Strijd der Titanen!

DeletedUser66265

Guest
Allejezus, niveau van de laatste paar reacties valt ver te zoeken

Cona, geef a.u.b. z.s.m. weer een creatieve update over deze oorlog, dan kan ik weer heerlijk genieten. :)
 

DeletedUser62454

Guest
Ik zeg altijd een dode clear is een dode clear.:cool:

Ik zal eens een updateje geven over onze massa op deukhoofd... Of liever niet :p
 

DeletedUser58964

Guest
Ik zeg altijd een dode clear is een dode clear.:cool:

Ik zal eens een updateje geven over onze massa op deukhoofd... Of liever niet :p

Clears zijn er om dood te lopen, en al helemaal als je zelf niet edelt maar steunt :eek:
Twijfel je aan mijn skills, ik vind meer dan 1 defdorp dood door 1 clear totaal niet acceptabel. Vooral als het niet eens de laatste clear is. En def was er wel want aaronlol was een stuk beter geblocked.

@tyron
Het aanwijzend voornaamwoord klopt niet met het zelfstandig naamwoord waar het naar verwijst :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68249

Guest
K snap er geen .... van :p dit niveau is apart om mee te maken om het netjes te zeggen :p
 

DeletedUser58964

Guest
Ik probeer Tyron grammaticale kennis bij te brengen, maar zal er wel mee stoppen :p
 

DeletedUser51839

Guest
Ik probeer Tyron grammaticale kennis bij te brengen, maar zal er wel mee stoppen :p

Doe gerust, DET verneukte de post van Wouter, doe ik die van DET ook maar ...
As Simple As That (mijn volgend account zo noemen?)
 
Reactiescore
972
Doe gerust, DET verneukte de post van Wouter, doe ik die van DET ook maar ...
As Simple As That (mijn volgend account zo noemen?)

Precies, die vergelijking kun je trekken. Houd wel het volgende in je achterhoofd: Juvy gooit bij beide topics zijn ruiten in en leidt gezichtsverlies. Maar toch, DET had in beide "verneukingen" een normaal aandeel, namelijk een pietluttige mening en een mooie beginpost over de oorlog.
 

DeletedUser62454

Guest
Precies, die vergelijking kun je trekken. Houd wel het volgende in je achterhoofd: Juvy gooit bij beide topics zijn ruiten in en leidt gezichtsverlies. Maar toch, DET had in beide "verneukingen" een normaal aandeel, namelijk een pietluttige mening en een mooie beginpost over de oorlog.

Zolang jij de stenen aangeeft blijven er mensen gooien.
Juvy heeft het weer gedaan... Natuurlijk.
Wij gooien de ruiten in? Ik heb netjes mijn aandeel gedaan zowel in het DET als Juvy topic.
Je hebt de zelfreflectie van een goudvis max, het zijn altijd weer de andere die het doen. Dat jij een net zo grote duwer en trekker bent is ZEKER niet zo. Je verkondigde immers je pietluttige mening. Dream on boy.
 

DeletedUser51839

Guest
Precies, die vergelijking kun je trekken. Houd wel het volgende in je achterhoofd: Juvy gooit bij beide topics zijn ruiten in en leidt gezichtsverlies. Maar toch, DET had in beide "verneukingen" een normaal aandeel, namelijk een pietluttige mening en een mooie beginpost over de oorlog.

Ah sorry ik zag niet dat jullie een beginpost hadden gemaakt en genoeg hadden gereserveerd om de eerste 2 pagina's vol te kunnen schrijven met DET propaganda '--

Hoe naief van je om te zeggen dat wij zelf onze ruiten insmijten, je humor kent alweer geen grenzen. En ik weet dat je graag pietlullig gebruikt puur omdat het positiever uitkomt. Mooie woordenschat voor iemand zonder humor. Doe eens losser en dan heb je misschien meer humor.
 

DeletedUser71655

Guest
Ah sorry ik zag niet dat jullie een beginpost hadden gemaakt en genoeg hadden gereserveerd om de eerste 2 pagina's vol te kunnen schrijven met DET propaganda '--

Hoe naief van je om te zeggen dat wij zelf onze ruiten insmijten, je humor kent alweer geen grenzen. En ik weet dat je graag pietlullig gebruikt puur omdat het positiever uitkomt. Mooie woordenschat voor iemand zonder humor. Doe eens losser en dan heb je misschien meer humor.

Welkom op het AF Tyron waar propaganda maken de trend van de dag is, wij maken DET propaganda, en jullie horen Juvy propaganda te maken, enkel gaat dat niet geheel goed, en gezien Amen zo goed als van het AF verdwenen is/of ze negeren de onderwerpen die Amen slecht uitkomen, is het al helemaal nogal eenzijdig aan het worden inderdaad;)
 

DeletedUser

Guest
Als we nou gevechtsberichtjes over alles moeten posten blijft het hier wel levendig..:p
 

DeletedUser51839

Guest
Welkom op het AF Tyron waar propaganda maken de trend van de dag is, wij maken DET propaganda, en jullie horen Juvy propaganda te maken, enkel gaat dat niet geheel goed, en gezien Amen zo goed als van het AF verdwenen is/of ze negeren de onderwerpen die Amen slecht uitkomen, is het al helemaal nogal eenzijdig aan het worden inderdaad;)

Nee hoor, Amen niet alleen is afwezig.
 

DeletedUser

Guest
Leuke rapportjes hoor! @behindthescenes wij maken geen propaganda is nergens voor nodig :p
 
Reactiescore
972
Zolang jij de stenen aangeeft blijven er mensen gooien.
Juvy heeft het weer gedaan... Natuurlijk.
Wij gooien de ruiten in? Ik heb netjes mijn aandeel gedaan zowel in het DET als Juvy topic.
Je hebt de zelfreflectie van een goudvis max, het zijn altijd weer de andere die het doen. Dat jij een net zo grote duwer en trekker bent is ZEKER niet zo. Je verkondigde immers je pietluttige mening. Dream on boy.

Het is nog altijd Maks voor jou. Het zijn de feiten die ik geef. Jullie gooien inderdaad je eigen ruiten in (lees: jullie verpesten jullie eigen topic) door met zijn allen een discussie over mijn mening aan te willen gaan in een topic dat was bedoeld om Wouter aan een co te helpen. Aan Wouter's reactie op Skype merkte ik ook al dat hij dat niet fijn vond, dus er zit toch echt een goede waarheid in...

Ah sorry ik zag niet dat jullie een beginpost hadden gemaakt en genoeg hadden gereserveerd om de eerste 2 pagina's vol te kunnen schrijven met DET propaganda '--

Hoe naief van je om te zeggen dat wij zelf onze ruiten insmijten, je humor kent alweer geen grenzen. En ik weet dat je graag pietlullig gebruikt puur omdat het positiever uitkomt. Mooie woordenschat voor iemand zonder humor. Doe eens losser en dan heb je misschien meer humor.

Haha, weer zo'n typische Tyron reactie, maar dan de typische oude Tyron. Vol met irritatie en onmacht, omdat je je gewoon niet kan verweren met woorden. Door het hier maar weer op humor te gooien (net als je het op "drogredens" gooide in onze andere discussie) probeer je nog iets zinnigs te zeggen... Maar nee spuitelf, je spuugt helaas weer modder.

En als je dan toch zo graag de discussie zoekt, waar staat er dan DET propaganda? De post is mijn inziens toch goed, objectoef geschreven.

Leuke rapportjes hoor! @behindthescenes wij maken geen propaganda is nergens voor nodig :p

Toch is Juvy goed vertegenwoordigd met een aantal aardige posters en een aantal slechte posters en verweren jullie je tegen alles wat over Juvy gezegd wordt. Jullie zijn nadrukkelijk op zoek naar de discussie, dus waarom zou dat geen propaganda zijn?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser67517

Guest
Ah sorry ik zag niet dat jullie een beginpost hadden gemaakt en genoeg hadden gereserveerd om de eerste 2 pagina's vol te kunnen schrijven met DET propaganda '--

Hoe naief van je om te zeggen dat wij zelf onze ruiten insmijten, je humor kent alweer geen grenzen. En ik weet dat je graag pietlullig gebruikt puur omdat het positiever uitkomt. Mooie woordenschat voor iemand zonder humor. Doe eens losser en dan heb je misschien meer humor.

Voor de 500ste keer meneertje Trynocore, die beginposts zijn gereserveerd voor het verhaal van Juvy, dat je liever ons mee helpt bij de DET post om mensen een afkeer tegen Juvy te laten krijgen door middel van ongegeneerde spam. Maar te lui bent om een verhaaltje te schrijven, is 'nogmaals' niet mijn probleem, ik heb het tot 3x toe tegen je gezegd, en tot drie keer toe lees ik zo'n reactie. Ben je nou echt dom, of doe je maar alsof? Ik begin steeds meer te twijfelen in ieder geval....
 
Bovenaan