Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

Reactiescore
81
Ik doe mee Gijs :D
 

DeletedUser62248

Guest
Beste deelnemers van de RaR,

Hierbij wil ik verdere informatie geven wat betreft de RaR van w21 vs w22. Ik wil een aantal wijzigingen in het plan hierbij doorgeven en wat aanvullingen op het plan zelf. Daarnaast is de datum ook bekend waarop de RaR plaats zal vinden. Al deze toevoegingen, wijzigingen en extra informatie wat betreft de RaR volgen hieronder.

Instellingen speed-ronde

Voorheen zou deze RaR een strijd worden tussen w21 en w22. Helaas kan dit idee niet gerealiseerd worden, omdat er te weinig deelnemers vanuit w21 voor aanwezig zijn. De deelnemers van w21 die zich momenteel ingeschreven hebben, kunnen wel gewoon meedoen, maar het principe van deze ronde is dus aangepast.

Natuurlijk is er wel een oplossing uitgedacht wat betreft de RaR: de deelnemers van w21/w22 zijn ingedeeld in 8 teams van 5 personen (er zijn nog enkele plaatsen vrij, de spelers die zich nu nog aanmelden zullen hoogstwaarschijnlijk in de momenteel nog lege stammen geplaatst worden). Met deze teams van 5 personen zullen zij de RaR proberen te winnen. Aangezien het een speed is, is het hebben van kleinere teams wat prettiger, omdat je met teams van in dit geval 5 personen gemakkelijker met elkaar samen kunt werken. De stammen dienen overigens manueel ingedeeld te worden en wij gaan er daarbij wel vanuit dat iedereen zo eerlijk is om de van te voren afgesproken indeling te handhaven.

Daarnaast is er ook nog een wijziging wat betreft de speedinstellingen; het is niet mogelijk om met meer dan 5 dorpen tegelijkertijd te beginnen, dus om te beginnen met 30 dorpen gaat niet lukken. Het zal een speed zijn waarbij iedereen één klein dorp uit zal moeten bouwen en dan zullen we er wel voor zorgen dat er een uitgebreide edelfase plaats zal vinden. Niet dus, dat je de hele speed bezig bent met het uitbouwen van je dorp, maar dat je na ongeveer één uur al aardig op weg bent wat betreft je edeltrein en het overnemen van naastgelegen dorpen. Er zal dus zeker veel gelegenheid zijn voor het hebben van een mooie strijd.

Momenteel zijn overigens de precieze instellingen van de RaR nog niet bekend. Deze kan ik pas bekend maken, enkele dagen voor het begin van de RaR.

Start/Eind van de RaR

De Rent a Round zal plaatsvinden op zondag 16 februari om 14:00 uur! De RaR zal duren tot 18:00 uur en duurt dus in totaal 4 uur. Dit is dus anders dan de eerder genoemde 12 uur, aangezien het niet realistisch was om te verwachten dat iedereen zijn hele zondag op zou willen offeren voor een RaR.

De Kosten

Aangezien de RaR nu een stuk korter duurt zal het dus ook goedkoper worden. Het totaal bedrag wat we moeten betalen is 700 pp (opgebouwd uit; 600pp voor 4 uur speeden en 100 pp voor de 20 extra spelers). 700 : 40 = 17,5. Dit betekent dus dat iedere deelnemer 17,5 pp kost bij 40 deelnemers. Alleen omdat het nog niet zeker is dat er 40 deelnemers zijn, zullen de participatiekosten geen 17,5 pp per speler/account zijn, maar 30 pp. (de pp die overblijven na de RaR zullen verdeeld worden over alle deelnemers, dit betekent bij 40 deelnemers dus, dat iedere speler ongeveer 12 pp terug krijgt)

Daarnaast zijn PA en FA bij de speed standaard inbegrepen. Deze hoeven dus niet apart aangeschaft te worden en de kosten zullen dus echt niet meer bedragen dan dat er in het bovenstaande stuk genoemd staat.

Alle pp dienen naar het account HaveYouEverBeenMellow? gestuurd te worden. Ik zal dan de administratie wat betreft de betalingen bijhouden en ik zal ook in dit topic bij het deelnemerslijstje aangeven wanneer iemand betaald heeft. Gelieve bij de betaling een berichtje achter te laten in mijn inbox op dit AF-acc. Dan zal ik daar een bevestiging op geven.

De betaling dient minstens 7 dagen voor aanvang van de ronde voltooid te zijn. Ik zal iedereen die dit niet doet enkele dagen voordat de betaling voltooid dient te zijn er nog aan helpen herinneren, maar ik hoop dat dit niet nodig is en dat iedereen dus ruim van te voren de betaling voltooid.

De Teamindeling

Deze indeling kan eventueel nog een klein beetje aangepast worden, alleen zal hierbij wel de gelijkheid van teams voorgaan op eventuele andere zaken.

Daarnaast is het ook wel handig om te weten, dat het zoals eerder genoemd geen w21 vs w22 meer is. Het is in plaats van dit een ronde geworden waarbij teams uit beide werelden tegen elkaar gaan strijden om de eer. Gelieve niet alleen tegen de spelers van de andere wereld dus te spelen om de ronde eerlijk te houden. Het gaat nu niet meer om het bewijzen van welke wereld beter is, maar dus volledig om het plezier en om eventueel te bewijzen dat je als klein team goed samen kunt werken en de andere kunt verslaan.

Team 1:

philips de goede
Sergon8327
jorny21
frozenduck2
St. Jimmy

Team 2:

Da Stewie
zoeperman
jornovic
Monsigneur
cornettoijsje

Team 3:

HaveYouEverBeenMellow?
HaveYouEverBeenMellow? (2)
HaveYouEverBeenMellow? (3)
Axfire
Asmodeus Revolution

Team 4:

cruiseman56
cruiseman56 (2)
Asmodeus Revolution
Asmodeus Revolution (2)
GON

Team 5:

Jan.Jansen
Mlicka
IamFamous
IamFamous (2)
Rejoin.

Team 6:

wanderkezanderke
wanderkezanderke (2)
Detoost
Barry1389
Zaxa117

Team 7:

Billekoek?
Quintkiller
Asmodeus Revolution (3)
Vrije plek!
Vrije plek!

Team 8:

Unforgotten Heeft betaald!
Vrije plek!
Vrije plek!
Vrije plek!
Vrije plek!

Nog 6 plekken vrij!

Tot slot

Ik hoop dat jullie deze wijzigingen bevallen. Eventueel vallen er nog kleine zaken aan te passen, maar ik streef er wel naar niet al te veel meer te wijzigen en dus vooral deze instellingen te behouden. Bedankt allemaal al voor jullie inschrijvingen, nu hopen dat de laatste 2 teams ook vol komen te zitten en dan zou het helemaal mooi zijn!

Ik hoop dat al het hierboven genoemde nu duidelijk is. Eventuele vragen kunnen altijd aan mij gesteld worden in dit topic, of in een privébericht gestuurd aan HaveYouEverBeenMellow? Op het AF of in-game.

Moge het een succesvolle en vooral gezellige strijd worden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Met jouw teams is het alsnog W21 vs W22. Ik had verwacht dat je de beide werelden ging schudden.
 

DeletedUser65039

Guest
Ik en mijn co willen ook meedoen op 1 account.
Voor w21 uiteraard.
 

DeletedUser62248

Guest
Met jouw teams is het alsnog W21 vs W22. Ik had verwacht dat je de beide werelden ging schudden.

Ik heb het aan enkele w21 spelers gevraagd en die waren hiervoor, dus heb het daarom zo gedaan. Het schudden van de teams wil ik nog niet uitsluiten; als er genoeg animo voor is kan dat zeker nog gedaan worden.
 

DeletedUser

Guest
zolang ik maar bij axfire zit ^^

Ik wil bij Axfire :mad:

Ik zal nog eens overleggen met mijn co of wij mee doen ;)

Wij doen gewoon mee met Sick individuals :D

Ik heb het aan enkele w21 spelers gevraagd en die waren hiervoor, dus heb het daarom zo gedaan. Het schudden van de teams wil ik nog niet uitsluiten; als er genoeg animo voor is kan dat zeker nog gedaan worden.

Ik zou het leuker vinden moesten de teams geschud zijn ;)
 

DeletedUser62248

Guest
Ik wil bij Axfire :mad:



Wij doen gewoon mee met Sick individuals :D



Ik zou het leuker vinden moesten de teams geschud zijn ;)

Helaas zit axfire niet bij jullie, maar jullie hebben wel sterke spelers uit w21 volgens mij in jullie team ;)

En dat schudden van de teams zal alleen gebeuren als er nog meer mensen van w21 tegen zijn. Ik kan eventueel vragen of hier een enquête over gestart kan worden.
 
Bovenaan