Strafboom(Fries)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
241
Ik speel nu al een heel aantal jaren dit prachtige spel, maar toen ik de strafboom functie nog eens doorlas viel me iets op: Er wordt gezegd dat je op je profiel alleen de talen Nederlands, latijn en Engels mag gebruiken. ik mis hier bij het fries ;) dat zou er zeker bij moeten zijn aangezien dit de Nederlandse versie van Tribalwars is en Fries in Nederland een wettelijk erkende taal is ;)

Graag hoor ik jullie mening hier over.

Gr :cool2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44266

Guest
Heb er geen probleem mee, zelf ben ik ook Fries. Maar Fries op je profiel, daar snappen die Hollanders geen hol van, en het staat ook niet stoer :cool:
 
Reactiescore
241
haha Klopt dan laten we die Hollanders in het duister tasten maar van latijn verstaan ook de meesten geen hol of het moeten al alom bekend uitspraken zijn als "Carpe Diem" of "Momento Morie" ;)

beetje ruige angstaanjagende taal zal geen negatieve invloed hebben.

Gr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
dat klopt infinitum, maar er wordt gezegd dat het wel is toegestaan om latijn en Engels te gebruiken. terwijl ik verwacht dat de meeste friezen die graag iets fries op een hun profiel willen hebben ook wel fatsoenlijk in het Nederlands Communiceren ;)

Gr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62766

Guest
Ik vind dit sowieso wel een discutabel punt, want waarom zou een taal als latijn wel toegestaan worden?
Zoals al gezegd: daar snapt niemand een hol van.
Ikzie dus niet in waarom latijns wel zou mogen en bijvoorbeeld frans niet.
Slaat in mijn ogen nergens op.
Btw: op w32 had ik een spaanse naam, maar heb daar ook nooit iets over gehoord, hetzelfde geld voor het speedsccount Der Emperor, die is ook niet geband.
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk ben ik ook voor toestemming om (beperkt) wat Frans te gebruiken, maar dat is dan ook vanuit m'n eigen standpunt :D