Strafboom(Fries)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
241
Ik speel nu al een heel aantal jaren dit prachtige spel, maar toen ik de strafboom functie nog eens doorlas viel me iets op: Er wordt gezegd dat je op je profiel alleen de talen Nederlands, latijn en Engels mag gebruiken. ik mis hier bij het fries ;) dat zou er zeker bij moeten zijn aangezien dit de Nederlandse versie van Tribalwars is en Fries in Nederland een wettelijk erkende taal is ;)

Graag hoor ik jullie mening hier over.

Gr :cool2:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44266

Guest
Heb er geen probleem mee, zelf ben ik ook Fries. Maar Fries op je profiel, daar snappen die Hollanders geen hol van, en het staat ook niet stoer :cool:
 
Reactiescore
241
haha Klopt dan laten we die Hollanders in het duister tasten maar van latijn verstaan ook de meesten geen hol of het moeten al alom bekend uitspraken zijn als "Carpe Diem" of "Momento Morie" ;)

beetje ruige angstaanjagende taal zal geen negatieve invloed hebben.

Gr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
241
dat klopt infinitum, maar er wordt gezegd dat het wel is toegestaan om latijn en Engels te gebruiken. terwijl ik verwacht dat de meeste friezen die graag iets fries op een hun profiel willen hebben ook wel fatsoenlijk in het Nederlands Communiceren ;)

Gr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62766

Guest
Ik vind dit sowieso wel een discutabel punt, want waarom zou een taal als latijn wel toegestaan worden?
Zoals al gezegd: daar snapt niemand een hol van.
Ikzie dus niet in waarom latijns wel zou mogen en bijvoorbeeld frans niet.
Slaat in mijn ogen nergens op.
Btw: op w32 had ik een spaanse naam, maar heb daar ook nooit iets over gehoord, hetzelfde geld voor het speedsccount Der Emperor, die is ook niet geband.
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk ben ik ook voor toestemming om (beperkt) wat Frans te gebruiken, maar dat is dan ook vanuit m'n eigen standpunt :D

Oh, en Latijn, hoezo snapt niemand daar een hol van, ik heb het 3 jaar gedaan en ik kan heel goed Latijn lezen en verstaan.
 

DeletedUser62766

Guest
Persoonlijk ben ik ook voor toestemming om (beperkt) wat Frans te gebruiken, maar dat is dan ook vanuit m'n eigen standpunt :D

Oh, en Latijn, hoezo snapt niemand daar een hol van, ik heb het 3 jaar gedaan en ik kan heel goed Latijn lezen en verstaan.

Er zijn natuurlijk een aantal mensen die gymnasium hebben gedaan, maar dat argument raakt kant noch wal als je bedenkt dat minstens 4x zoveel mensen Frans & Duits op dat niveau spreken.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn natuurlijk een aantal mensen die gymnasium hebben gedaan, maar dat argument raakt kant noch wal als je bedenkt dat minstens 4x zoveel mensen Frans & Duits op dat niveau spreken.

Wel ja, ik ben Franstalig dus Frans zie ik wel zitten ook ja! En Gymnasium heb ik niet gedaan, maar ik neem aan dat dat overeenkomt met ASO hier in België :)

En ja, ik snap wat je wilt zeggen, ik weet alleen dat er niet meer Nederlanders zijn die Frans kunnen dan dat ze Latijn kunnen verstaan :p M'n punt is gewoon dat je Latijn evengoed kunt laten maar er wel Frans en Duits aan kunt toevoegen.
 

DeletedUser62766

Guest
Wel ja, ik ben Franstalig dus Frans zie ik wel zitten ook ja! En Gymnasium heb ik niet gedaan, maar ik neem aan dat dat overeenkomt met ASO hier in België :)

En ja, ik snap wat je wilt zeggen, ik weet alleen dat er niet meer Nederlanders zijn die Frans kunnen dan dat ze Latijn kunnen verstaan :p M'n punt is gewoon dat je Latijn evengoed kunt laten maar er wel Frans en Duits aan kunt toevoegen.

naja, je snapt wat ik bedoel :p
Dat ben ik ook zeker met je eens, ik vind alleen dat het nergens op slaat dat Frans, Spaans, Duits enz niet mogen.
 

DeletedUser

Guest
Vragentopics worden volgens mij nooit gesloten, tenzij het zo'n "Wanneer start Wxx?????" topics zijn :p
Maar als je het voor wilt stellen lijkt mij dat je dat in het Ideeën forum moet doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34690

Guest
http://www.tribalwars.nl/rules.php

Zie regel 9: Dit is de Nederlandstalige versie van het spel Tribal Wars. Elke speler is verplicht de Nederlands taal te beheersen.

Nederlandstalig is niet hetzelfde als Nederlands :).

Dit dus.

Vragentopics worden volgens mij nooit gesloten, tenzij het zo'n "Wanneer start Wxx?????" topics zijn :p
Maar als je het voor wilt stellen lijkt mij dat je dat in het Ideeën forum moet doen?

Hier worden inderdaad weinig topics gesloten.
Maar in sommige gevallen gebeurt dit toch, net als hier.
Verdere discussie hier is niet de bedoeling.
Als je toch graag een discussie wilt over dit onderwerp, kun je een nieuw topic openen op de juiste plek.
Hier gaat dus nu een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan