Strijd der Titanen!

DeletedUser58964

Guest
Waarom wordt Hope altijd genegeerd? Ik doe zo mijn best :'(
 

DeletedUser62454

Guest
Waarom wordt Hope altijd genegeerd? Ik doe zo mijn best :'(

Omdat jullie een freaking MB plaag zijn Frank.
Je kruipt steeds in je MB rol (wat maar goed is ook want ik zet mijn vraagtekens buiten het gooien van clears toch erg achter je kwaliteiten).
Hope had beter Hoop kunnen heten voor het bij elkaar geraapt stukje onderdanige spelers die op een stam hoop gegooid zijn. Moeite waard om serieus over te praten? Nah ik in iedergeval niet.
 
Reactiescore
111
Frustratie? :D
 

DeletedUser69389

Guest
Gelieve Wereldgenoten,

Pak de strijdbijlen op, trommel de stammenhoofden bij elkaar. Laat de medicijnman voor de laatste keer zijn zege over de strijders van Wereld 38 doen.
Vandaag is het dan officieel, ook naar de buitenwereld toe. De maandenlange koude oorlog, heeft geresulteerd in een mondiale wereld oorlog des totaalvernietiging!
Overal op de wereld heersen protesten tegen geweld, overal op de wereld heersen protesten tegen de nutteloosheid van het knuppelen van lichte cavalarie!
Overal op de wereld heerst verslagenheid, verslagenheid waarmee iedereen te maken heeft, de dienstplicht is weer ingesteld en iedereen is oproepbaar.
Vrouwen en kinderen worden geëvacueerd, en de mannen met baarden lopen voorop, terwijl de jongste mannen achter aan lopen, met oog op de toekomst.

Wereld 38, verenig uw stammen. Graaf de strijdbijl weer op, wax voor de laatste keer uw speren. En slijp uw zwaarden.

Shit is oan!


Introductie
Ooit, ergens een paar decennia geleden. Waren er twee titanen op ze wereld.
De stammen die iedereen vreesden, twee stammen die iedereen opvrat als een hongerige vrouw in haar periodieke gesteldheid.
Deze twee stammen waren Faith. & Amen, een titanenstrijd van jewelste, waar een totaalvernietiging aan toe kwam.
Amen nam haar kleine broertje mee in de strijd. Een dik nijlpaard die al jaren niet gegeten had.
Ondanks dat dat dikke nijlpaard niet gegeten had, liet het wel dikke scheten, die over de hele wereld te ruiken waren!
Faith had destijds nog geen broertje, maar als zorgzaam voogd namen ze DET mee in de strijd.
DET poepte nog in haar broek, kon nog niet lopen en liet boertjes na het eten en drinken. Het was een kleine stam. Een stam, een stam die destijds nog geen verleden had op wereld 38.

Zo geschiedde, De oorlog tussen Faith en Amen was aan, echt spectaculair was het echter niet. En is nog nooit verfilmt vanwege de mooie acties tussen beide.
DET werd groter, en begon Amen wat te irriteren. Ze huilden vaak op het AF, geweldig! Echt een kind, maar toch kregen ze altijd hun zin. Het huilen begon haar vruchten af te werpen.
Amen zei regelmatig ''Ssssht'', maar durfde DET niet te slaan in verband met de kinderbescherming. En zo werd DET onschadelijk groter, ze zijn nu in de puberjaren van hun leven. En nog steeds hartstikke vervelend.

De hechte relatie in het gezin van Faith, liep schade op. De zusjes in het gezin van Faith liepen wat te flikflooien met de dikke nijlpaarden. Waardoor er een baby-nijlpaardje kwam. Genaamd Juvy!
Deze stam is veelbesproken geweest, de aSltijd geile zusjes samen met de nijlpaarden. Dat zal stinken zeg!
De baby-nijlpaard hield echter nog altijd haar geloof aan, namelijk een BG met Amen.
Statisch gezien zijn deze twee stammen dus de grootste jongens van de klas.

Maar Faith. werd opstandig, Faith wilde meer. Faith kwam in de midlife-crisis en dus in hun tweede pubertijd.
Samen met DET, die nooit de pubertijd ontgroeid lijkt te zijn, gingen ze keihard in om de nieuwe nummer 1 en 2 van de wereld.

Zal het het oude Faith, en het jonkie DET lukken de Alpha-mannetjes van hun troon te stoten?




Meestrijdende stammen:
3.Destructive Expert Team & 4. InQuistion & 5. Independent

Vs

1. Misfits & 2. Ordinem Creaturae



ffcfe83bed06a8500ae5988c525e5e2f.png

cc0f5c94a243cb1a355090b5e27328a4.png

d9ebf62a3273eaa39559a8072c56b404.png

Vs

8f4522cab99c311073e3c80995364801.png

66d9492ab1ec0105b25dc601fb58d1bb.png


Statjes & Feiten

Stats All-Time
Zijde 1:
Stammen: Faith., DET, FeL
Zijde 2:
Stammen: Amen, Juvy!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 802
Kant 2: 582
Verschil: 220

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7,101,462
Kant 2: 5,097,167
Verschil: 2,004,295

chart
Zijde 1:
Stammen: Faith.
Zijde 2:
Stammen: Juvy!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 29
Verschil: 36

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 620,364
Kant 2: 274,507
Verschil: 345,857

chart
Zijde 1:
Stammen: Faith.
Zijde 2:
Stammen: Amen

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 129
Kant 2: 221
Verschil: 92

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,205,263
Kant 2: 2,080,352
Verschil: 875,089

chart
Zijde 1:
Stammen: DET
Zijde 2:
Stammen: Amen

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 601
Kant 2: 320
Verschil: 281

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,217,889
Kant 2: 2,646,731
Verschil: 2,571,158

chart


Kaartje
http://nl.twstats.com/nl38/index.php?page=map&ti0=9423&tc0=00ff1e&ti1=11458&tc1=0040ff&ti2=5947&tc2=fff200&ti3=11357&tc3=00ffea&ti4=11334&tc4=dd00ff&zoom=100&centrex=500&centrey=500&fill=000000

nl38

Amen
Juvy!


Vs

DET
Faith.
FeL

Leuke Post
 

DeletedUser67517

Guest
Wereld 38 - 14 Januari 2015.

Wegens aanhoudende droogte in het land van Amen, heeft DET een handelsembargo opgelegd aan iedereen die gerelateerd is aan Amen.

Dit handelsembargo lijkt zijn vruchten af te werken, en enkele dorpsoudsten van Amen lijken hierdoor in een winterslaap te zijn gevallen.
DET haar reactie was hierop om 75 steden en dorpen te annexeren van Amen.
Op Diplomatisch vlak is er verontwaardigd gereageerd, Juvy sluit verdere sancties niet uit, terwijl Faith via telegram DET feliciteerde met de behaalde winsten.

In het geannexeerde gebied telt Amenaars nu als dode taal, en word elk protest hardhandig neergeslagen door het regime.

Officer Jenny spreekt er schande van, waarop DET reageerde het bestaan van Officer Jenny te ontkennen omdat zij niet in hun Pokedex staat.

Word ongetwijfeld vervolgd.

Zijde 1:
Stammen: Amen
Zijde 2:
Stammen: DET

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 90
Verschil: 75

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 141,081
Kant 2: 828,147
Verschil: 687,066

chart
 

DeletedUser58964

Guest
Omdat jullie een freaking MB plaag zijn Frank.
Je kruipt steeds in je MB rol (wat maar goed is ook want ik zet mijn vraagtekens buiten het gooien van clears toch erg achter je kwaliteiten).
Hope had beter Hoop kunnen heten voor het bij elkaar geraapt stukje onderdanige spelers die op een stam hoop gegooid zijn. Moeite waard om serieus over te praten? Nah ik in iedergeval niet.

Hoe groter het acc hoe minder goed ik ermee overweg kan, dat klopt zeker. MB spelen gaat mij dan idd beter af ja. Heb ook geen tijd om een groter acc te gaan runnen. Wat skills betreft, je kwam pas op w22 na mijn hoogtepunt :p

Heb in die 4 jaar op w22 iig genoeg gedaan om ook een plek in Fear te krijgen. Als het al niet was met vv sletje spelen was het wel Aldo steeds porren om iets uit te gaan voeren :D

Onderdanig? Nee. Ik doe wat mij gezegd wordt omdat ik dan zelf geen plan hoef te bedenken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71655

Guest
Nachtfuck op Officer Jenny

Maandag 12 Januari

Ik en mijn medespeler wilden nog een nachtfuck actie op Officer Jenny uitvoeren, enkel door wat omstandigheden moesten we dat uitstellen, Officer Jenny werd dus nog wat daagjes gespaard.

Dinsdag 13 Januari

Overleg in team DDM geweest, en we besloten dat we de nacht van dinsdag op woensdag de nachtfuck gingen inzetten.

Na het een en ander goed zetten qua edeltreinen hebben we overlegt wat de beste edelgebieden waren, toen dit besloten was ging ik rustig mijn bedje opzoeken hopend op een goed resultaat te zien de volgende ochtend.
biggrin.gif

Mijn medespeler nam het over en begon rond een uur of 02:30 met scouts zenden naar de dorpen.
Het resultaat kwam pas na 03:00, we vonden een paar dorpen met weinig troepen, en we vonden één stack, het was dus nog maar afwachten als al onze treinen gingen doorkomen.
De treinen werden verstuurd, en het was afwachten geblazen.
smile.gif


Woensdag 14 Januari

De ochtend van de actie, ik zat rustig aan mijn ontbijtje en ging eens TW checken via mijn mobiel, het eerste rapportje dat ik binnen kreeg, was veelbelovend voor de rest van de ochtend.
biggrin.gif

Eerste dorpje

Leuk begin van de ochtend, dat zeker, even later ging ook een klein deffje
eraan waardoor het dorp geedelt zou worden, of toch niet... helaas, toestemming werkt tegen
frown.gif
.

Ondertussen edelen we lekker door, en krijg ik plots een PM van Officer Jenny

Helaas, de bespeler geeft op, en we verwachten een edel doorloop, gelukkig wordt de volgende trein gesniped en weten we dus dat er tenminste iemand nog op het account deffed, zo krijgen we tenminste nog wat tegenstand
smile.gif


Tot onze schrik edelen we dorpen die each 5 tot 7 os bevelen hebben, dus voor de volgende massa weten we dat het account zwaar gestacked staat, wat we wel opvallend vonden stuurt IAP deff, dus er is wel degelijk een aardig deff overschot in Juvy te vinden.
smile.gif


Al met al een geslaagde actie voor Team DDM, met een (voorlopige) tussenstand van vandaag:

Zijde 1:
Spelers: Door de muur om 7 uur
Zijde 2:
Spelers: Officer Jenny

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 13
Kant 2: 8
Verschil: 5

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13
Kant 2: 1
Verschil: 12


Wil even mijn medespelers bedanken voor het goeie werk, en ook de speler die de treintjes met héél weinig troepen heeft gesniped even complimenteren voor zijn werk, hij heeft toch nog een 5tal dorpjes gered denk ik.

Verder is Amen nu iemand kwijt die veel vv draaide, ben benieuwd hoe het de komende weken gaat met Amen en hoe ze omgaan met dit verlies
smile.gif


Team DDM wenst iedereen een fijn vervolg van de oorlog en tot het volgende verslagje:cool:
 

DeletedUser71655

Guest
Hij valt op het personage Agent Jenny van Pokemon, flikken betekend politie denk ik:D
 

DeletedUser51839

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58964

Guest
Ik hou van je hoofd op een plaatje met een appel tussen als je nog zo'n mopjes maakt :mad2:

Plaag je maar he :D



Ik snap het niet, waar gaat die appel nou heen dan?:eek:

Oh en het is als je nog eens zo'n mopje of zulke mopjes
Wel correct ABN blijven spammen eh :D
 
Bovenaan