Stilte voor de Storm.

Reactiescore
140
Zijde 1:
Spelers: niels5151
Zijde 2:
Spelers: *Suicide Consultant

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 597
Kant 2: 173
Verschil: 424

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 15
Kant 2: 9
Verschil: 6

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,930,545
Kant 2: 1,023,134
Verschil: 2,907,411

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 110,074
Kant 2: 78,926
Verschil: 31,148

chart




Beter hou je gewoon je smoel.

Misschien ook even bij vermelden dat er 6 dorpen van mij gepakt zijn toen ik op vakantie was en "precies" lag te slapen toen de aanvallen gestuurd werden en aankwamen (in de middag verstuurd) ;)

Daarnaast heeft het account niels nog nooit een dorp van Suicide gepakt terwijl er gedeft werd, is dat aan de kant van niels5151 ook zo? of zijn er aan die kant toch verdedigende fouten gemaakt :p Het blijft ook mooi dat je het een prestatie blijft vinden terwijl het account waar je op zit 3,5x zo groot is en wat heb je ermee gedaan? paar dorpen gepakt terwijl ik lag te slapen haha goed gedaan man :)
 
Reactiescore
967
Je bent een aardige jongen maar dit is echt gwn in totaal de meest retarded opmerking van vandaag.

Niels is een groter acc. Ja? Dus?. Tis niet alsof Niels omringd wordt door meerdere grote accs, en het is niet alsof jij geen support van hun krijgt toch?????? En dat je toevallig sliep maakt de winst op dorpen echt niet minder of zo. En volgens mij was je ook nog eens een dorpje verloren door meerdere recap/ snipe fouten of niet? maar dat was ook zeker weer unlucky.

vincere.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
140
olgens mij was je ook nog eens een dorpje verloren door meerdere recap/ snipe fouten of niet? maar dat was ook zeker weer unlucky.

Excuus daar heb je indd gelijk in, 1 dorp verloren door TS die bleef hangen op een recap. Wel een dorp die ik eerst van Niels had gepakt TBH
 
Reactiescore
967
1 Dorp boeit natuurlijk helemaal niks inderdaad. Gaat mij meer om dat er ALTIJD wel iets ongelukkigs kan zijn waardoor jij of iemand anders dorpen verliest. Als jij zelf zulke excuses gebruikt, kan acc niels dat dan toch ook doen volgens jouw redenering? Ik snap dan gewoon niet dat zij wel nep zijn, maar dat het bij nou net allemaal ongelukkig is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Misschien ook even bij vermelden dat er 6 dorpen van mij gepakt zijn toen ik op vakantie was en "precies" lag te slapen toen de aanvallen gestuurd werden en aankwamen (in de middag verstuurd) ;)

Daarnaast heeft het account niels nog nooit een dorp van Suicide gepakt terwijl er gedeft werd, is dat aan de kant van niels5151 ook zo? of zijn er aan die kant toch verdedigende fouten gemaakt :p Het blijft ook mooi dat je het een prestatie blijft vinden terwijl het account waar je op zit 3,5x zo groot is en wat heb je ermee gedaan? paar dorpen gepakt terwijl ik lag te slapen haha goed gedaan man :)

Wat een volslagen mongool ben jij zeg. Nee, het is natuurlijk de bedoeling om elkaar een NAP te geven wanneer de bespelers offline zijn. Zullen jullie dan ook maar meteen stoppen met al die nachtblitzen?

Het boeit mij helemaal niks dat jij dorpen bent verloren terwijl je offline was, dat was bij mij hetzelfde geval. Jij staat in de - tegen ons, dat is wat telt. Jij, diegene die tegen mij zei dat ik mezelf moest bewijzen. Jij, de noob.
 
Reactiescore
152
Ja ik loog expres want ik dacht dat niemand dat kon checken en ik dan met mijn leugen zou wegkomen? Nvm dan niks gezegd.


Nog bevelen gestuurd op tijden die je kreeg via een naaiactie, Markje?

Dat is dan wel weer eerlijk van je:)

En nee, speel het spelletje fair, ik werk niet mee aan die praktijken;) heb idd 1 tijd doorgekregen ten tijde van de massa. Rest heb ik allemaal zelf anti snipes tussen gegooid, zonder enige info te hebben gehad.
 
Reactiescore
3.524
Dus ik noteer dat je in 1 zin zegt je daar niet aan mee werkt maar tegelijkertijd bij 1 dorp er wel gebruik van maakte. Lichtelijk tegenstrijdig.
 
Reactiescore
3.452
En nee, speel het spelletje fair, ik werk niet mee aan die praktijken;) heb idd 1 tijd doorgekregen ten tijde van de massa. Rest heb ik allemaal zelf anti snipes tussen gegooid, zonder enige info te hebben gehad.

Dus je hebt er wel aan meegewerkt,man man hoe kan je jezelf tegenspreken in 1 regel,NOOB
 
Reactiescore
152
Ik heb idd die ene anti snipe geplaatst die ik doorgekregen heb, maar zoals ik al zeg speel ik het spelletje fair en square en distantieer ik me van al die andere praktijken etc.
 

Deleted User - 697374

Guest
Ik heb idd die ene anti snipe geplaatst die ik doorgekregen heb, maar zoals ik al zeg speel ik het spelletje fair en square en distantieer ik me van al die andere praktijken etc.
Hmmm maar waar rook is is vuur. Dus moeten wij je op je blauwe ogen gaan geloven dat je hier niet vaker gebruik van gemaakt hebt? Er zijn namelijk wel meerdere "toevallige" anti snipes gezet.
 
Reactiescore
152
Hmmm maar waar rook is is vuur. Dus moeten wij je op je blauwe ogen gaan geloven dat je hier niet vaker gebruik van gemaakt hebt? Er zijn namelijk wel meerdere "toevallige" anti snipes gezet.

Haha grapjas, vind je het logisch dat als ik door krijg dat er 1 anti snipe geplaatst is, dat ik daarna op andere dorpen ook zet? Beetje graven naar de bekende weg....
 

Deleted User - 697374

Guest
Haha grapjas, vind je het logisch dat als ik door krijg dat er 1 anti snipe geplaatst is, dat ik daarna op andere dorpen ook zet? Beetje graven naar de bekende weg....
Jij hebt zeker je lol broek aan. Dit kan ik ook over jouw zeggen. Aangezien er anti snipes zijn gecancelled omdat ze voor mijn snipe zaten. Maar wel tussen we edels. Hmmm dat zal wel toeval zijn....
 
Reactiescore
152
Jij hebt zeker je lol broek aan. Dit kan ik ook over jouw zeggen. Aangezien er anti snipes zijn gecancelled omdat ze voor mijn snipe zaten. Maar wel tussen we edels. Hmmm dat zal wel toeval zijn....

Uhmm, dit schut je echt uit je mouw p&p prima, maar spreek wel de waarheid ipv. Je zo te laten kennen en glashard te liegen.

Het grappige is nog wel, dat ik max nog 3 antisnipes heb gezet na die ene en die totaal niet dicht in de buurt kwamen van de edels en ms die al liepen:p
 
Reactiescore
389
Dat is dan wel weer eerlijk van je:)

En nee, speel het spelletje fair, ik werk niet mee aan die praktijken;) heb idd 1 tijd doorgekregen ten tijde van de massa. Rest heb ik allemaal zelf anti snipes tussen gegooid, zonder enige info te hebben gehad.

Ik heb idd die ene anti snipe geplaatst die ik doorgekregen heb, maar zoals ik al zeg speel ik het spelletje fair en square en distantieer ik me van al die andere praktijken etc.

2x gewoon zeggen dat je niet zo speelt, maar dat je in dit geval wel zo hebt gespeeld wtf?
de rest heb je tussen gegooid, zonder enige info, maar je zegt net dat je die er tussen gooit omdat je info hebt gekregen over 1 snipe en je daardoor wel kan bedenken dat er meer zijn? in 3 post spreek je jezelf gewoon 3x tegen en zeg je 3x te doen waar je je van distansieerd, da's wel echt heel erg knap eerlijk gezegd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Leuke grafiek.

Fantastisch dat die ook van toepassing op jullie "belegeringsdorpen edelen" tactiek.
 
Bovenaan