Je had trouwens wel mogen vertellen dat je met hem speelde op 42.
 

DeletedUser75377

Guest
Met vijand spelen op een andere wereld is heel leuk hoor, alleen je moet werelden gescheiden houden:)
Wel moeilijk voor vele
 

DeletedUser36252

Guest
Wat gaat er nu gebeuren

Je bent bg met dc geworden om samen te werken tegen Faith dacht ik
zo heb je ons overtuigd
Met screenshot over het veraad van recline naar dc toe
Zo heb ik jullie kant te kiezen
En een deal gesloten met jullie
Nu twijvel ik zeer hard

Graag duidelijkheid welke kant jullie nu gaan kiezen
Dus geen dagen wachten met je aanvallen op recline. Zo heb ik een maand gewacht bij reclinene lol
Faith wat je nu voor kiest of je bg's

Graag ophelderingen

Niet het zelfde spelletje zoals recline gedaan heeft met ons! Want dat doe je nu wel
 
Reactiescore
219
Wat gaat er nu gebeuren

Je bent bg met dc geworden om samen te werken tegen Faith dacht ik
zo heb je ons overtuigd
Met screenshot over het veraad van recline naar dc toe
Zo heb ik jullie kant te kiezen
En een deal gesloten met jullie
Nu twijvel ik zeer hard

Graag duidelijkheid welke kant jullie nu gaan kiezen
Dus geen dagen wachten met je aanvallen op recline. Zo heb ik een maand gewacht bij reclinene lol
Faith wat je nu voor kiest of je bg's

Graag ophelderingen

Niet het zelfde spelletje zoals recline gedaan heeft met ons! Want dat doe je nu wel

Nogmaals wij hebben DC niks aangedaan.. Dus jij stabt ons keihard Jake is niet eerlijk geweest tegen bob dat
Is uitgepraat tegen jullie zijn we altijd eerlijk geweest dat jij dat niet gelooft zegt wat over jezelf..
 

DeletedUser

Guest
Zeg me wie je wilt slopen en ik zorg ervoor :bijl::catapult::bijl::catapult:

Recliner, Timo kansen hebben jullie gehad. De enige mensen tegen wie ik niet kan als ze niet eerlijk zijn. Uit goede handen (of impulsief, ligt eraan hoe je het bekijkt) heeft Leon je een laatste redmiddel gegeven. Dit was de druppel, je hebt het vergooid.
 
Reactiescore
219
Recliner, Timo kansen hebben jullie gehad. De enige mensen tegen wie ik niet kan als ze niet eerlijk zijn. Uit goede handen (of impulsief, ligt eraan hoe je het bekijkt) heeft Leon je een laatste redmiddel gegeven. Dit was de druppel, je hebt het vergooid.

Oja ik heb het vergooid?? jij weet dus niet eens wat er gebeurd is :eek: volgens mij moet je bij seppe zijn
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gezien wie het heeft ondertekend alleen jullie zijn een team op een account, je draait dus op voor al die mensen die op dat betreffende account spelen. Ik heb niks met jou als persoon te maken, leon misschien wel maar ik niet. Mijn visie is in het algemeen op recliner gericht.

EDIT: vind het trouwens ook makkelijk om snel naar een ander te wijzen, niet echt professioneel maar ja elke speler gedraagt zich anders he.
 
Reactiescore
219
Ik heb gezien wie het heeft ondertekend alleen jullie zijn een team op een account, je draait dus op voor al die mensen die op dat betreffende account spelen. Ik heb niks met jou als persoon te maken, leon misschien wel maar ik niet. Mijn visie is in het algemeen op recliner gericht.

EDIT: vind het trouwens ook makkelijk om snel naar een ander te wijzen, niet echt professioneel maar ja elke speler gedraagt zich anders he.

Nee dit is bull shit ik kan er niks aan doen dat hij zo stom is om dit te vertellen en ja wij draaien er wel voor op ja
Als ik iets niet gedaan heb hoef je mij er ook niet voor aan te spreken
 

DeletedUser36252

Guest
Nogmaals wij hebben DC niks aangedaan.. Dus jij stabt ons keihard Jake is niet eerlijk geweest tegen bob dat
Is uitgepraat tegen jullie zijn we altijd eerlijk geweest dat jij dat niet gelooft zegt wat over jezelf..



Tjah dat is jouw kant van het verhaal ik heb de mijne
Bg zijn en ons eerst aanvallen sturen zonder pm gesprek
Is in mij ogen ons veraden en ons stabben, maar jullie aanvallen waren niet echt zekers
En recline haate mij dus ( wat ik een mooi woordt je vindt haat voor een spel) this wel de eerste keer dat ik dit hoor


Achnee. Alleen Faith mag de persoonlijke banden breken zonder woorde dan is er niks aan de hand


Als je physiche spelletje wilt spelen, kan er altijd iets verkeerde lopen en dat hebben recline gedaan!
Boemerang effect wat je gooit kan je zelf in je gezicht terecht komen


Ging al duizend keer in bb gaan, om op die manier aan hulp geraken, this een leugenaar in hart en nieren.
Maar heb het liever zo. Zal dat account proberen te slopen tot het laatse dorp.zo is het leuker dan in bg gaan

Als ze daar eens rechtaan rechtoe spelen was er niks aan de hand!
 
Bovenaan