Strijd der Titanen: W21 VS W22 RaR!

DeletedUser62248

Guest
Beste spelers van W21 en van W22,

Hierbij wil ik jullie de oplossing presenteren voor al het gebekvecht en gediscussieer van de afgelopen weken over wie er beter is van onze twee prachtige werelden! Het idee is om de strijd aan te gaan met elkaar in-game in de vorm van een Rent A Round (RaR)! Zo zullen wij eindelijk te weten komen wie de meeste dominante, de meest tactische en uiteraard wie uiteindelijke de beste is!

De deelnemers

Vereiste aantal deelnemende accounts40 (20 uit iedere wereld)
Meerdere spelers per accountTOEGESTAAN
Meerdere accounts per spelerNIET TOEGESTAAN
Voorwaarde deelnemende spelerDient in w21 of in w22 actief te spelen.

Instellingen RaR

StartIN OVERLEG (OP EEN ZONDAG IN IEDER GEVAL)
EindeIN OVERLEG
Duur12 uur (kan eventueel verkort of verlengt worden, later zal ik hier meer informatie over vrijgeven)
BeschrijvingStammenronde*
OverwinningsvoorwaardeStam met aan het eind van de ronde de meeste punten wint!
Snelheid/TroepensnelheidIN OVERLEG
VakantievervangingGEACTIVEERD

[td] Slaapmodus [/td]
[td]GEDEACTIVEERD[/td]

Alle informatie wat betreft het startniveau, het aantal barbarendorpen e.d. zullen later bekend gemaakt worden.

* De spelers op de wereld zullen manueel aan het begin van de ronde ingedeeld worden in twéé stammen. Elk van deze stammen representeert een wereld, waar de spelers afkomstig van zijn.

De Kosten

De kosten voor deelname bedragen 60 pp per deelnemend account!** (uitgaand van 40 deelnemers) De betaling dient voltooid te zijn, alvorens er een RaR aangevraagd kan worden. Hoe de betaling precies in zijn werk zal gaan, zal later ter sprake komen.

**Dit is niet het exacte bedrag, dit ligt in realiteit iets lager. Overgebleven premiumpunten zullen eerlijk verdeeld worden.

Het Inschrijven

De inschrijving dient via het AF gedaan te worden. Je zult dan een bericht moeten sturen naar de speler HaveYouEverBeenMellow? met de volgende punten daarin vermeld:

- Accountnaam ingame
- Wereld die je vertegenwoordigt
- Eventuele voorkeuren wat betreft de instellingen

Wanneer een speler geen AF-account heeft, kan die er zelf een aanmaken, of hij/zij kan een ander hem/haar laten inschrijven. De bovenstaande zaken dienen ook dan vermeld te worden in het bericht.

Bij een succesvolle aanmelding zul je een bevestiging krijgen op het AF-account waarmee de desbetreffende speler is aangemeld. Daarnaast zal de naam van die persoon op een lijstje komen te staan, wat in dit topic geplaatst zal worden.

Deelnemers W21Deelnemers W22
philips de goede (onder voorbehoud)HaveYouEverBeenMellow?
Sergon8327 (onder voorbehoud)HaveYouEverBeenMellow? (2)
Monsigneur (onder voorbehoud)cruiseman56
St. JimmyBarry1389
jorny21Asmodeus Revolution
jornovic (onder voorbehoud)Detoost
zoepermanwanderkezanderke
Da Stewiewanderkezanderke (2)
frozenduck2 IamFamous
Jan.Jansen (onder voorbehoud)
HaveYouEverBeenMellow? (3)
Mlicka
IamFamous (2)
Rejoin. (onder voorbehoud)
Zaxa117
cruiseman56 (2)
Asmodeus Revolution (2)
GON

Tot slot

Hopelijk doen zoveel mogelijk mensen mee met deze Rent A Round, zodat we eindelijk kunnen zien wie de beste zijn van onze twee werelden. Inschrijven is vanaf nu mogelijk, dus wacht niet langer: schrijf je in en steun je stam in de strijd om roem!

Moge de beste winnen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
fantastisch idee!!

hopelijk een grote opkomst, ik doe zeker mee!
 

DeletedUser

Guest
fantastische afzetterij :p ik doe niet mee vanwege de PA srry ;)
 

DeletedUser

Guest
**Dit is niet het exacte bedrag, dit ligt in realiteit iets lager. Overgebleven premiumpunten zullen eerlijk verdeeld worden.



Kunnen we dit niet beter veranderen in : verdeeld onder de winnaars? :)

fantastische afzetterij :p ik doe niet mee vanwege de PA srry ;)

60 PP is gewoon 2 x een sponsor pay doen ig nog AM en PA doe je nog 2x sponsor pay en je bent klaar :)
 

DeletedUser71860

Guest
Haha, wat heb ik in godsnaam ontketend de dag dat ik jullie n00b kwam noemen :D :D

Verder doe ik niet mee aan deze onzin. Om verschillende redenen. Ik 'mag niet' omdat ik niet meer op W21 speel (1). Speeden is voor n00bs en totaal niet te vergelijken (2). Jullie zijn n°°bs (3) . Ik betaal geen PA (4)

Kom me maar op de classic aanpakken. Of dat is te hoog gegrepen :D
 

DeletedUser62454

Guest
Mijn god.
Wij van w22 gaan de uitdaging graag aan, dit is de meest basic krachtmeting die er is en eveneens de meestbetrouwvolle.
Ik doe uiteraard mee, dit kan leuk worden :)

Het iniatief wordt genomen w21, nu is het aan jullie om je te bewijzen, een dagje met je wereld tegen de ander...
Eat my dust
 

DeletedUser62248

Guest
**Dit is niet het exacte bedrag, dit ligt in realiteit iets lager. Overgebleven premiumpunten zullen eerlijk verdeeld worden.



Kunnen we dit niet beter veranderen in : verdeeld onder de winnaars? :)



60 PP is gewoon 2 x een sponsor pay doen ig nog AM en PA doe je nog 2x sponsor pay en je bent klaar :)

Daar valt nog over te praten. Het gaat dan om enkele premiumpunten van maximaal 8 per deelnemer, dus 320 totaal.
 

DeletedUser71860

Guest
Mijn god.
Wij van w22 gaan de uitdaging graag aan, dit is de meest basic krachtmeting die er is en eveneens de meestbetrouwvolle.
Ik doe uiteraard mee, dit kan leuk worden :)

Het iniatief wordt genomen w21, nu is het aan jullie om je te bewijzen, een dagje met je wereld tegen de ander...
Eat my dust

Ja euh. Nee
 

DeletedUser62248

Guest
Haha, wat heb ik in godsnaam ontketend de dag dat ik jullie n00b kwam noemen :D :D

Verder doe ik niet mee aan deze onzin. Om verschillende redenen. Ik 'mag niet' omdat ik niet meer op W21 speel (1). Speeden is voor n00bs en totaal niet te vergelijken (2). Jullie zijn n°°bs (3) . Ik betaal geen PA (4)

Kom me maar op de classic aanpakken. Of dat is te hoog gegrepen :D

Haha, tja... het gaat hier om omgerekend een bedrag van zo'n 50 tot 80 eurocent. Dat is voor een dagje vermaak toch niet al te veel, maar dat is natuurlijk mijn mening. Verder is dit de beste krachtmeting naar ons idee, dus daarom doen wij het dus op deze manier.

Maar iedereen staat vrij om te bepalen of ze meedoen. Jammer dat je niet meedoet, want het is wel allemaal bij jou begonnen, maarja ;)

jaa euh jaaa,
Heb je een beter ???
kuch kuch kom naar classic noob :rolleyes:
Ja nu mag ik het zeggen, ex noob idc

Graag hier niet te veel discussiëren. Reacties geven is prima, maar ga maar niet bekvechten hier.
 

DeletedUser69205

Guest
wat een onzin, alleen maar omdat sommige personen graag t woordje "n00b" gebruiken :D

gewoon negeren die aandachtzoekers en geniet van t spelletje!
 

DeletedUser62248

Guest
Ik zal dit morgenmiddag updaten. Er zijn al wel enkele aanmeldingen binnengekomen, maar voor die personen geldt dat die morgen pas aan het lijstje toegevoegd worden.
 

DeletedUser45033

Guest
mmmm...... als het een goede datum is wil ik die van W22 wel eens aanpakken :p
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me wel echt lachen eindelijk is een keer spelen met wat gasten van resist :p
 

DeletedUser62454

Guest
komtu maar, misschien moeten we de verhoudingen aanpassen 30 w21 10w22.
Tja, anders wordt het een hele slachting:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop het ook, alleen vind ik speed niet echt te vergelijken met normale werelden. op speed draait het erom hoe snel je alles kan aanklikken en kan farmen etc op latere werelden gaat het niet echt meer om zulke hoge snelheden. op een speed moet je deffen op laten we zeggen 1 a 2 minuten daar heb ik op w21 al minstens 9 minuten voor voor er uberhaupt een scout binnen is :p
 
Bovenaan