stone4life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
0
Wie heeft er ooit gehoord van deze speler?
Wie hem zich kan herinneren, gelieve jullie ervaringen mee te delen,
heb dit meegemaakt met hem....
zat in zijn stam maar kan me de naam helaas niet meer herinneren, stam was onderverdeeld in enkele legioenen, stone4life was mijn legioenleider, en ieder legioen was onder verdeeld onder 5 of 6 leden, iemand van ons legioen ging stoppen en stone4life eiste al zijn dorpen op, hij kreeg al talrijke aanvallen binnen op de rest van zijn dorpen, van ieder legioenlid eiste hijzelf dat we 2 def dorpen zouden klaar moeten houden om zijn toe geeiste dorpen te ondersteunen, hij was zelf zo egoistisch dat alle dorpen naar hem zouden gaan.
toen heb ik mij heel boos gemaakt
 

DeletedUser16232

Guest
Wie heeft er ooit gehoord van deze speler?
Wie hem zich kan herinneren, gelieve jullie ervaringen mee te delen,
heb dit meegemaakt met hem....
zat in zijn stam maar kan me de naam helaas niet meer herinneren, stam was onderverdeeld in enkele legioenen, stone4life was mijn legioenleider, en ieder legioen was onder verdeeld onder 5 of 6 leden, iemand van ons legioen ging stoppen en stone4life eiste al zijn dorpen op, hij kreeg al talrijke aanvallen binnen op de rest van zijn dorpen, van ieder legioenlid eiste hijzelf dat we 2 def dorpen zouden klaar moeten houden om zijn toe geeiste dorpen te ondersteunen, hij was zelf zo egoistisch dat alle dorpen naar hem zouden gaan.
toen heb ik mij heel boos gemaakt

Uhm, ten eerste moet dit op het AF?
Ten tweede, denk je dat dit iemand boeit?
Ten derde, jammer van het verhaal want hier komt een slotje op:D

TIP: niet meer doen deze onzin schrijven, kost mij weer 30 sec van mijn leven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan