Stoppen als Scriptmoderator

Deleted User - 24028

Guest
Beste spelers,

Een kleine 2 jaar geleden begon ik aan dit avontuur als scriptmoderator, het was niet altijd gemakkelijk en met momenten erg druk omdat ik er bij ben gekomen toen deze community op het punt stond grote veranderingen betreffende scripts door te voeren. Al een geluk kon ik altijd rekenen op veel geduld en medewerking van jullie uit, vooral van de scripters die de overgang hebben meegemaakt (wat zeker niet altijd leuk en simpel was), bedankt allemaal daar voor!

Ondertussen ben ik al een goede 2 maand gestopt met het spelen van TW (omwille van verschillende redenen), aangezien ik een "alles of niks" type persoon ben was het slechts een kwestie van tijd voor ik ook zou stoppen met modereren. Nu heb ik de knoop definitief doorgehakt en zal ik dus niet langer jullie scriptmoderator zijn.

Mijn taken worden intern overgenomen door @Duckje... voor vragen, keuringen, updates, en alles met betrekking tot scripts kan je dus bij hem terecht!

Wat mijn eigen scripts, en dan vooral degene die op mijn server draaien, betreft moeten jullie niet meteen panikeren. Enkele weken geleden heb ik mijn server nog voor een jaar verlengd en ik blijf nog wel een beetje rond hangen om deze draaiend te houden. Ik zal echter geen nieuwe scripts meer maken of grote updates uitvoeren aan mijn huidige scripts.

Bedankt allemaal voor de fijne tijd, het gaat jullie goed :)

Met vriendelijke groeten,
Warre
 
Reactiescore
1.753
Dankjewel Warre voor het vervullen van de positie de afgelopen 2 jaar!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
sterkte aan de nabestaanden
 
Bovenaan