Strijd der Titanen!

DeletedUser74339

Guest
Bloggende helden, stinkende lijken voor de deuren. Game on!
 

DeletedUser74593

Guest
Schitterende post!

En dat de beste moge winnen natuurlijk!
 

DeletedUser51839

Guest
Daar heb je hem weer, met die eeuwig positieve ingesteldheid:D

Verder, alweer een lekker post cona! well done:)


_____________________________________________
Jesse | New Found Glory - DET - W38
~If you don't live for something, you 'll die for nothing~

Het is idd een mooie post maar dan ook weer geschreven vanuit DET perspectief. Kon heus wel neutraler.
 

DeletedUser67517

Guest
Het is idd een mooie post maar dan ook weer geschreven vanuit DET perspectief. Kon heus wel neutraler.

Er is gewoon gisteren gevraagd een stukkie te schrijven in een van onze gereserveerde posts over Juvy!. Heb ik zelfs nog tegen jou gezegd, dat je er vervolgens geen zin in hebt en het niet doet, is niet mijn probleem.

Daarnaast zit er voor iedereen een sneer in, ik vergelijk Faith als instabiel gezin, Oud Faith als geile zusjes, Juvy als een stinkende nijlpaard en DET als huilend kind.
Niet zo huilen dus, calimero!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Topic is inderdaad niet zo dramatisch Tyron.
Vrij mooi geschreven cona ..
Hiervoor had ik zelf gewoon geen tijd/zin ;) Ik wou het simpel houden , misschien wel iets te simpel maar toch.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit nog niet lang genoeg in Amen om daar een degelijke post van te maken zal binnen Amen even rond vragen wie wel.
 

DeletedUser51839

Guest
Er is gewoon gisteren gevraagd een stukkie te schrijven in een van onze gereserveerde posts over Juvy!. Heb ik zelfs nog tegen jou gezegd, dat je er vervolgens geen zin in hebt en het niet doet, is niet mijn probleem.

Daarnaast zit er voor iedereen een sneer in, ik vergelijk Faith als instabiel gezin, Oud Faith als geile zusjes, Juvy als een stinkende nijlpaard en DET als huilend kind.
Niet zo huilen dus, calimero!

Met alle respect maar toen jij stuurde was ik al offline ...
 

DeletedUser72415

Guest
Er is gewoon gisteren gevraagd een stukkie te schrijven in een van onze gereserveerde posts over Juvy!. Heb ik zelfs nog tegen jou gezegd, dat je er vervolgens geen zin in hebt en het niet doet, is niet mijn probleem.

Daarnaast zit er voor iedereen een sneer in, ik vergelijk Faith als instabiel gezin, Oud Faith als geile zusjes, Juvy als een stinkende nijlpaard en DET als huilend kind.
Niet zo huilen dus, calimero!

Ik kan je in principe geen ongelijk over Faith geven Cona.
Echter is het wel zo dat Faith het niet waar kon maken door de leegloop aan kwaliteit & de privé omstandigheden van bepaalde spelers.
Daarnaast is de stam na een tijd verdeeld geraakt in oost & west. Dit was ook niet moeilijk , aangezien het oosten de actieve accounts waren in de clanchat.
Door het wegvallen van bepaalde figuren in Faith hadden zelfs nikki & rains de val van Faith niet kunnen weerhouden.
Daarnaast had je ook nog eens de spion op ESFR die massa's doorspeelde aan vijandelijke spelers/stammen en dan kreeg je al gauw wrijving tussen oost en west in Faith.
Verder krijgt DET alle respect van mij omdat ze Faith niet hebben laten stikken.
Ik wens alle partijen succes toe en dat de beste mogen winnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
cona proficiat, je vergelijking lag ik serieus dubbel om.
Ik vind het werkelijk waar geniaal gevonden.

Om dan even op jimmy zijn post in te gaan, ik betwijfel of als rains en ik elkaar actief hadden gehouden faith daadwerkelijk zo hard achteruit gegaan was.
Ik denk van niet, maar speculeren in je eigen voordeel is altijd makkelijk :p
Verder zal ik er dan ook maar geen woorden aan vuil maken, en naar de feiten kijken.
Het is helaas een feit dat het niet goed met faith. gaat.
 

DeletedUser72415

Guest
cona proficiat, je vergelijking lag ik serieus dubbel om.
Ik vind het werkelijk waar geniaal gevonden.

Om dan even op jimmy zijn post in te gaan, ik betwijfel of als rains en ik elkaar actief hadden gehouden faith daadwerkelijk zo hard achteruit gegaan was.
Ik denk van niet, maar speculeren in je eigen voordeel is altijd makkelijk :p
Verder zal ik er dan ook maar geen woorden aan vuil maken, en naar de feiten kijken.
Het is helaas een feit dat het niet goed met faith. gaat.
Ik speculeer ook niet in mijn eigen voordeel. Ik ga ook niet verkondigen dat ik de val van Faith had kunnen tegenhouden. Daar ben ik namelijk niet zo zeker van.
Ik was namelijk softer dan Nikki & Rains op bepaalde gebieden. En zij waren ook standvaster in hun overtuiging.
Ik heb uiteindelijk mijn overtuiging laten varen en voor de gemakkelijkste oplossing gekozen voor ons probleem(lees:rekruteren van vers bloed).
Uiteindelijk was dit geen oplossing.
Achteraf gezien waren Nikki en Rains de lijm die faith bij elkaar hield.
Ik probeerde dit over te nemen. Maar ik had geen enkele grip op het westen van Faith.
Uiteindelijk hebben misschien wel bepaalde keuzes van mezelf tot extra wrevel geleid.
Who knows. Ik heb het niet meer meegemaakt.
 

DeletedUser66265

Guest
Ik speculeer ook niet in mijn eigen voordeel. Ik ga ook niet verkondigen dat ik de val van Faith had kunnen tegenhouden. Daar ben ik namelijk niet zo zeker van.
Ik was namelijk softer dan Nikki & Rains op bepaalde gebieden. En zij waren ook standvaster in hun overtuiging.
Ik heb uiteindelijk mijn overtuiging laten varen en voor de gemakkelijkste oplossing gekozen voor ons probleem(lees:rekruteren van vers bloed).
Uiteindelijk was dit geen oplossing.
Achteraf gezien waren Nikki en Rains de lijm die faith bij elkaar hield.
Ik probeerde dit over te nemen. Maar ik had geen enkele grip op het westen van Faith.
Uiteindelijk hebben misschien wel bepaalde keuzes van mezelf tot extra wrevel geleid.
Who knows. Ik heb het niet meer meegemaakt.

Ik bedoelde meer dat ik het niet in mijn eigen voordeel wilde plaatsen, dus er daarom verder niet over speculeerde.
Ach, niet iedereen is even goed in leiding geven.
Ik heb het nog steeds niet zo op je, maar dat neemt niet weg dat je genoeg vv's e.d. binnen de stam hebt gedraaid.
Iets wat toch wel vrij belangrijk is en waar faith als stam veel aan heeft gehad.
Helaas zijn stamspeler zijn en stamleiding zijn twee heel verschillende dingen.
 

DeletedUser72415

Guest
Ik bedoelde meer dat ik het niet in mijn eigen voordeel wilde plaatsen, dus er daarom verder niet over speculeerde.
Ach, niet iedereen is even goed in leiding geven.
Ik heb het nog steeds niet zo op je, maar dat neemt niet weg dat je genoeg vv's e.d. binnen de stam hebt gedraaid.
Iets wat toch wel vrij belangrijk is en waar faith als stam veel aan heeft gehad.
Helaas zijn stamspeler zijn en stamleiding zijn twee heel verschillende dingen.
Dat klopt Nikki , het zijn 2 verschillende dingen. Maar geloof het of niet. Ik heb er wel dingen uit geleerd.
Na de hack van mijn account & de bijkomende break van Tribalwars heb ik wel bepaalde dingen vanuit een andere perspectief kunnen bekijken en vervolgens mijn fouten zelf te erkennen. Ik zou nooit meer hetzelfde doen,dan ik bij Faith was begonnen te doen.
Ik had gewoon de lijn moeten doortrekken die er al was.
 

DeletedUser66265

Guest
Dat klopt Nikki , het zijn 2 verschillende dingen. Maar geloof het of niet. Ik heb er wel dingen uit geleerd.
Na de hack van mijn account & de bijkomende break van Tribalwars heb ik wel bepaalde dingen vanuit een andere perspectief kunnen bekijken en vervolgens mijn fouten zelf te erkennen. Ik zou nooit meer hetzelfde doen,dan ik bij Faith was begonnen te doen.
Ik had gewoon de lijn moeten doortrekken die er al was.

Fijn dat je daarachter gekomen bent, fouten kunnen worden gemaakt.
Niemand is perfect, leer eruit ^^
 
Bovenaan