Strijd der Titanen!

DeletedUser58964

Guest
Als Bob vijand van IAP wordt kom ik terug speciaal voor een leuke battle ^^

Welke battle? Volgens mij heeft IaP ineens allemaal def bij zj gezet op niet belachelijk grote afstand, want zj kon ineens wel dingen blocken :D

BoB ragt je eerste 8 velden sws wel weg hahaha
 

DeletedUser59368

Guest
Welke battle? Volgens mij heeft IaP ineens allemaal def bij zj gezet op niet belachelijk grote afstand, want zj kon ineens wel dingen blocken :D

BoB ragt je eerste 8 velden sws wel weg hahaha

Nee, ik blockte gewoon edels.. met def die aanwezig is. Als je daar zuinig mee omgaat en meteen terugstuurt is er geen probleem :p

Toen was er nog geen stamdef.
 

DeletedUser75377

Guest
Nee, ik blockte gewoon edels.. met def die aanwezig is. Als je daar zuinig mee omgaat en meteen terugstuurt is er geen probleem :p

Toen was er nog geen stamdef.

Jordy heeft het ineens stuk rustiger :rolleyes:
 

DeletedUser51839

Guest
Welke battle? Volgens mij heeft IaP ineens allemaal def bij zj gezet op niet belachelijk grote afstand, want zj kon ineens wel dingen blocken :D

BoB ragt je eerste 8 velden sws wel weg hahaha

Onderschat me eens niet man, als ik terugkom is het speciaal voor een clash met bob :D en dat is dan met de grootste respect dat ik het doe ;)

En ik mag verliezen hoor, alleen ken ook zijn zwaktepunten en hij de mijne :)
 

DeletedUser71655

Guest
Juvy had weinig te zeggen over Aesth, en het maakt ze ook weinig uit, want enkel ijzeren hand merkte er wat van. Enige reden dat juvy mogelijk een enkele keer heeft gezegd dat det niets beter is dan zij, is omdat jullie zoveel commentaar leveren op juvy (en terecht).

Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Juvy op niemand op w38 commentaar kan hebben op haar recruitingsbeleid toch?
De stam is ontstaat door vijandelijke samensmeltingen en recruits:rolleyes:

Je heb gelijk, je inderdaad wel een concreet antwoord gegeven. Helaas wel een antwoord dat nogal discutabel is, vandaar dat die discussie nooit beëindigd is.

- Je verwijst naar het wereldwijde reglement? Als det dat hanteerde hadden ze Aesth direct terug moeten geven, het rekruteren van vijanden word bestraft namelijk. Ik het eens met die regeltjes? Haha :D Jullie wezen mijn kata beleid voorstel af met een drogreden, een maand later komen jullie met exact dezelfde regel en meer. Hoe weinig zelfrespect denk je dat ik heb, om daar mee akkoord te gaan? :p Ik was van me lang zal ze leven niet akkoord gegaan - heb dus zeker nooit gezegd dat ik het er mee eens was :D

Ik heb geen weet van de afspraken van het kata beleid, heb enkel iets gehoord dat het max 150 katas was ofzo, geen idee wat daar van waar is.
Ik heb het wereldwijde reglement niet, maar ik weet toch vrij zeker dat als je een vijandelijk acc recruitte je het niet terug hoefde te geven.

Kan me herinneren dat het éérst gemeld moest worden aan de leiding van het betreffende account(heeft DET gedaan)
Daarna moest er een overgangsdatum vast gesteld worden(niet gedaan) , en toen moest een NAP oid afgesproken worden, dat is dan niet gebeurd, maar we hebben Gerl of iemand anders een geruime tijd niet aangevallen;)

- Verder is Aesth al snel tegen Amen ingezet, terwijl kokro afzijdig was, lange tijd. Def voor gerl tegen aesth konden wij niet op hoesten, ookal gaven jullie ons 10 dagen voorbereid tijd.

Mag jij mij eens een moment noemen waar Aes al vrij snel werd ingezet tegen Amen;)
Aes is een geruime tijd niet bezig geweest met Gerl, dus evengoed hebben we het acc niet ingezet tegen Amen.

Kokro was enkel afzijdig omdat niemand wist dat het account onder Amen beheer was.
In werkelijkheid, is Kokro helemaal niet zolang afzijdig geweest, namelijk Kokro joinde Amen op 9 Januari en de eerste overname op Faith was 26 Januari, wat dus een verschil van 17 dagen is, nauwelijks 2weken dus, verder is Kokro een hele lange tijd ingezet als deff leveraar aan de fronten, dus dat is sowieso al net afzijdig;)

- Ik was bereid om op Aesth te gaan spelen, maar omdat det al gehapt had, ging Aesth dat maar doen. want hugo interesseert het geen ruk waar zijn account is. Bij kokro is zoiets niet gebeurd.

Dat is eigenlijk exact hetzelfde geval, Christophe boeide ook geen reet waar zijn account was, als het maar aan de goeie kant zat en waar de meeste kansen lagen, Faith draaide klote en de kaarten voor Amen stonden er beter voor, dus dan koos hij voor de makkelijke weg;)


Je bent een beetje de weg kwijt hè? In de tijd dat Faith ging rekruteren, stond Faith op nummer één, Hippo (niet juvy) op nummer 2 en amen op nummer 3 (en det op 4). Het kwantiteitsverschil was minimaal (altijd al geweest).
Het frappante was juist dat Faith, de nummer één zowel in de rim als bij hippo ging rekruteren. Waarop hippo LCS rekruteerde.

Dat is toch dat ik zeg, Faith had een kleinere BG, desondanks zijn de recruits niet goed te praten, maar de hele rim werd niet gerecruit omdat IaP etc de rim wilden controleren, en al die tijd lagen Nero en Zero daar al;)

Wij hadden inderdaad, net zoals det, controle bij onze bondgenoot. Wij konden weinig doen tegen de rekruten van Hippo. Maar er zit wel een verschilletje tussen het rekruteren van de directe concurrent, en het rekruteren van wat rim noobs om wat kwantiteit te krijgen. Ik kan faith en hippo wel vergeven dat ze rim rekruteerden (ook van de 'vijand'). Maar het 3 maal rechtstreeks rekruteren uit de directe concurrent, is wel net een ander geval.

Dat is zeker waar, maar die 3 rechtstreekse recruits zijn precies hetzelfde als de nu 3 gerecruitte acc's van Zero, dat zijn vijanden geweest én het zijn recruits om meer kwaniteit te krijgen en minder front te hebben:D

Ik ben benieuwd hoe DET het gaat doen als die buffer eindelijk weg is....

Haha, dat gaan we zien, nu verscheidene spelers terug zijn is DET weer de oude steady stam;)

Iemand die hele leven op w38 al tegen Faith strijd die nu eventjes faith gaat joinen? o_O

Tsja..
Jij en je maatjes die naar Juvy verkastten hadden ook lang tegen Hippo gestreden en gingen ook zo makkelijk naar Juvy, jij hebt weinig te zeggen denk ik.

Als Bob vijand van IAP wordt kom ik terug speciaal voor een leuke battle ^^

Gaat weinig uitmaken hoor, enkel dat BoB het misschien wat makkelijker heeft:D
 

DeletedUser62454

Guest
Niet veel hoor schat <3
:mad:
Sssssst laat DC dat niet horen misschien gaan ze dan omdat ze mijn barbs pakken mijn toekomstige farmcluster dichtedelen omdat ze denken dat ik terug clusterfuck :(

Haha, mensen die denken dat ze oooh zo goed zijn. Kunnen wel eens diep vallen :)
Of ze komen met van die smoesjes^^

Ik zeg enkel dat DC allenmaal tegerlijkertijd mij net genoeg bezig houden om me up te fucken.
Wel kan ik met zekerheid zeggen dat ik individueel iets beter ben :p
Het afbreken van mijn cluster, mij clusterfucken zijn al twee goede redenen om dit te zeggen.
Dat je nu al je rug naar mij toekeert valt me wel van je tegen.
 

DeletedUser59368

Guest
Ik keer je de rug niet toe.. Vind hele situatie gewoon stom.
 

DeletedUser58964

Guest
Nee, ik blockte gewoon edels.. met def die aanwezig is. Als je daar zuinig mee omgaat en meteen terugstuurt is er geen probleem :p

Toen was er nog geen stamdef.

Ik had het ook niet over jou Jordy, ik bedoel de 40/40 die er ineens staan
Werd wel eens tijd trouwens ghehe
 

DeletedUser75282

Guest
the angel form speed 06.03.15 10:38
Ik ga me enorm verzetten als je wil vraag ik nog eens een massa op jou wat denk je daarvan

Oma als je nog veel aanvallen stuurt zal je 2 spelers hun troepen afmaken en die gaan daar niet blij mee zijn en zullen achter je komen hoor


dapper moraalbrekertje
 

DeletedUser36252

Guest
:mad:
Sssssst laat DC dat niet horen misschien gaan ze dan omdat ze mijn barbs pakken mijn toekomstige farmcluster dichtedelen omdat ze denken dat ik terug clusterfuck :(



Ik zeg enkel dat DC allenmaal tegerlijkertijd mij net genoeg bezig houden om me up te fucken.
Wel kan ik met zekerheid zeggen dat ik individueel iets beter ben :p
Het afbreken van mijn cluster, mij clusterfucken zijn al twee goede redenen om dit te zeggen.
Dat je nu al je rug naar mij toekeert valt me wel van je tegen.

Individueel beter :rolleyes: zelfkennis!
Wij zijn onze cluster aan het dichtgooien. En jij doet aan clusterfucking in onze stam cluster :p

Vergeet niet jij hebt ons de oorlog verklaard omdat je alles opeiste van de dorpen van nomen. Je hebt geen deal willen sluiten die op iets trok
Heb mij lijst gegeven van verlangen . En ze zitten nu vol met def troepen, kan toevallig zijn natuurlijk maar jouw eerlijkheid laat dit niet toe!

Ik sta altijd open voor een eerlijke deal. De bal lig in jouw kamp. Maar als ik lees een beetje is jouw individueel skils te goed voor dc.
 

DeletedUser65908

Guest
*grabs popcorn*

mss maar je front bij DC gaan stacken want ik denk dat ze anders heel vervelend gaan worden voor je
 

DeletedUser

Guest
Individueel beter :rolleyes: zelfkennis!
Wij zijn onze cluster aan het dichtgooien. En jij doet aan clusterfucking in onze stam cluster :p

Vergeet niet jij hebt ons de oorlog verklaard omdat je alles opeiste van de dorpen van nomen. Je hebt geen deal willen sluiten die op iets trok
Heb mij lijst gegeven van verlangen . En ze zitten nu vol met def troepen, kan toevallig zijn natuurlijk maar jouw eerlijkheid laat dit niet toe!

Ik sta altijd open voor een eerlijke deal. De bal lig in jouw kamp. Maar als ik lees een beetje is jouw individueel skils te goed voor dc.

Nu moet ik toch zeggen dat je een deel van de waarheid verzwijgt.

Ik heb inderdaad de oorlog verklaard omdat ik jou cf's wel zat was. Ik heb zeker wel een deal willen sluiten met jouw over de dorpen, enkel wilde jij hier niet in meegaan dus dit ketste af en er werd na mijn voorstel geen tegenvoorstel vanuit jullie kamp gedaan.... Die lijst van verlangen dreigde je mee en toen mulgrut zonder besef een dorp overnam dreigde je met wel te verstaan 15 cf's in mijn cluster....

Ik heb ook al eerder aangegeven wel een deal te willen sluiten of zoals jij het eerder noemde water bij de wijn te doen maar toen vroeg ik jouw hoe je dat zag zitten. Enkel heb ik hier nooit meer wat van gehoord.

Graag verwacht ik een reactie.
 

DeletedUser62454

Guest
Individueel beter :rolleyes: zelfkennis!
Wij zijn onze cluster aan het dichtgooien. En jij doet aan clusterfucking in onze stam cluster :p

Vergeet niet jij hebt ons de oorlog verklaard omdat je alles opeiste van de dorpen van nomen. Je hebt geen deal willen sluiten die op iets trok
Heb mij lijst gegeven van verlangen . En ze zitten nu vol met def troepen, kan toevallig zijn natuurlijk maar jouw eerlijkheid laat dit niet toe!

Ik sta altijd open voor een eerlijke deal. De bal lig in jouw kamp. Maar als ik lees een beetje is jouw individueel skils te goed voor dc.

Ik heb nooit met je gesproken over die dorpen koekenbakker, lees de handtekeningen.
Ik ben pas net weer begonnen
 
Reactiescore
111

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik denk dat we het er wel over eens zijn dat Juvy op niemand op w38 commentaar kan hebben op haar recruitingsbeleid toch?
De stam is ontstaat door vijandelijke samensmeltingen en recruits:rolleyes:

Agreed.



Ik heb geen weet van de afspraken van het kata beleid, heb enkel iets gehoord dat het max 150 katas was ofzo, geen idee wat daar van waar is.
Ik heb het wereldwijde reglement niet, maar ik weet toch vrij zeker dat als je een vijandelijk acc recruitte je het niet terug hoefde te geven.

Kan me herinneren dat het éérst gemeld moest worden aan de leiding van het betreffende account(heeft DET gedaan) Daarna moest er een overgangsdatum vast gesteld worden(niet gedaan) , en toen moest een NAP oid afgesproken worden, dat is dan niet gebeurd, maar we hebben Gerl of iemand anders een geruime tijd niet aangevallen;)

Hmm.. dat is wel discutabel, of het nou correct of incorrect was. Een vijand rekruteren is in ieder geval nooit clean.
Ook vind ik de regels wbt vijanden rekruteren vrij slap, daar waar ik de consequenties op kata gebruik weer extreem streng vind. Tevens ook een reden waarom ik bij het maken van die regels al aan gaf dat je niet meteen 5 regels moet gaan afspreken, teveel beperking gaat niemand mee akkoord (en dat is gebleken)

Mag jij mij eens een moment noemen waar Aes al vrij snel werd ingezet tegen Amen;) Aes is een geruime tijd niet bezig geweest met Gerl, dus evengoed hebben we het acc niet ingezet tegen Amen.

Kokro was enkel afzijdig omdat niemand wist dat het account onder Amen beheer was.
In werkelijkheid, is Kokro helemaal niet zolang afzijdig geweest, namelijk Kokro joinde Amen op 9 Januari en de eerste overname op Faith was 26 Januari, wat dus een verschil van 17 dagen is, nauwelijks 2weken dus, verder is Kokro een hele lange tijd ingezet als deff leveraar aan de fronten, dus dat is sowieso al net afzijdig;)

Tussen het rekruteren en aanvallen zat mogelijk zo een 2 weken.
Kokro was al lange tijd onder Amen invloed, en koffiekan wisten ook minstens 3-4 weken van te voren dat wij die vv beheerden. Kokro werd niet gerekruteerd omdat er een speler van lethal embrace naar kokro zou gaan overstappen, met de 5 dagen niet inloggen op w38 inbegrepen.

De join datum zegt dus niet zoveel, want er was al langer bekend dat wij die vv hadden. Zoek anders eens op het AF jullie reacties over kokro op, die vonden eerder plaats dan kokro zijn join. Wij rekruteerde hem ook omdat toch al bekend was dat we die vv hadden.

Kokro is toendertijd nauwelijks ingezet als defleverancier, het had zelf immens front met koffiekan. In pm wisseling heeft m zijn naam niet genoemd omdat hij dan actief moest gaan deffen. Iets waar hij nog geen tijd voor had, moest immers ook zijn eigen account nog beheren.

Dat is eigenlijk exact hetzelfde geval, Christophe boeide ook geen reet waar zijn account was, als het maar aan de goeie kant zat en waar de meeste kansen lagen, Faith draaide klote en de kaarten voor Amen stonden er beter voor, dus dan koos hij voor de makkelijke weg;)

Daar ben ik het niet mee eens. Hugo wist gewoon steeds zijn co's te verjagen en te demotiveren. De reden dat hij amen verliet, was omdat hij geen toekomst zag. Christophe werd beschuldigd van spionage en was klaar met faith. Zijn buren bakte er helemaal niets van, zowel Rains als Solo als dr. manhattan werd moeiteloos verdreven. Wij hadden geen ruzie met Hugo, anders had ik nooit aangeboden om mijn eigen accountje te verlaten om voor de stam maks een koppie kleiner te maken. Toch wel een verschilletje denk ik zo.

Dat is zeker waar, maar die 3 rechtstreekse recruits zijn precies hetzelfde als de nu 3 gerecruitte acc's van Zero, dat zijn vijanden geweest én het zijn recruits om meer kwaniteit te krijgen en minder front te hebben:D

Hm, feitelijk wel ja. Maar ik denk dat we wel kunnen stellen dat de overstap van Crowe, Saevus,Teammafkees en Ujelly (rang 4, 8,15 en 25 toendertijd?), waarvan Crowe en Jelly midden in de frontlinie van hippo, toch wel een heel stuk meer invloed had dan het rekruteren van 3 vrijwel onbekende en relatief kleine accountjes in de rim die nooit echt gevaarlijke zijn geweest voor Hippo, awel?

Ik vind de situatie dan ook niet echt vergelijkbaar. Als je spelers als Crowe gaat rekruteren heeft dat maar één reden; en dat is om de buren van crowe het onmogelijk te maken. Als je front in één keer van 90 naar 180 graden gaat door een stab actie, zou ik ook niet blij zijn. En je ziet het, archer maximus kon niets meer beginnen, ook hungry gleber bezweek door de stab acties van ujelly en crowe en Saevus. Het account ging daardoor van geen front, naar een ruime 200 graden front.
 
Bovenaan