Strijd der Titanen!

DeletedUser71655

Guest
Fout, Juvy heeft nooit geprotesteerd tegen die vijandelijke rekruut. Immers heeft juvy zelf ook LCS gerekruteerd toen ze een bondgenootschap hadden met DET. Niet beginnende over the arrow en captain hook. Amen spelers hebben commentaar gegeven op DET. Ik niet eens zozeer omdat DET het 'ook' doet, maar omdat DET graag met een geweldig imago rond loopt en denkt dat ze op hun sokken konden winnen. Terwijl DET geen haar beter is dan ieder ander. Als ik dan met vraagstellingen kom, waarom det beter zou zijn dan amen qua acties, kreeg ik nooit een concreet antwoord..

Juvy heeft nooit geprotesteerd? Moet je toch eens beter het AF lezen denk ik want het waren júist de Juvy leden die er over door gingen;)

Wij hebben nooit een concreet antwoord gegeven? Weeral is er iets mis met je geheugen vrees ik, want ik weet zeker dat ik toch meerdere keren heb beantwoord waarom ik de recruit van DET schoner vind dan die van Amen;)
Namelijk: Aes is volgens je eigen 'regeltjes' gerecruit, ik heb het dus over de regeltjes die zijn opgesteld maar niet zijn ondertekent, desondanks geeft het dus wél aan dat jij het met die regeltjes eens was, anders stel je ze niet op, nietwaar?
Amen daarintegen heeft Kokro wekenlang undercover beheerd en heeft zélfs naar buiten toe nog gewoon gedaan alsof de oorspronkelijke speler er op zat, is dat niet vies dan?

Zowel Juvy als faith hebben een te gemakkelijk rekruteringsbeleid, dat lijkt mij niet discutabel. Maar ben je ook bereid toe te geven dat Faith geen haar beter was, terwijl daar wel een DET controle was?

Ik denk dat er toch een aanzienlijk verschil met Faith is, ja Faith heeft ook recruits gedaan die niet door de beugel konden, hier was DET het zeker niet mee eens, maar evengoed dat Amen er niets tegen in kon brengen bij Hippo/Juvy zo konden wij er bij DET ook niets tegen inbrengen, dan is er nog het verschil die Cona aanhaaldde, de grootte van de stammen telt hierin ook weer, Faith had een kleine bondgenoot en moest iets doen om te overleven, Juvy daarintegen is de nummer 1 van de wereld en had daarbij ook nog Amen/MLV aan hun zijde, het feit dat ze in Hippo/Juvy direct naar andere middelen zoeken om extra safe te creeren dan om ze weg te spelen, is toch tekenend? Dan kan je wel leuk en aardig zeggen dat er DET controle was, maar volgens mij doen/deden jullie dit ook niet bij Hippo/Juvy?

=> nr 1?

- Juvy! was een nieuwe stam dus iedere niet inzittende speler was neutraal. =(neutraal)
Die van Hippo waren dus niet vijandig zelfde voor Nero spelers.
En Faith maakte ons wel vijandig, aan zichzelf te danken.

- Captain en Thearrow. zaten niet in FeL. (=neutraal)

- Nu Zero wel vijandig om safezone te maken. Dus de 1ste echte theorethische vijandige rekruut?

Wat maakt het nou uit als je een nieuwe stam begint? Je gaat samen met een voormalige vijand, dus is de stam gewoon ontstaan uit vijandelijke recruits.

Evengoed met TheArrow en Captain Hook, beide waren voormalige vijandelijke acc's en ook nog eens zwaar in het gebied van FeL dus ook gewoon vijandelijke recruits.

Het gaat niet over de groei van de rim hedendaags, maar over dat de rim van toen, wel gerekruteerd werd door Faith. Verder gaat het ook niet over de kwaliteiten van Faith, maar over dat hun rekruteringsbeleid niets beter is / was dan dat van Juvy nu.

In zekere zin wel, Faith had niet veel andere opties, iets wat Juvy toch echt wel heeft met MLV als medestander

Petje af dat MLV nog staande is en nog zo goed kan draaien op nog minder personen dan eerst.

Niks nieuws voor mij eigenlijk, de stam bestaat uit de 'sterkere' spelers van oud Amen, daarbij komt de buffer van het Amen van nu nog eens, ben benieuwd hoelang ze volhouden zodra die buffer weg is;)
 

DeletedUser

Guest
Noob??:eek: Welke steun? :p
Je "hou mij erbuiten" steun?^^

A) wij zijn op tyron zijn voorstel overgekomen.
B) je schuift de catastrofe af(oorlof met faith) door onze recruit terwijl iedereen onze vijanden en vrienden kende.
C) wij hebben nog geen solli gedaan maar als je dat zo graag wilt, kunnen wij dat wel regelen hoor
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Lekker inconsequent weer?
Dat zegt iemand die 3 rekruuts van een BG goedkeurt terwijl hij 1 rekruut van de vijand verafschuwd.
Je meet zelf met twee maten, en reageert hiermee dus hypocriet.
Daarnaast heb ik me afzijdig gehouden van die discussie, omdat ik er fel op tegen was. Iets wat achter de schermen wel duidelijk was. Lijkt me dus sterk dat ik dat gezegd heb. Graag een bevestiging.

Je ontwijkt totaal wat ik zeg.. Jij hebt het het erover dat Juvy informatie heeft gerekruteerd. Waarop ik zeg dat Faith ook informatie van juvy rekruteert, als respons kom jij met heel iets anders? :confused::p maar om er toch op in te gaan, ik heb nooit die drie rekruten van Juvy geaccepteerd, niet voor niets dat ik juvy niet in bescherming neem toch?

Ik heb het ook over de Rim van toen, Djenser lag er toen al... Zoals heel Zero daar toender tijd al lag. Of denk je dat een account zou joinen zonder enige mogelijkheid tot groei?
Psycho lag wel degelijk in de semi-rim, en wilde toendertijd niet naar de core, maar naar de Rim.

.. Ik kan hier weer reageren met hetgeen waar jij op reageerde:

Het gaat niet over de groei van de rim hedendaags, maar over dat de rim van toen, wel gerekruteerd werd door Faith. Verder gaat het ook niet over de kwaliteiten van Faith, maar over dat hun rekruteringsbeleid niets beter is / was dan dat van Juvy nu. [enige dat ik toevoeg] het gaat dus ook niet om de positionering van zero e.d.

Inzet zegt natuurlijk niks, ik ken genoeg mensen met veel inzet die alsnog falen.
Je bent wel verantwoordelijk voor de langdurige verkeerde druk op Faith, terwijl je het zuiden liet verslappen.
Faith staat nog steeds, en DET is groter dan Amen/MLV geworden. Dat zijn hele grote lijnen die invloed hebben gehad op het wegspelen van inmiddels al een tiental accounts die ooit onder jou hoede stonden. Een grotere tactische faal is haast niet denkbaar.

De keuze om de druk op faith te houden, en niet op det is een bewuste keuze, een keuze die ik zo weer zou maken. Door ons def tekort gingen DET frontspelers naar een belachelijke verhouding def - off toe. Offensief viel daar niets te bepalen. Verder hebben de meest offensieve spelers met ook de inzet om vijanden plat te leggen in het noorden gezeten. Met succes heeft noord amen 3-4 vijandelijke faith accounts opgerolt, Jammer genoeg hebben juvy, nero en zero hier tekort geschoten en wisten enkel maar dorpen te verliezen, ondanks dat het gemakkelijk gekunt had.

Accounts verliezen zegt helemaal niet zoveel over tactisch falen. Dat is nou het leuke van tribal wars, dat je altijd afhankelijk ben van andermans presteren. Ookal presteerde amen beter dan DET, als hippo niets tegen faith zou doen, verliezen we alsnog. Ik begin eerder te twijfelen aan jouw tactisch inzicht dat je het gehele falen op een tactische fout wilt gooien :D

Graag attendeer ik je ook op het feit dat ik jullie leiding al zo gek had om Amen te gaan joinen om zo een derde kansmaker te creëren, hardstikke leuk natuurlijk, was niet zo slecht uitgepakt, maar DET had dat helemaal niet nodig en maks was de enige die dat kon in zien :p

Verder hoef ik niet eens in te gaan op 10 accounts onder mijn hoede die zijn weggespeeld. We kennen het verhaal omtrent Technical, Hacktivismo en Mrbeek. (gaf account weg, verbrak vv, kreeg te weinig def en nakte ons). Enige accounts die zijn weggespeeld toen ik nog leiding gaf (vanaf 2014 april tot 2014 december) zijn Smoel houde, sir todis en james jr. Arne, Officer, Different en camaro waren al later.

Maar toch rekruteerden jullie SA en Teddy, iets wat je in latere gesprekken met DET in de weg ging staan. Misschien een van de beste keuzes die je had kunnen maken, maar helaas niet uitgevoerd door Amen.

Zoals ik al zei, ik stond niet achter de keuze om SA en Teddy te rekruteren. Maar Rogier wel, en een enquete bepaalde het. De korte termijn oplossing leek leden beter dan het even aankijken van de situatie en een betere hulpbron vinden. Wie ben ik om democratie in de weg te staan. Achteraf heeft het niet zo slecht uitgepakt hoor, daar niet van.

Aan Insane heb je wel veel gehad inderdaad, hoeveel accounts staan er nog die ooit in Insane hebben gezeten als ik vragen mag?

Daar gaat het bij deze helemaal niet om. Het ging erom dat DET geen bg wilde met Amen maar een oorlog (oke dat is duidelijk, vijand nummer 1). Teddy was al vijand van amen (vijand nummer 2) Faith was vijand van Amen (vijand nummer 3), Faith wilde een bondgenootschap met Insane. (mogelijk vijand nummer 4) De enquete stond al op het forum van Insane. Door een snel overleg wilde Insane wel een bondgenootschap met amen in plaats van met faith. Deze snelle handeling heeft amen gered van een extreem front (360 graden en dan nog hele vijandelijke accounts in het stamcluster).

Heeft niks met tacktiek te maken? Daarnaast, waarom is er nooit deftig geanticipeerd om die informatie die je hebt gewonnen?

Niet zozeer met tactiek inderdaad. Mja daar is wel op geanticipeerd hoor. Soms wisten we al waar de massa's op kwamen en zette we onze stacklinie al uit. Zoals laatst op G-rozema en Gerl, we konden defjes uit het verre noorden al stationeren voordat de eerste clear kwam.

Duurde volgens mij hooguit twee weken, omdat Hippo destijds te veel eiste. Had je daar meer achter gezeten, had FeL misschien nog wel een BG van Hippo geweest.

En toen kwam de BG tussen Zero en Faith, en nu zit Zero in Juvy!. Lijkt me dus dat andere spelers op W38 dit ook kunnen en het meer te maken heeft met de onbesluitbaarheid van Zero.

We hebben ruim anderhalve maand een bondgenootschap met Zero gehad. Maar Liquit, Psycho en ESFR die waren gewoon vaardiger dan Zero. Zero blies al snel haar laatste adem uit. Mede door het overstappen (denk ik) is zero van bondgenoot geswitched.

Maar dat kun je mij niet blamen hè Cona.. Ik ben ook maar een mens. Ik kan niet de hele wereld controleren en samen met 2 andere leiders zodanig sturen dat we winnen. Rains en nikki konden dat niet, Hans en ik konden dat niet en juvy, det en overige leidersteams kwamen niet eens in de buurt.



Er zijn alleen een meer dan een tiental accounts weggespeeld omdat de druk teveel in het noorden lag, en waar ook weinig potten werden gebroken. In iedergeval te weinig potten. De druk had naar de rim moeten gaan, en je had een tweestrijd tussen Faith en Amen gehad die Amen waarschijnlijk had kunnen winnen.

MLV is een erg sterkte stam, ben benieuwd hoe ze zich staande houden tijdens een serieuze massa. Maar het oogt sterk en stabiel. Iets wat ik in Amen niet bespeurde.

Zoals ik al zei, te weinig slagkracht in het zuiden, te weinig animo (noord spelers moesten zuid massa's organiseren, ookal hanteerden wij het initiatiefnemers systeem; geen leiding, enkel initiatiefnemers). Gezien we det toch niet konden breken (hooguit accounts, niet de hele stam) en ze een behoorlijke safezone hadden gerekruteerd was het handiger om Faith te breken samen met 3 andere stammen. Deze andere stammen hebben het erg laten liggen. Stel; deze 3 stammen hadden net als amen een account of 3-4 gebroken, dan was faith verslagen en had amen det in de pan gehakt. Dat scenario lijkt me toch een stuk succesvoller dan massaatjes op DET met een minimale slagingskans. En als we zouden slagen, dan had het heel weinig invloed op het totaalplaatje.

Ik begrijp dat het gemakkelijk is voor jou om te zeggen dat wij tactisch tekort zijn geschoten. Maar het hele verloop van amen, en iedere actie heeft een duidelijke reden. Er is niet zomaar iets aangerommeld en op het bg maken met insane na, is alles duidelijk besproken met iedereen. Als jij dus beweerd dat ik tactisch tekort ben geschoten, dan is heel amen tactisch tekort geschoten. Dat geld overigens op alle vlakken, ik heb wel gefaald wat betreft het vv'en op frontaccounts bij DET. Ik heb geen tijd vrij kunnen en willen maken om daar optimaal te vv'en, en wat dat betreft heeft heel amen gefaald. De frontspelers niet meer, dan de achterland spelers.


