stoppen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
beste forum lezers

ik zet het hier ook maar neer dan kan iedereen feest vieren ;)

ik stop met TW... geheel TW zal ook amper tot nooir meer op het AF komen (iederen blij)

waarom???

zoals sommige al gezien hebben zijn er paar bokkers al opgestapt... er is veel gebeurt in bok en de sfeer is niet al te best kan ik je al verklappen ik ben het gezeik en geruzie tegen elkaar meer dan zat... ik doe al langere tijd vrij weinig op TW omdat ik eigelijk beetje tegen me zin in speel... ik heb vaker gezegt dat ik gestopt ben maar nu besef ik dat het nu mijn tijd is om er echt helemaal mee te stoppen... ik wil iedereen bedanken die wel normaal tegen me deden ten alle tijden... ik wens iedereen suc6 verder in IRL en in TW (de oorlog)


aan broken time :

je zult een stuk meer tijd vrij krijgen nu de grootste spammer er mee stopt :p ik wens ook jou Suc6 in IRL en in TW en op het AF

gelieve deze open te laten broken time...


gr maikel


ik wil graag ook *P* bedanken voor de wel leuke tijd in *P*
 

DeletedUser

Guest
Closed.

Niet iedere prutser die stopt heeft een topic nodig..
 
Reactiescore
976
beste forum lezers

ik zet het hier ook maar neer dan kan iedereen feest vieren ;)

ik stop met TW... geheel TW zal ook amper tot nooir meer op het AF komen (iederen blij)

waarom???

zoals sommige al gezien hebben zijn er paar bokkers al opgestapt... er is veel gebeurt in bok en de sfeer is niet al te best kan ik je al verklappen ik ben het gezeik en geruzie tegen elkaar meer dan zat... ik doe al langere tijd vrij weinig op TW omdat ik eigelijk beetje tegen me zin in speel... ik heb vaker gezegt dat ik gestopt ben maar nu besef ik dat het nu mijn tijd is om er echt helemaal mee te stoppen... ik wil iedereen bedanken die wel normaal tegen me deden ten alle tijden... ik wens iedereen suc6 verder in IRL en in TW (de oorlog)


aan broken time :

je zult een stuk meer tijd vrij krijgen nu de grootste spammer er mee stopt :p ik wens ook jou Suc6 in IRL en in TW en op het AF

gelieve deze open te laten broken time...


gr maikel


ik wil graag ook *P* bedanken voor de wel leuke tijd in *P*


:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 

DeletedUser29645

Guest
Zonde dat je besloten heb te stoppen Maikel. :(

Dank voor de samenwerking en wens je succes in RL
 

DeletedUser

Guest
jammer dat je stopt. ook al heb ik nooit tegen je gestreden of met je samen gespeelt.

aan broken time :

je zult een stuk meer tijd vrij krijgen nu de grootste spammer er mee stopt ik wens ook jou Suc6 in IRL en in TW en op het AF

gelieve deze open te laten broken time...

deed die hier veel dan?
 

DeletedUser

Guest
Succes in RL.

Verder, slotje.
Sorry maar vind niet dat iedere stopper een eigen topic hoeft te beginnen;).
Ben het hier toch met .player eens (ook al brengt hij het iets anders).
 

DeletedUser

Guest
In het vrije forum is er een topic waar je dit kwijt kan, dat je hier kan vinden.
Dit hoort hier dus niet thuis, slotje.
Iedergeval bedankt, insgelijks.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan