Strijd der Titanen!

Reactiescore
111
ik dacht dat Juvy deze leden te slecht vond om mee te gaan? :rolleyes: Waarom alsnog recruten? :rolleyes:
 

DeletedUser63688

Guest
ik dacht dat Juvy deze leden te slecht vond om mee te gaan? :rolleyes: Waarom alsnog recruten? :rolleyes:

omdat ze weten dat ze het in het oosten niet hadden gewonnen;) 2 weken geleden hebben 2 van deze 3 nieuwe 'aanwinsten' nog meegeholpen een juvy lid volledig uit te schakelen,

daarbij komt dat het nog een stel stabbers zijn ook, alle lopende treinen, op gister avond geclearde dorpen van Elysian, lopen nu opeens dood, hmm vreemd he? als de aanvallen liepen voordat die 3 leafde en ze onze bevelen konden zien

Recruit to win!
 

DeletedUser75282

Guest
ik dacht dat Juvy deze leden te slecht vond om mee te gaan? :rolleyes: Waarom alsnog recruten? :rolleyes:

Faith en DET vonden hun ook nuttig genoeg voor een massa op ons dus zo slecht waren ze vast niet:p.
En alle smeekbedes van Faith en DET aan de deur van de spelers van Zero die over stappen is niet zielig?

Man man man deze wereld moet eens zijn emoties onder controle houden. Iedereen is vrij om zijn eigen keuzes te maken hier en niemand word gedwongen om naar Juvy te gaan.

Faith heeft zijn kans gemist bij deze spelers. Helaas, maar reageer dat vanavond even af op je kussen ofzo en ga hier niet als een klein kind huilen.

@sillence1attack

Doe eens even normaal kerel. Ik weet niet wat jou leeftijd is maar je komt hier over als iemand van 15.
Als je deze wereld zo fucked vind dan zit er ergens bij instellingen een knop "delete account".
Geloof mij niemand zal dat geschreeuw en gejank van jou missen.

Dus mensen hou die emoties onder controle en neem het gewoon op in het spel tegen mekaar op.
 

DeletedUser59368

Guest
Het in zoals jullie zeggen.. Juvy! recht proberen houden. Met deze nieuwe save zone hebben we extra defensieve middelen.
En deze nieuwe leden, overblijfsel van Zero zijn zo slecht nog niet, dus dit is allemaal mooi meegenomen.

Ik had nooit gedacht dat Zero met ons in zee wilde gaan. Maargoed des te beter, ik heb wel al me edelruimte moeten opgeven. :(

Naja nieuwe leiding, nieuwe ideeën
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
219
Het in zoals jullie zeggen.. Juvy! recht proberen houden. Met deze nieuwe save zone hebben we extra defensieve middelen.
En deze nieuwe leden, overblijfsel van Zero zijn zo slecht nog niet, dus dit is allemaal mooi meegenomen.

Ik had nooit gedacht dat Zero met ons in zee wilde gaan. Maargoed des te beter, ik heb wel al me edelruimte moeten opgeven. :(

Naja nieuwe leiding, nieuwe ideeën

Ze zijn gewoon bang voor jullie :eek: mietekes :D
 

DeletedUser71655

Guest
Wanhoops poging nee dat niet;)

Hij ook weer hier..
Leuke overstap naar NurseJoy trouwens, wel een beetje jammer dat je direct de fout ingaat en 30% aftrek krijgt, over een goed begin gesproken.

Geen wanhoopspoging? Ben dan eens benieuwd waarom sommige uit Juvy willen verkassen:rolleyes::D
 

DeletedUser67517

Guest
Smeekbedes van DET - FIGUREN? Was gisteravond even, maar heb er niks van door de chat zien schieten. Even als op het stammenforum. Wel tekenend voor W38 deze overstap dat wel.
 

DeletedUser74228

Guest
omdat ze weten dat ze het in het oosten niet hadden gewonnen;) 2 weken geleden hebben 2 van deze 3 nieuwe 'aanwinsten' nog meegeholpen een juvy lid volledig uit te schakelen,

daarbij komt dat het nog een stel stabbers zijn ook, alle lopende treinen, op gister avond geclearde dorpen van Elysian, lopen nu opeens dood, hmm vreemd he? als de aanvallen liepen voordat die 3 leafde en ze onze bevelen konden zien

Recruit to win!


Als je echt denkt dat wij jou bevelen hebben zitten doorgeven zegt dat meer over jou dan over ons ;)
 

DeletedUser71655

Guest
Faith en DET vonden hun ook nuttig genoeg voor een massa op ons dus zo slecht waren ze vast niet:p.
En alle smeekbedes van Faith en DET aan de deur van de spelers van Zero die over stappen is niet zielig?

Man man man deze wereld moet eens zijn emoties onder controle houden. Iedereen is vrij om zijn eigen keuzes te maken hier en niemand word gedwongen om naar Juvy te gaan.

Faith heeft zijn kans gemist bij deze spelers. Helaas, maar reageer dat vanavond even af op je kussen ofzo en ga hier niet als een klein kind huilen.

@sillence1attack

Doe eens even normaal kerel. Ik weet niet wat jou leeftijd is maar je komt hier over als iemand van 15.
Als je deze wereld zo fucked vind dan zit er ergens bij instellingen een knop "delete account".
Geloof mij niemand zal dat geschreeuw en gejank van jou missen.

Dus mensen hou die emoties onder controle en neem het gewoon op in het spel tegen mekaar op.

Smeekbedes? Geloof me, als spelers zo gemakkelijk naar de vijand overstappen wil ik ze niet eens als BG oid, dat heb ik Roy gisteravond ook wel gezegd;)

Typisch een Juvy reactie wel weer, jullie stam draait voor geen meter, spelers willen leaven/quiten en jullie recruiten extra safe zone en je hebt een front minder, tactisch natuurlijk erg slim maar over loyaliteit naar de stam van jullie recruits zullen we maar niet praten zeker? en over wéér vijanden recruiten zullen we ook maar niet praten?

Als je echt denkt dat wij jou bevelen hebben zitten doorgeven zegt dat meer over jou dan over ons ;)

Zo gek is dat niet gedacht anders, verder denk ik niet dat je in de positie staat om 'zegt meer over jou dan over ons' te zeggen, notabene ben jij diegene die overstapt naar de vijand;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74228

Guest
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten ;) Van daar mijn opmerking.
 

DeletedUser74228

Guest
Mag zeker en snap het ergens ook wel. Maar lightning kent ons en die weet wel beter mag ik aannemen.Hij vraagt om een nap met Sjoerd en Karel en die gaat ie krijgen ook ;) Wat de rest van Juvy allemaal heeft uitgevreten staan wij los van.
 

DeletedUser54257

Guest
Faith en DET vonden hun ook nuttig genoeg voor een massa op ons dus zo slecht waren ze vast niet:p.
En alle smeekbedes van Faith en DET aan de deur van de spelers van Zero die over stappen is niet zielig?

Man man man deze wereld moet eens zijn emoties onder controle houden. Iedereen is vrij om zijn eigen keuzes te maken hier en niemand word gedwongen om naar Juvy te gaan.

Faith heeft zijn kans gemist bij deze spelers. Helaas, maar reageer dat vanavond even af op je kussen ofzo en ga hier niet als een klein kind huilen.

@sillence1attack

Doe eens even normaal kerel. Ik weet niet wat jou leeftijd is maar je komt hier over als iemand van 15.
Als je deze wereld zo fucked vind dan zit er ergens bij instellingen een knop "delete account".
Geloof mij niemand zal dat geschreeuw en gejank van jou missen.

Dus mensen hou die emoties onder controle en neem het gewoon op in het spel tegen mekaar op.



Ik reageer als een idioot omdat zo de meeste juvy spelers tenminste reageren en/of me begrijpen.
Ik heb de poging om geargumenteerd en duidelijk over te komen al laten vallen.

Anders werden ze te hard met de neus op de feiten gedrukt... Nu kunnen ze nog zeggen, "ah hij is gek".

Wees blij, ik spaar juvy.
 

DeletedUser

Guest
Niet geheel juist wat je nu zegt aangezien vanuit meerdere mensen al eerder het gesprek met jou is aangegaan maar soms werkte dat niet even goed..
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer als een idioot omdat zo de meeste juvy spelers tenminste reageren en/of me begrijpen.
Ik heb de poging om geargumenteerd en duidelijk over te komen al laten vallen.

Anders werden ze te hard met de neus op de feiten gedrukt... Nu kunnen ze nog zeggen, "ah hij is gek".

Wees blij, ik spaar juvy.

"ah hij is gek"
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Smeekbedes van DET - FIGUREN? Was gisteravond even, maar heb er niks van door de chat zien schieten. Even als op het stammenforum. Wel tekenend voor W38 deze overstap dat wel.

Ach kwantitatief staat de DET zijde er nog altijd beter voor ;)
Daarbij heeft Faith toendertijd ook de rim safe gerekruteerd als buffer, wie zijn jullie nou om nu commentaar op Juvy te leveren? Komt bij dat jullie een bondgenootschap hebben gesloten met de 2 andere rimstammen samengevoegd tot |F|el.
 

DeletedUser71655

Guest
Ach kwantitatief staat de DET zijde er nog altijd beter voor ;)
Daarbij heeft Faith toendertijd ook de rim safe gerekruteerd als buffer, wie zijn jullie nou om nu commentaar op Juvy te leveren? Komt bij dat jullie een bondgenootschap hebben gesloten met de 2 andere rimstammen samengevoegd tot |F|el.

Haha, ik hoop toch dat je dit niet serieus meent, een BG sluiten met een stam waar je verder niets mee hebt, of een vijand recruiten om zo extra safe te creeren is toch wel een wereld van verschil, en ik mag toch hopen dat je dat inziet.

Verder waar heeft Faith de rim dicht gerecruit dan? Zero en Nero liggen volgens mij al tijden in de rim bij Faith? Kan zijn dat ik wat over het hoofd zie..
 
Bovenaan