Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

DeletedUser62454

Guest
klopt het is inderdaad is anders, maar de instellingen zullen bepalen wat voor wereld we kunnen neerzetten, met 20 tegen 20 is ook teamwork van belang, want in je eentje ga je het echt niet maken.
 

DeletedUser

Guest
ik doe mee :D

wel appart dat bijna niemand van w21 hier zin in heeft. beetje bang :)
 

DeletedUser62448

Guest
De speed van vanacht was een van de allerbelachelijkste dat ik heb mee mogen maken.
om 1 uur ging er een nachtbonus in waardoor er een enorme aanvalsbonus kwam. (Tegenstrijdig)
Met alle Defensieve technieken op lvl 3. & de muur lvl 20.
Versloeg de aanvaller de verdediger met een ratio van 1:1.
Deze ratio bestaat uit beide kanten defense.

Ben onderhand gestopt, want wie zulk instellingen bedenkt..
 

DeletedUser62248

Guest
De speed van vanacht was een van de allerbelachelijkste dat ik heb mee mogen maken.
om 1 uur ging er een nachtbonus in waardoor er een enorme aanvalsbonus kwam. (Tegenstrijdig)
Met alle Defensieve technieken op lvl 3. & de muur lvl 20.
Versloeg de aanvaller de verdediger met een ratio van 1:1.
Deze ratio bestaat uit beide kanten defense.

Ben onderhand gestopt, want wie zulk instellingen bedenkt..

Maar R., je doet dus mee? :p

mmmm...... als het een goede datum is wil ik die van W22 wel eens aanpakken :p

Heb je erbij gezet, maar wel heb ik er dus bij vermeld dat het onder voorbehoud is. Is dit goed? Anders haal ik je eventueel wel weer weg.
 

DeletedUser

Guest
Bullshit om te speeden. Slaat nergens op. Als je echt wil kijken hoe het er op W21 aan toegaat, pm dan maar ff, regel ik een acc in Resist voor je. Maar aangezien speeden niets te maken heeft met werelden op snelheid 1, is dit idee belachelijk.
 

DeletedUser62454

Guest
Bullshit om te speeden. Slaat nergens op. Als je echt wil kijken hoe het er op W21 aan toegaat, pm dan maar ff, regel ik een acc in Resist voor je. Maar aangezien speeden niets te maken heeft met werelden op snelheid 1, is dit idee belachelijk.

Ik wil niet zien hoe het eraantoegaat op jou wereld.
Die agressie tegen jou wereld heb je inmiddels al gewekt.

Speeden heeft zeker wel connecties met orginele werelden.
Kun je goed samenwerken? Kun je treinen? kun je snipen?
natuurlijk kunnen jullie dit maar beter dan ons?
 

DeletedUser71852

Guest
Leuk idee. Moet wel zeggen dat ik niets afwist van een soort onderlinge strijd tussen W21 en W22. Als ik het zo zie blaast W22 heel hoog van de toren... en ik maar denken dat de ego's in w21 groot waren! Voor mij hangt het af aan de datum of ik meedoe. Momenteel druk met schoolwerk dus ik vraag me af of ik kan meedoen. Verder ben ik het er wel deels mee eens dat 12 uur erg weinig is om een krachtmeting te doen. Het gaat er dus eigenlijk (deels) om wie er in die 12 uur het meest online is! Niveau in w21 is momenteel gewoon erg hoog, geen idee hoe dat in w22 zit.
 

DeletedUser56496

Guest
sergon, dan moet je het praat topic maar eens nalezen als je denkt dat w22 hoog van de toren blaast.
 

DeletedUser62454

Guest
Leuk idee. Moet wel zeggen dat ik niets afwist van een soort onderlinge strijd tussen W21 en W22. Als ik het zo zie blaast W22 heel hoog van de toren... en ik maar denken dat de ego's in w21 groot waren! Voor mij hangt het af aan de datum of ik meedoe. Momenteel druk met schoolwerk dus ik vraag me af of ik kan meedoen. Verder ben ik het er wel deels mee eens dat 12 uur erg weinig is om een krachtmeting te doen. Het gaat er dus eigenlijk (deels) om wie er in die 12 uur het meest online is! Niveau in w21 is momenteel gewoon erg hoog, geen idee hoe dat in w22 zit.

Mooie post,
als je meedoet proberen we met iedereen zijn tijden en dagen rekening tehouden.
Het komt altijd voor een paar enkelingen niet uit, maar eerst zorgen dat genoeg mensen deze uitdaging aangaan :)
 

DeletedUser

Guest
Mooie post,
als je meedoet proberen we met iedereen zijn tijden en dagen rekening tehouden.
Het komt altijd voor een paar enkelingen niet uit, maar eerst zorgen dat genoeg mensen deze uitdaging aangaan :)

zulle we lang moeten wachten :D
 

DeletedUser

Guest
we moeten toch ook niet laten zien wie nou de beste wereld is -,- we kunnen er toch ook gewoon een strijd van maken voor het plezier... speeden zegt idd niets over hoe sterk je als speler bent, want op een gewone wereld draaid het allemaal om andere dingen. Er zullen op beide werelden wel sterke spelers zitten..
 

DeletedUser69459

Guest
we moeten toch ook niet laten zien wie nou de beste wereld is -,- we kunnen er toch ook gewoon een strijd van maken voor het plezier... speeden zegt idd niets over hoe sterk je als speler bent, want op een gewone wereld draaid het allemaal om andere dingen. Er zullen op beide werelden wel sterke spelers zitten..

Daar denkt w21 toch heel anders over :rolleyes:
 

DeletedUser69727

Guest
Oke, ik geef me op voor w21, Resist: Monsigneur, ook ik onder voorbehoud, ligt er echt aan welke zondag je wilt beginnen.

Voorkeur:
Level 2
4 bb per persoon
1 bonus bb per persoon.

Snelheid: 375
troepen 1
Goudmunten systeem
GEEN TECHNOLOGIE SYSTEEM

Groet
Hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
we moeten toch ook niet laten zien wie nou de beste wereld is -,- we kunnen er toch ook gewoon een strijd van maken voor het plezier... speeden zegt idd niets over hoe sterk je als speler bent, want op een gewone wereld draaid het allemaal om andere dingen. Er zullen op beide werelden wel sterke spelers zitten..

Dankjewel.
 

DeletedUser62248

Guest
De speed zal trouwens pas over ruim een maand plaats vinden en mogelijk duurt het zelf 2 maanden voordat die er zal zijn. Het is namelijk momenteel voor iedereen een drukke tijd en dan is het dus zeker niet praktisch om dan zoiets er tussendoor te gooien. Maar fijn dat er ook wat aanmeldingen zijn vanuit w21! Bij w22 moet ik alleen nog een bevestiging krijgen van een aantal spelers, maar ik gok dat wij momenteel al op 15 spelers zitten. Hopelijk lukt dat ook bij w21.

En ja; het is vooral om het plezier hoor! De echte fanatiekeling mag het zien als een strijd om wie de beste is, maar het spel blijft om het plezier gaan en bij de een bestaat het plezier uit winnen en bij de ander bestaat het uit in dit geval een deelname aan een event waarmee je weer een gezellige dag hebt.

En voor de mensen die 12 uur te kort vinden; ik wilde eerst een speed doen van 3 tot 7 dagen, maar dat zou zo'n 4 tot 8 euro per persoon gaan kosten en ik heb gemerkt dat vrijwel niemand daarop zit te wachten. Verder zullen er dan ook minder mensen kunnen, omdat je dat niet maar één rustige dag nodig hebt, maar een hele week en de kans dat een dezer weken iedereen tegelijkertijd een rustige week heeft, is nihil.
 
Reactiescore
1.089
Ik doe mee afhankelijk van de datum.
Voorkeur instellingen:

Boederij limiet

verder maakt het mij niet uit!
 
Bovenaan