MLV is wel een sterke stam ja, maar Amen is dat in de zomerperiode ook geweest. Amen heeft nooit echt stabiel kunnen zijn door hugo, darren en rogiers wispelturigheid. Dreigen met verlaten indien hij zijn zin niet krijgt, steeds maar weer co's ontslaan, rare logs op het account, een vorm van autisme bij darren. Zulke dingetjes maken het moeilijk om stabiel te zijn. Ondanks dat stond Amen sterk, en hadden we het meeste aanzien - zoals det dat de vorige maanden ook had. Nu spant het er weer om.

Grappig, dat er op stoelen en banken werd gesprongen toen DET Aes rekruteerde. Iets wat ik overigens ook zou hebben gedaan. Maar beticht met niet van hypocrisie, als je je er zelf ook schuldig aan maakt, dat is een beetje hypocriet:eek:

Je ontwijkt mijn punt totaal.... We hebben het niet over dat juvy ze rekruteerden, we hebben het erover dat het argument dat je geeft flut is. Je zegt namelijk dat het een mes in je rug is, omdat je zoveel gevv'ed heb. Even achter wege latende dat wij ook gewoon vv's gedaan hebben en dat zero ook zomaar een bondgenootschap met faith sloot. Dus dat we wat dat betreft in het zelfde schuitje zitten, en je argument dus nergens op slaat.

Waarom je nou met zo een misser aan komt, snap ik dan ook weer niet.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Juvy heeft nooit geprotesteerd? Moet je toch eens beter het AF lezen denk ik want het waren júist de Juvy leden die er over door gingen;)

Wij hebben nooit een concreet antwoord gegeven? Weeral is er iets mis met je geheugen vrees ik, want ik weet zeker dat ik toch meerdere keren heb beantwoord waarom ik de recruit van DET schoner vind dan die van Amen;)
Namelijk: Aes is volgens je eigen 'regeltjes' gerecruit, ik heb het dus over de regeltjes die zijn opgesteld maar niet zijn ondertekent, desondanks geeft het dus wél aan dat jij het met die regeltjes eens was, anders stel je ze niet op, nietwaar? Amen daarintegen heeft Kokro wekenlang undercover beheerd en heeft zélfs naar buiten toe nog gewoon gedaan alsof de oorspronkelijke speler er op zat, is dat niet vies dan?

Juvy had weinig te zeggen over Aesth, en het maakt ze ook weinig uit, want enkel ijzeren hand merkte er wat van. Enige reden dat juvy mogelijk een enkele keer heeft gezegd dat det niets beter is dan zij, is omdat jullie zoveel commentaar leveren op juvy (en terecht).

Je heb gelijk, je inderdaad wel een concreet antwoord gegeven. Helaas wel een antwoord dat nogal discutabel is, vandaar dat die discussie nooit beëindigd is.

- Je verwijst naar het wereldwijde reglement? Als det dat hanteerde hadden ze Aesth direct terug moeten geven, het rekruteren van vijanden word bestraft namelijk. Ik het eens met die regeltjes? Haha :D Jullie wezen mijn kata beleid voorstel af met een drogreden, een maand later komen jullie met exact dezelfde regel en meer. Hoe weinig zelfrespect denk je dat ik heb, om daar mee akkoord te gaan? :p Ik was van me lang zal ze leven niet akkoord gegaan - heb dus zeker nooit gezegd dat ik het er mee eens was :D

- Verder is Aesth al snel tegen Amen ingezet, terwijl kokro afzijdig was, lange tijd. Def voor gerl tegen aesth konden wij niet op hoesten, ookal gaven jullie ons 10 dagen voorbereid tijd.

- Ik was bereid om op Aesth te gaan spelen, maar omdat det al gehapt had, ging Aesth dat maar doen. want hugo interesseert het geen ruk waar zijn account is. Bij kokro is zoiets niet gebeurd.

Ik denk dat er toch een aanzienlijk verschil met Faith is, ja Faith heeft ook recruits gedaan die niet door de beugel konden, hier was DET het zeker niet mee eens, maar evengoed dat Amen er niets tegen in kon brengen bij Hippo/Juvy zo konden wij er bij DET ook niets tegen inbrengen, dan is er nog het verschil die Cona aanhaaldde, de grootte van de stammen telt hierin ook weer, Faith had een kleine bondgenoot en moest iets doen om te overleven, Juvy daarintegen is de nummer 1 van de wereld en had daarbij ook nog Amen/MLV aan hun zijde, het feit dat ze in Hippo/Juvy direct naar andere middelen zoeken om extra safe te creeren dan om ze weg te spelen, is toch tekenend? Dan kan je wel leuk en aardig zeggen dat er DET controle was, maar volgens mij doen/deden jullie dit ook niet bij Hippo/Juvy?

Je bent een beetje de weg kwijt hè? In de tijd dat Faith ging rekruteren, stond Faith op nummer één, Hippo (niet juvy) op nummer 2 en amen op nummer 3 (en det op 4). Het kwantiteitsverschil was minimaal (altijd al geweest).
Het frappante was juist dat Faith, de nummer één zowel in de rim als bij hippo ging rekruteren. Waarop hippo LCS rekruteerde.

Wij hadden inderdaad, net zoals det, controle bij onze bondgenoot. Wij konden weinig doen tegen de rekruten van Hippo. Maar er zit wel een verschilletje tussen het rekruteren van de directe concurrent, en het rekruteren van wat rim noobs om wat kwantiteit te krijgen. Ik kan faith en hippo wel vergeven dat ze rim rekruteerden (ook van de 'vijand'). Maar het 3 maal rechtstreeks rekruteren uit de directe concurrent, is wel net een ander geval.
 

DeletedUser65113

Guest
Niks nieuws voor mij eigenlijk, de stam bestaat uit de 'sterkere' spelers van oud Amen, daarbij komt de buffer van het Amen van nu nog eens, ben benieuwd hoelang ze volhouden zodra die buffer weg is

Ik ben benieuwd hoe DET het gaat doen als die buffer eindelijk weg is....
 

DeletedUser62454

Guest
Noob??:eek: Welke steun? :p
Je "hou mij erbuiten" steun?^^

Ok, als jij en wouter zo omgaan met in vertrouwen gegeven informatie dan heb ik me inderdaad vergist in jullie.
Als je het hebt over kansen verneuken... Je zit op de goede weg
 

DeletedUser59368

Guest
Ok, als jij en wouter zo omgaan met in vertrouwen gegeven informatie dan heb ik me inderdaad vergist in jullie.
Als je het hebt over kansen verneuken... Je zit op de goede weg

Waar heb jij het over? Welke info?
Gaat alles om mij ofwat? Ik ben maar nomaal lid heb geen inspraak ben 1 van de 20 leden.
Wat een gemugezift weer.

A) wij zijn op tyron zijn voorstel overgekomen.
B) je schuift de catastrofe af(oorlof met faith) door onze recruit terwijl iedereen onze vijanden en vrienden kende.
C) wij hebben nog geen solli gedaan maar als je dat zo graag wilt, kunnen wij dat wel regelen hoor

Geef niet zon impulsiefe reacties man.. ik zeg iets en jij verzint al derest erbij.
Wees niet zo snel op uw tenen getrapt.

En waar heb ik gezegt dat het jou fout is? Juist, ja beter lezen in vervolg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Waar heb jij het over? Welke info?
Gaat alles om mij ofwat? Ik ben maar nomaal lid heb geen inspraak ben 1 van de 20 leden.
Wat een gemugezift weer.

Jij wilt beweren dat jij niets afweet van het gesprek van eergister tussen wouter en mij waarin ik zeg dat er eventuele balangstelling vanaf het account BoB is om naar faith. te gaan.
Dat wist je niet?
Lijkt me erg ongeloofwaardig :rolleyes:
 

DeletedUser75377

Guest
Jij wilt beweren dat jij niets afweet van het gesprek van eergister tussen wouter en mij waarin ik zeg dat er eventuele balangstelling vanaf het account BoB is om naar faith. te gaan.
Dat wist je niet?
Lijkt me erg ongeloofwaardig :rolleyes:

Ik heb t nergens gezegd eigenlijk:p
Alleen tegen de andere leiding ;)
Best gewoon omdat wij gewoon afvragen waarom het zo lang duurt
 

DeletedUser51839

Guest
Sterker nog, Tyron en ESFR waren bij die gesprekken aanwezig omtrent een aanval op Feylennie en Lightning. Toen dit uitlekte werd onbegrip al snel omgezet in vijandigheid inderdaad.

Lightning niet jongen. Know the facts, ik zelf benaderde BoB of hij interesse had en die had een sterke interesse zelfs.
Door wederzijds respect liepen de gesprekken vlot en was de deal snel rond. Natuurlijk kwam de vraag om Legendare en Feylennie helpen te bestoken. Wat niet erg was voor mij, liepen er toch voor spek en bonen bij op deze wereld, enkel Oost Faith deed moeite en boekte dan ook resultaten. Wij wilden niet de mensen stabben die zich ingezet hebben voor de stam, wel diegene die je nooit hoort tenzij ze hulp nodig hadden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Nordin interesse om naar Faith te gaan? :eek:
 

DeletedUser59368

Guest
Jij wilt beweren dat jij niets afweet van het gesprek van eergister tussen wouter en mij waarin ik zeg dat er eventuele balangstelling vanaf het account BoB is om naar faith. te gaan.
Dat wist je niet?
Lijkt me erg ongeloofwaardig :rolleyes:

Lol, hij heeft al 2x een uitnodiging afgewezen, dan weet ik genoeg :)
Wat gaat ie anders bij .DC. Joinen :D

Was men Intuïtie toch weer juist^^
 

DeletedUser

Guest
Lol, hij heeft al 2x een uitnodiging afgewezen, dan weet ik genoeg :)
Wat gaat ie anders bij .DC. Joinen :D

Was men Intuïtie toch weer juist^^

Ha je maakt het alleen maar erger. Ten eerste was mijn vorige reactie gewoon een weergave van de werkelijkheid, niks impulsief. Inderdaad ik heb twee keer op niet accepteren gedrukt, waarom heb ik al uitgelegd er is nog niks verandert en ik voel mij er niet op mn gemak. Verder kan je beter dan een PM sturen met de punten die nu opeens totaal verandert zijn sinds in ben vertrokken aangezien ik daar dan wel benieuwd naar ben. Ook heb ik dit duidelijk in mijn afscheidspost op het forum vermeldt dat je maar contact moest zoeken dus ja zie maar wat je ermee doet XD

Je intuïtie kan mij vrij weinig schelen eerlijk gezegd.

Verder heb ik al eerder aangegeven dat er nog niks zeker is over waar BoB naartoe zal gaan, dus speculeren is echt onnodig in mijn ogen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Iemand die hele leven op w38 al tegen Faith strijd die nu eventjes faith gaat joinen? o_O

Zou wel apart zijn ja, en ook wel zonde. Kan het me wel voorstellen, wel een behoorlijk front.
Ik ben in ieder geval wel bereid een handje te helpen waar nodig, heeft ie nog te goed van wereld 29 :D
 

DeletedUser59368

Guest
Ha je maakt het alleen maar erger. Ten eerste was mijn vorige reactie gewoon een weergave van de werkelijkheid, niks impulsief. Inderdaad ik heb twee keer op niet accepteren gedrukt, waarom heb ik al uitgelegd er is nog niks verandert en ik voel mij er niet op mn gemak. Verder kan je beter dan een PM sturen met de punten die nu opeens totaal verandert zijn sinds in ben vertrokken aangezien ik daar dan wel benieuwd naar ben. Ook heb ik dit duidelijk in mijn afscheidspost op het forum vermeldt dat je maar contact moest zoeken dus ja zie maar wat je ermee doet XD

Je intuïtie kan mij vrij weinig schelen eerlijk gezegd.

Verder heb ik al eerder aangegeven dat er nog niks zeker is over waar BoB naartoe zal gaan, dus speculeren is echt onnodig in mijn ogen.

Ik mag zoveel speculeren als ik wil. :)
Waarom je niet terug komt heb je allezins niet aan mij laten weten.
Ik maak niks erger, je moet gewoon niet naar mij luisteren.
Ben niet de persoon die komt smeken kom asjeblieft terug in de stam...
Verder mijn persoonlijke mening met of zonder jou.. Je was lange tijd enkel een extra 4mil. punten, hebben zelfs al gedacht om extra spelers te zoeken bij jou. Je deed niet mee aan massa's en defensief heb ik ook nietveel gezien. Op forum was het volgens mij ook niet veel soeps.

Maargoed je doet wat je wil, dit is mijn mening ik spreek niet voor de stam.
Van mij mag je vertrekken, maar dat zou niet zo fijn zijn voor IAP.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan