Strava

DeletedUser7072

Guest
Bijna 11 km/h gemiddeld, niet slecht ;)

Alleen kun je daarmee niet je vrienden volgen en zien wat zij uitgespookt hebben en hoe.

Dirk nu nog eens door Friesland fietsen!
De wietplantages in het mais groeien alleen voor geen meter door de kou :(

Als het je om de wiet gaat moet je in Amsterdam zijn.
 

DeletedUser65921

Guest
Wel hoor, de activiteiten van die 2 vrienden die ik heb verschijnen altijd in mijn newsfeed.

Voor de eerste keer onder het tempo dat ik wil halen op de halve marathon eind oktober gedoken :)
 
Reactiescore
1.729
2d10ad0488580e128f278ff582d412cb.png

Dan was ik zaterdag nog dichterbij :eek:

Fiets volgende keer langs duiven dan en meld het, dan kom ik effe langs :).
 

DeletedUser40402

Guest
Netjes! Mooi tempo ook.

Ik zit nu in de fase dat ik graag zou willen gaan lopen maar eens het zo ver is te lui ben en dan de dag erna spijt heb dat ik het niet gedaan heb. Ooit komt het wel zo ver dat ik eens ga beginnen denk ik.

Ik heb overigens ook Strava , maar over het algemeen komt daar zeer weinig op omdat ik ook weer te lui ben.
 

DeletedUser65921

Guest
Was een pakje sneller dan ik zelf verwacht had ook :p

Ik heb mezelf altijd half 'verplicht' te gaan. Eerst door met mensen van studievereniging samen te gaan en een beetje organisator te spelen en daarna doordat een vriend zei van we doen die wedstrijd.

Beste is zeker voor de eerste paar keren zoiets te zoeken denk ik, dat je niet kan afzeggen. Na een paar weken rol je er vanzelf in en zit het in je schema, dan is het gewoon verder doen.
 

DeletedUser78666

Guest
Om niet zo dik te worden als dat jij bent.

Groetekes
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Van 21 km hardlopen zal ik wel moe worden, maar 50 km wandelen is voor mij geen probleem. Kwestie van weinig training, en ik maak altijd de fout om te snel te gaan waardoor ik te snel moe word.

Zzzz al 1 leugen gevonden dan die je kan bevestigen? Ben benieuwd.

Ik ben God.
 

DeletedUser78666

Guest
Van 21 km hardlopen zal ik wel moe worden, maar 50 km wandelen is voor mij geen probleem. Kwestie van weinig training, en ik maak altijd de fout om te snel te gaan waardoor ik te snel moe word.



Ik ben God.

Wat een onzin, 50 km houd jij niet vol. Onderschat dat niet;)
 

DeletedUser7072

Guest
Wat een onzin, 50 km houd jij niet vol. Onderschat dat niet;)

Onderschat mij niet zo Sandertje!

Ik heb het al een keer gedaan, en wel in de Pyreneeën. Wandeling van ong 50 km gemaakt door de bergen. Mount Kenya of Kilamanjaro beklimmen zou ik ook nog wel een keer willen proberen.

Hij fietst ook 150 km :)

184 km zelfs. Maar denk dat 300 ook wel te doen moet zijn. Binnen 1 dag kan ik met de fiets voor Sanders deur in België staan, daar durf ik wel wat op te wedden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan