DeletedUser62454
Guest
klopt het is inderdaad is anders, maar de instellingen zullen bepalen wat voor wereld we kunnen neerzetten, met 20 tegen 20 is ook teamwork van belang, want in je eentje ga je het echt niet maken.
De speed van vanacht was een van de allerbelachelijkste dat ik heb mee mogen maken.
om 1 uur ging er een nachtbonus in waardoor er een enorme aanvalsbonus kwam. (Tegenstrijdig)
Met alle Defensieve technieken op lvl 3. & de muur lvl 20.
Versloeg de aanvaller de verdediger met een ratio van 1:1.
Deze ratio bestaat uit beide kanten defense.
Ben onderhand gestopt, want wie zulk instellingen bedenkt..
mmmm...... als het een goede datum is wil ik die van W22 wel eens aanpakken
Bullshit om te speeden. Slaat nergens op. Als je echt wil kijken hoe het er op W21 aan toegaat, pm dan maar ff, regel ik een acc in Resist voor je. Maar aangezien speeden niets te maken heeft met werelden op snelheid 1, is dit idee belachelijk.
Leuk idee. Moet wel zeggen dat ik niets afwist van een soort onderlinge strijd tussen W21 en W22. Als ik het zo zie blaast W22 heel hoog van de toren... en ik maar denken dat de ego's in w21 groot waren! Voor mij hangt het af aan de datum of ik meedoe. Momenteel druk met schoolwerk dus ik vraag me af of ik kan meedoen. Verder ben ik het er wel deels mee eens dat 12 uur erg weinig is om een krachtmeting te doen. Het gaat er dus eigenlijk (deels) om wie er in die 12 uur het meest online is! Niveau in w21 is momenteel gewoon erg hoog, geen idee hoe dat in w22 zit.
Mooie post,
als je meedoet proberen we met iedereen zijn tijden en dagen rekening tehouden.
Het komt altijd voor een paar enkelingen niet uit, maar eerst zorgen dat genoeg mensen deze uitdaging aangaan
we moeten toch ook niet laten zien wie nou de beste wereld is -,- we kunnen er toch ook gewoon een strijd van maken voor het plezier... speeden zegt idd niets over hoe sterk je als speler bent, want op een gewone wereld draaid het allemaal om andere dingen. Er zullen op beide werelden wel sterke spelers zitten..
we moeten toch ook niet laten zien wie nou de beste wereld is -,- we kunnen er toch ook gewoon een strijd van maken voor het plezier... speeden zegt idd niets over hoe sterk je als speler bent, want op een gewone wereld draaid het allemaal om andere dingen. Er zullen op beide werelden wel sterke spelers zitten..
Niemand zit ook op een speed te wachten hoor.