Strijd der Titanen!

DeletedUser36252

Guest
Ik heb nooit met je gesproken over die dorpen koekenbakker, lees de handtekeningen.
Ik ben pas net weer begonnen

Beleefd blijven. This altijd iets bij jullie. Iederee keer op elkaar steken wie zijn fout is
Maak eens duidelijk richtlijnen tussen elkaar:rolleyes:
 
Reactiescore
219
In plaats van sarcastisch te doen kun je ook eens kijken naar de factor van falen bij Juvy, het enige wat Elysian kennelijk goed af gaat is een beetje MB's pletten.

Petje af hoor

En het flink verkloten op een vv dat kan hij ook goed
 

DeletedUser59368

Guest
In plaats van sarcastisch te doen kun je ook eens kijken naar de factor van falen bij Juvy, het enige wat Elysian kennelijk goed af gaat is een beetje MB's pletten.

Petje af hoor
Wat kan jij goed dan?
Edelclears sturen? :D
 

DeletedUser58964

Guest
Volgens de stats heeft het wel gewerkt :D

Kostte je ook meer def dan gwn snipen, dat was ook het hele idee slimmerd <3
 

DeletedUser59368

Guest
Bij jou valt niks te snipen.. volgens mij weet je niet eens hoe je een trein moet sturen. Btw stuur maar edelclears. Dan kan ik ze blocken en is het snel gedaan met zingen. :) Zitten toch altijd uren tussen de 1 ste en de laatste edelclear tijd zat. Btw edelclears is domste wat je kan doen. Als je slim bent zet je ook nog eens een clear achter die laatste domme edelclear en lekkere backdraft.. win win situatie voor de verdediger :)

Als je lekker trein stuurt snipen ze deze dan hou jeje clear over. Als ze dan toch willen blocken time je er 4 clears voor. Heb je in 1 tijd het dorp. Als je dan ook nog is zo slim bent om def erachter te timen kan je de backdraft ook opvangen. En als je dan nog eens slimmer bent deel je je trein in zodat de snipe wat dikker moet zijn of hij voldoet niet :rolleyes:
 

DeletedUser67517

Guest
Wel leuk dat je al je defdorpen gaat backdraften. Kan hij daarna zorgeloos beginnen met treintjes met gedodgede edelclears hihi
 

DeletedUser58964

Guest
Bij jou valt niks te snipen.. volgens mij weet je niet eens hoe je een trein moet sturen. Btw stuur maar edelclears. Dan kan ik ze blocken en is het snel gedaan met zingen. :) Zitten toch altijd uren tussen de 1 ste en de laatste edelclear tijd zat. Btw edelclears is domste wat je kan doen. Als je slim bent zet je ook nog eens een clear achter die laatste domme edelclear en lekkere backdraft.. win win situatie voor de verdediger :)

Als je lekker trein stuurt snipen ze deze dan hou jeje clear over. Als ze dan toch willen blocken time je er 4 clears voor. Heb je in 1 tijd het dorp. Als je dan ook nog is zo slim bent om def erachter te timen kan je de backdraft ook opvangen. En als je dan nog eens slimmer bent deel je je trein in zodat de snipe wat dikker moet zijn of hij voldoet niet :rolleyes:

Hoe lang zat je nog maar achter die vv? :eek:
Volgens mij heb jij maar 2 edelclears geblocked, en heb heus wel treintjes gestuurd, vraag de berichten maar op bij zj.

Edelclears zijn niet alleen om mee te edelen, kan je ook gebruiken alsclears die je vijand liever niet dodged. Zo zorg je ervoor dat prutsers die hun front met een actieve vijand hun def lekker snel verbrassen als de muur overal 0 is omdat ze de eerste ronde gedodged hebben.

Timen kan iedereen, zijn gewoon scriptjes voor.

Leuke verhalen over backdraften. Is welgeteld 1x gebeurd en die heb ik zelf weer gebackdraft want er stond geen def achter.
 
Reactiescore
219
Bij jou valt niks te snipen.. volgens mij weet je niet eens hoe je een trein moet sturen. Btw stuur maar edelclears. Dan kan ik ze blocken en is het snel gedaan met zingen. :) Zitten toch altijd uren tussen de 1 ste en de laatste edelclear tijd zat. Btw edelclears is domste wat je kan doen. Als je slim bent zet je ook nog eens een clear achter die laatste domme edelclear en lekkere backdraft.. win win situatie voor de verdediger :)

Haha jordy goede uitleg maar is niet gebeurd op zj roy hoor, geef deze uitleg maar aan de spelers van zj :D
 

DeletedUser59368

Guest
Wel leuk dat je al je defdorpen gaat backdraften. Kan hij daarna zorgeloos beginnen met treintjes met gedodgede edelclears hihi

Waar heb ik gezegd dat ik alles ga backdraften?
Normaal kan er al heel wat geblockt worden.. Ikzelf kijk ook naar de ligging van de edelclears. De dichtsbijzijnde probeer ik af te stoppen zodat deze telkens van verder moeten komen en ik meer tijd heb.
Stack jij je mobiele def niet dan? xD

Hoe lang zat je nog maar achter die vv? :eek:
Volgens mij heb jij maar 2 edelclears geblocked, en heb heus wel treintjes gestuurd, vraag de berichten maar op bij zj.

Edelclears zijn niet alleen om mee te edelen, kan je ook gebruiken alsclears die je vijand liever niet dodged. Zo zorg je ervoor dat prutsers die hun front met een actieve vijand hun def lekker snel verbrassen als de muur overal 0 is omdat ze de eerste ronde gedodged hebben.

Timen kan iedereen, zijn gewoon scriptjes voor.

Leuke verhalen over backdraften. Is welgeteld 1x gebeurd en die heb ik zelf weer gebackdraft want er stond geen def achter.

Sinds wanneer gaat het over ZjRoy? Eerst zaten we nog bij Elysian. Dsn vroeg ik kan jij wel wat? En nu zitten we ineens bij ZjRoy:confused:

Dodgen gebeurt zowieso veel.. Of ben jij van die spelers die hun def laat staan. Waardoor ze opeens niks meer hebben bij 2de wave xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58964

Guest
Je had het over edelclears smijten. Op zj gooide ik edelclears, op Elysian waren het normale :p

Nee nog leuker, eerste wave werd gedodged, toen werd half gestacked met muur 0 voor m'n tweede ronde ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67517

Guest
Stack jij je mobiele def niet dan? xD


Ligt aan de soort aanvallen, de looptijd en het muurlevel. Heb er een excellijstje voor gemaakt, om de juiste afwegingen te maken in een handomdraai. Staat binnenkort op het stammenforum en wanneer W38 gedaan is gaattie op het AF.:D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Edelclears heel strak timen is ook lang niet alles.. Hoe aantrekkelijk is het dan voor de verdediger om even voor te edelen en een recapje erachter te zetten :D
 

DeletedUser67517

Guest
Edelclears heel strak timen is ook lang niet alles.. Hoe aantrekkelijk is het dan voor de verdediger om even voor te edelen en een recapje erachter te zetten :D

Dat heet backdraften, deed jordy dus al.
 

DeletedUser59368

Guest
Ligt aan de soort aanvallen, de looptijd en het muurlevel. Heb er een excellijstje voor gemaakt, om de juiste afwegingen te maken in een handomdraai. Staat binnenkort op het stammenforum en wanneer W38 gedaan is gaattie op het AF.:D

Ik heb dat niet nodig, dat weet ik zo al :p
Ik kijk ook naar de ligging en de edellooptstand (das bijna hetzelfde eigenlijk^^)
 
Bovenaan