Stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Bedoel je niet: Je zou anders praten, als hij naast je zou liggen?

En inderdaad, dan zouden we niet over hem praten, want dan was hij allang niet meer op wereld 8 ^^
(ik bedoel dat Ferdy dan geowned wordt).

zegt?
niem van jullie 'grote'( dat denken jullie toch...) mannen heeft al tegen mij gestreden....

DeletedUser

Guest
Bedoel je niet: Je zou anders praten, als hij naast je zou liggen?

En inderdaad, dan zouden we niet over hem praten, want dan was hij allang niet meer op wereld 8 ^^
(ik bedoel dat Ferdy dan geowned wordt).

Sommige Gummispelers zijn gewoon onownbaar! Ferdy is er eentje van, ik ken er nog wel zo één^^:ram::eek:

DeletedUser25273

Guest
Haha, ik vind jou altijd grappig :D.

En weet je wat ik ook leuk vind, je weet nog niet eens hou je Gummi moet schrijven. En ja, lekker deffen, 400 clears in mijn eentje kapot maken, do you believe it yourself?

Van die 400 clears is ruim de helft nog niet aangekomen, het eerste deeltje heb je vol opgevangen met je troepen, tja, dan kan het niet anders dan fout gaan. Je hebt zelf keuzes gemaakt in het verleden, ga dan niet zielig lopen doen als het zich tegen je keert en accepteer het met waarde.

DeletedUser16768

Guest
Nee er is maar 1 topper in Gummi :cool:

Die terugkomende spelers hebben enkele weken W8 gemist;)

DeletedUser

Guest
Billy,

Ik kan volledig begrijpen dat je je account op verwijderen zet. Vanaf het begin van Wereld 8 was natuurlijk al duidelijk dat jouw ligging verre van ideaal was.

Wanneer je naast een speler komt te liggen van mijn kaliber, dan is het niet meer de vraag of je genobled wordt, maar wanneer je genobled wordt.
Die tijd is nu gekomen en ik waardeer het zeer dat je gewoon stopt met tribalwars nu het jouw tijd is.

Bovendien vertoef ik ook nog eens binnen Gummi. Een stam met zoveel klasse, motivatie en exposure moet voor jou genoeg reden zijn om niet terug te vechten. Gelukkig heeft een slimme jongen als jij dat door.

Het was gezellig en ik wil je nogmaals bedanken voor het uitbouwen van mijn dorpen.

Groeten 86Pokerface - :edelman:

DeletedUser16768

Guest
STG,

de BB dorpen hebben meer skills dan jij hebt.
Beter als je het niet doet.

DeletedUser

Guest
Bappos,

Je weet toch dat Warmaster en Grape XX allebei gestopt zijn.
Dat gebeurde vlak nadat ik de VV had van fabixke1990.
Grape XX (de originele) had toen de VV van Warmaster.
Meer hoef ik er eigenlijk niet over te vertellen.

DeletedUser16768

Guest
Ow en die zijn gestopt door jou ja:rolleyes:

Logisch redeneren is nog altijd moeilijk geweest he.
GrapeXX is eerst enkele weken weg geweest en bij terugkomst direct gestopt (in verband met prive redenen)
Warmaster is al zeer lang gestopt en niet doordat een n00bje de vv had.

Maar speciaal voor jou zal ik melden dat ze gestopt zijn door de geweldige vv van Fabixke:rolleyes:.
Ga nou maar eerst wat spelertjes in je massa stam redden, voordat je hier weer wat gaat uitkramen.

DeletedUser16768

Guest
Jij kan billy redden.....

Zelfvertrouwen is goed, maar je moet niet overdrijven he.
Red eerst je eigen spelers maar voordat je gaat kijken naar spelers buiten je stam:

Van de laatste 7 dagen
Rang Stam Verloren dorpen
1 ~CK~ 370

DeletedUser

Guest
Bappos,

Je weet toch dat Warmaster en Grape XX allebei gestopt zijn.
Dat gebeurde vlak nadat ik de VV had van fabixke1990.
Grape XX (de originele) had toen de VV van Warmaster.
Meer hoef ik er eigenlijk niet over te vertellen.

LOL, w8 lijkt wel een goedkope Komedie, het wordt steeds gekker hier. Geloof me STG, GrapeXX is echt niet gestopt vanwege jouw persoon, hij had al een tijdje niet echt zin meer en was al weken aan het dim-dammen om te stoppen. Toen hij tijdens de vakantie aan de bloempjes heeft mogen ruiken, was het voor hem duidelijk....Verder komt je egocentrisme/Narcisme nu wel duidelijk naar boven en laat je zien wie je bent. Waarom heb je niet de VV van Wesley-06 gedaan of velen andere edelvoer accountjes in je massastam.....Ik zou graag willen dat je Wesley-06 gaat internen, op jullie forum stond dat hij toch stopte en voor je cluster maakt het toch al niet uit, want dat is 1 groot GatenKaas, dan pas kan je laten zien dat je een speler van Kaliber bent want noobs crushen zoals ik gehele dage doe op w8 is niet zo moeilijk ;)

Greetz Ferdy

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan