Stoppen van Space Bison

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66258

Guest
Beste W29 AFgangers,

Vele weten dat de stam die ik nu al een paar maanden leidt moeilijke periodes heeft doorgemaakt. Dit werd gekenmerkt door interne ruzies en veel verwijten aan mijn adres.
Ik kan jullie vertellen dat de maat vol is en dat wij stoppen met dit spel.
Het is immers een ontspanning en dit is de laatste maand helemaal niet meer zo ervaren. We hebben allemaal een druk leven en hebben geen zin in geruzie als we dan online komen.

Voor degene onder jullie die zullen zeggen "aandachtzoeker", wil ik even verduidelijken dat ik via het AF iedereen bereik en wil aantonen dat tribalwars als ontspanning moet worden gezien worden en zulk gedrag de motivatie van iemand helemaal kan kapot maken.

Morgenvroeg zetten wij ons account op delete. Het was een fijne ervaring (met sommigen) en heb er veel uit geleerd.

Adios
Het Space Bison team
 

DeletedUser

Guest
Arrogante zak, alsof dat stoppen van jou een apart topic waard is.
Heb je nooit gemogen, mooie opkuis.
 

DeletedUser29646

Guest
Hmmm,weet niet of 1 april grap is,heb vandaag een pm ontvangen ook van een para speler die stopt en op delete gaat/staat omdat er te veel gezeik was(en geloof niet dat deze pesroon liegt).
Dus het zou zo kunnen dat space zelfde voelt en denkt.
Ik zou het jammer vinden als grotere spelers nu gaan weg vallen in deze fase van het spel,nu het net spannend word.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm,weet niet of 1 april grap is,heb vandaag een pm ontvangen ook van een para speler die stopt en op delete gaat/staat omdat er te veel gezeik was(en geloof niet dat deze pesroon liegt).
Dus het zou zo kunnen dat space zelfde voelt en denkt.
Ik zou het jammer vinden als grotere spelers nu gaan weg vallen in deze fase van het spel,nu het net spannend word.

Je verklapt mijn geheim :eek:
 

DeletedUser34690

Guest
Het is vast heel jammer dat je stopt, maar daar is geen heel nieuw topic voor nodig.
Dit kun je ook melden in de praathoek.
Slotje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan