Stilte voor de Storm.

DeletedUser69389

Guest
We hebben een gesprek gevoerd met mogelijke opties toen NEO op het randje van vallen stond. Ga dat svp niet ontkennen.
Hierin zijn er naar oplossingen gezocht, uiteindelijk is dat het niet geworden. Maar, je hebt wel aangegeven dat niet iedereen naar Chess zou kunnen, dus dan misschien een nieuwe stam oprichten en met je contacten uit Chess samen te spelen. Sinds dat moment is het voor de mensen die hierin betrokken waren al duidelijk aan welke kant je stond.



Ik ben inderdaad bij je gekomen. Dit was in de tijd dat TUF het roer had overgenomen. Ik stond niet achter de recruits van bijvoorbeeld TUF, het weggespeelde account en Muramasa.

Dat ik een maand later 4 leden uit UFO haal is een anticipatie op de leave van het oostblok. Je moet ook in zien dat AATP, Plato, Jutlord en cheq zijn gegroeid mbt lijnen die inclusief de 'oostkant' hoorde. Hierdoor hebben de genoemde spelers allemaal een andere richting en doel voor de stam gekregen.

Voor de recruit van lemon/dab zag het er namelijk uit dat ik onder AATP zou komen om in het oosten te gaan fronten met iedereen die richting Lemon ligt en tot slot lemon. Door deze recruits werden de plannen anders en is Plato dus de andere kant op gegroeid. Waardoor TFB geen recruit meer zou worden, maar een intern. Achteraf, nu Lemon geleaved is, is daar spijt van. Niet verkeerd bedoeld. TFB zijn super spelers en ik ben enorm blij dat ze op Plato spelen. Maar, als dit 6 weken eerder bekend had geweest. Had Plato onder AATP gelegen, TFB in NEO gezeten en had de wereld er anders uitgezien.

Na de leave van TUF & Co krijgt Attempt, Cheq en Jut zo enorm veel druk op hun cluster dat we een nieuwe weg zijn ingeslagen. Want, hoe iedereen in NEO denkt is toch dat Hike uiteindelijk Chess zal zijn en een groot deel van UFO zal door Chess in handen komen. Hierdoor zal de wereld ongeveer 55-60% NEO zijn en 40-45% Chess.

Dit maakt NEO natuurlijk niet een mindere R2W stam, want dat kunnen we niet ontkennen. Echter, worden de verschillen door anticipatie kleiner waardoor de strijd nog lang niet los is gebarsten of gestreden is.
Dat de kaarten zo liggen is ook omdat AATP nooit serieus heeft willen aanvallen en heeft aangevallen op TBN en zijn vriendjes, omdat er altijd kut smoesjes waren. Ook die sprookjes mogen wel eens kappen over UFO en dergelijke.
 

DeletedUser79312

Guest
Na de leave van TUF & Co krijgt Attempt, Cheq en Jut zo enorm veel druk op hun cluster dat we een nieuwe weg zijn ingeslagen. Want, hoe iedereen in NEO denkt is toch dat Hike uiteindelijk Chess zal zijn en een groot deel van UFO zal door Chess in handen komen. Hierdoor zal de wereld ongeveer 55-60% NEO zijn en 40-45% Chess.

Dit maakt NEO natuurlijk niet een mindere R2W stam, want dat kunnen we niet ontkennen. Echter, worden de verschillen door anticipatie kleiner waardoor de strijd nog lang niet los is gebarsten of gestreden is.

Na de leave van TUF & Co en het niet aanvaarden van een voorgesteld NAP om hen daarna maar vogelvrij te verklaren, is het niet verwonderlijk dat Hike. wellicht geen intenties heeft om een oogje dicht te knijpen wat N.E.O's nieuwe (of oude, hangt af hoe je het wilt zien) rekruteringsbeleid betreft. Met de grote rekruteringsovermacht van N.E.O en de nogmaals, R2W van het zuiden uit UFO zal het een één tegen allen moeten worden vanuit N.E.O en een allen tegen één vanuit de rest van de wereld. Het is N.E.O en N.E.O alleen die ervoor heeft gezorgd dat het, hoe je het draait, keert, wilt noemen, een tweestrijd zal (moeten) worden. Het is slechts afwachten tot er een NEO2 onstaat zodat de 'één tegen allen' een 'twee tegen allen' wordt, lang zullen we wel niet moeten wachten hierop.

Je kan Chess niet betichten van iets, als je hen zelf in die situatie steekt. Eens verder denken kan nooit kwaad, hoe moeilijk dit soms ook lijkt.

Wat anticipatie vanuit Chess betreft, nogmaals is dit een reactie op de acties die jullie eerder voerden, echter vragen we ons af wanneer héél UFO opgaat in N.E.O, of hebben jullie alleen zij die niet te dicht bij Chess liggen gekozen, zodat het makkelijker 'spelen' is?
 

DeletedUser79447

Guest
Na de leave van TUF & Co en het niet aanvaarden van een voorgesteld NAP om hen daarna maar vogelvrij te verklaren, is het niet verwonderlijk dat Hike. wellicht geen intenties heeft om een oogje dicht te knijpen wat N.E.O's nieuwe (of oude, hangt af hoe je het wilt zien) rekruteringsbeleid betreft. Met de grote rekruteringsovermacht van N.E.O en de nogmaals, R2W van het zuiden uit UFO zal het een één tegen allen moeten worden vanuit N.E.O en een allen tegen één vanuit de rest van de wereld. Het is N.E.O en N.E.O alleen die ervoor heeft gezorgd dat het, hoe je het draait, keert, wilt noemen, een tweestrijd zal (moeten) worden, waar. Het is slechts afwachten tot er een NEO2 onstaat zodat de 'één tegen allen' een 'twee tegen allen' wordt, lang zullen we wel niet moeten wachten hierop.

Je kan Chess niet betichten van iets, als je hen zelf in die situatie steekt. Eens verder denken kan nooit kwaad, hoe moeilijk dit soms ook lijkt.

Wat anticipatie vanuit Chess betreft, nogmaals is dit een reactie op de acties die jullie eerder voerden, echter vragen we ons af wanneer héél UFO opgaat in N.E.O, of hebben jullie alleen zij die niet te dicht bij Chess liggen gekozen, zodat het makkelijker 'spelen' is?

Zoals ikzelf, notabene al leider aangeef is dat we inderdaad R2W hebben gedaan in het verleden (toen ik geen leider was), ik was hier geen voorstander van zoals ik heb geschreven. Sinds ik leider ben zijn er enkel 4 UFO leden overgestapt hiervoor heb ik mijn beweegredenen net aangegeven.

Met betrekking tot UFO, op dit moment hebben wij daar 0,0 banden mee. We weten dat ze anti-Chess zijn. Maar contact is er niet. Of er iets verder qua join zal komen. Dat is op dit moment dus niet het geval en ook in mijn ogen voorlopig niet bespreekbaar.
 

DeletedUser69389

Guest
Na de leave van TUF & Co en het niet aanvaarden van een voorgesteld NAP om hen daarna maar vogelvrij te verklaren, is het niet verwonderlijk dat Hike. wellicht geen intenties heeft om een oogje dicht te knijpen wat N.E.O's nieuwe (of oude, hangt af hoe je het wilt zien) rekruteringsbeleid betreft. Met de grote rekruteringsovermacht van N.E.O en de nogmaals, R2W van het zuiden uit UFO zal het een één tegen allen moeten worden vanuit N.E.O en een allen tegen één vanuit de rest van de wereld. Het is N.E.O en N.E.O alleen die ervoor heeft gezorgd dat het, hoe je het draait, keert, wilt noemen, een tweestrijd zal (moeten) worden. Het is slechts afwachten tot er een NEO2 onstaat zodat de 'één tegen allen' een 'twee tegen allen' wordt, lang zullen we wel niet moeten wachten hierop.

Je kan Chess niet betichten van iets, als je hen zelf in die situatie steekt. Eens verder denken kan nooit kwaad, hoe moeilijk dit soms ook lijkt.

Wat anticipatie vanuit Chess betreft, nogmaals is dit een reactie op de acties die jullie eerder voerden, echter vragen we ons af wanneer héél UFO opgaat in N.E.O, of hebben jullie alleen zij die niet te dicht bij Chess liggen gekozen, zodat het makkelijker 'spelen' is?
N.E.O. 2, 3 en 4 bestaan al. Ik meen zelfs al 5.
 

DeletedUser79447

Guest
Dat de kaarten zo liggen is ook omdat AATP nooit serieus heeft willen aanvallen en heeft aangevallen op TBN en zijn vriendjes, omdat er altijd kut smoesjes waren. Ook die sprookjes mogen wel eens kappen over UFO en dergelijke.

Het plan lag klaar, enkel wilde AATP op H8. Dat hebben wij toen samen gedaan. Er is verder nooit een blokkade geweest om hen aan te vallen. Echter werd er voor Rone en zijn vrienden gekozen wat altijd BLOCK en SNIPE OK is geweest. Er is nooit een BG of NAP tussen UFO en NEO accounts geweest.
 

DeletedUser69389

Guest
Het plan lag klaar, enkel wilde AATP op H8. Dat hebben wij toen samen gedaan. Er is verder nooit een blokkade geweest om hen aan te vallen. Echter werd er voor Rone en zijn vrienden gekozen wat altijd BLOCK en SNIPE OK is geweest. Er is nooit een BG of NAP tussen UFO en NEO accounts geweest.
Elke keer had team AATP wel een andere smoes/verklaring om er niet (serieus) op te hoeven aanvallen. Dit is ook bevestigd door (ex-) N.E.O. spelers.
 

DeletedUser79312

Guest
We nemen wat frontdorpen over zodat mura het iets rustiger krijgt. Daar is toch niks mis mee.

Je bedoelt, we interneren Mura (voor al dan niet slechts een stuk) onder het mom van 'rustiger voor hen en geen front voor hen'.
 

DeletedUser79312

Guest
Zoals ikzelf, notabene al leider aangeef is dat we inderdaad R2W hebben gedaan in het verleden (toen ik geen leider was), ik was hier geen voorstander van zoals ik heb geschreven. Sinds ik leider ben zijn er enkel 4 UFO leden overgestapt hiervoor heb ik mijn beweegredenen net aangegeven.

Met betrekking tot UFO, op dit moment hebben wij daar 0,0 banden mee. We weten dat ze anti-Chess zijn. Maar contact is er niet. Of er iets verder qua join zal komen. Dat is op dit moment dus niet het geval en ook in mijn ogen voorlopig niet bespreekbaar.

Hebben we het hier over UFO in bredere zin of huidig UFO, want er moet toch wel contact (geweest) zijn om zuid UFO te recruiten...

Want om 'al de rest' van UFO te nemen is er niet genoeg plaats meer in N.E.O door jullie eerdere recruits

Sidenote: Mig. bestaat trouwens niet meer, dus wordt misschien wel eens tijd dat die van de stam-pagina gaat. Natuurlijk als de prioriteit nieuwe spelers aantrekken is en niet het onderhouden van alles wat te maken heeft met de huidige, kan dit wel eens achterop geraken.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Deze wereld wekt steeds meer een dejavu gevoel bij me op.

We hebben een gesprek gevoerd met mogelijke opties toen NEO op het randje van vallen stond. Ga dat svp niet ontkennen.
Hierin zijn er naar oplossingen gezocht, uiteindelijk is dat het niet geworden. Maar, je hebt wel aangegeven dat niet iedereen naar Chess zou kunnen, dus dan misschien een nieuwe stam oprichten en met je contacten uit Chess samen te spelen. Sinds dat moment is het voor de mensen die hierin betrokken waren al duidelijk aan welke kant je stond.

O je bedoelt dat moment met dat kaartje van thomas waar we niks vruchtbaars uit zouden kunnen halen gezien dat cluster onverdedigbaar was. Tevens noemde ik een optie om naar chess te gaan onhaalbaar gezien liggingen van iedereen die er betrokken bij zou worden. We zijn daar samen uitgekomen dat voor dat moment bij neo blijven en daarvoor inzetten de oplossing was, waarna ook mijn mega-pm volgde om dit te bewerkelijken.

Voor die tijd was ook al duidelijk dat ik contact had met chess-leden, ik heb nooit onder stoelen en banken gestoken dat ik al sinds het begin van de wereld contact had met circus, alswel met niels en tfb. Ik heb altijd al aangegeven contact te hebben met mensen met wie ik het goed kan vinden, en dat de langste gesprekken vaak met mijn directe frontspelers zijn. Ook op dit moment heb ik nog goed contact prive met AATP en Niels, dus ik neem aan dat volgens die logica ik nog aan de neo kant sta

Er is nooit een BG of NAP tussen UFO en NEO accounts geweest.

uitgezonderd Capi met Action Reaction.
 

DeletedUser65747

Guest
Dus volgens Tim zijn beredenering mogen de punten dan bij Neo worden opgetelt,bedankt voor de opheldering :)

Dit begint wel echt een irritatiepuntje richting jou te worden. Quote dan ook mijn volgende zin erbij, dat dit in samenwerking in chess is. Je probeert alles constant uit zijn verband te trekken om zo N.E.O harder de grond in te trappen. Als je het hebt over ingame fairplay, mag je je ook op forum wel met iets meer respect gedragen. Op de andere posts zal ik vanavond eens reageren.
 

DeletedUser79312

Guest
Dit begint wel echt een irritatiepuntje richting jou te worden. Quote dan ook mijn volgende zin erbij, dat dit in samenwerking in chess is. Je probeert alles constant uit zijn verband te trekken om zo N.E.O harder de grond in te trappen. Als je het hebt over ingame fairplay, mag je je ook op forum wel met iets meer respect gedragen. Op de andere posts zal ik vanavond eens reageren.

Ik denk dat het hele R2W principe bij alle niet-N.E.O spelers een irritatiepuntje begint/begon te worden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Ja ik.
 

DeletedUser65747

Guest
Ik denk dat het hele R2W principe bij alle niet-N.E.O spelers een irritatiepuntje begint/begon te worden.

Het grappige aan deze situatie is nog dat de 2 mensen die je post liken hier aan hebben meegewerkt. Martijn heeft toendertijd Lemon en dabb binnen gehaald en om oost te versterken moesten we meer recruiten. Ik kan je verschillende screens laten zien waarin accounts als capitan, Cheqmate, Vic en TimmieboyNL hier niet op zaten te wachten.
 

DeletedUser69389

Guest
Het grappige aan deze situatie is nog dat de 2 mensen die je post liken hier aan hebben meegewerkt. Martijn heeft toendertijd Lemon en dabb binnen gehaald en om oost te versterken moesten we meer recruiten. Ik kan je verschillende screens laten zien waarin accounts als capitan, Cheqmate, Vic en TimmieboyNL hier niet op zaten te wachten.
Ik was alleen voor Voms en niet voor TUF, Muramasa, Gal en dergelijke. Volgens mij ben ik toen ook voor Gal gaan liggen... Om dan achteraf te horen dat het toen toch al beklonken was. Als je zaken post dan moet je dat wel doen op basis van feiten.
 

DeletedUser79312

Guest
Bij alle chess spelers een irritatiepunt is.** Bedoel je volgens mij.

Reageren hier spelers die niet in chess zitten? Behalve Martijn dan.

Dus alleen als je net zoals wij je tijd wilt verdoen op het AF betekent dit dat je zowél iemand bent die iets tegen het hele R2W gebeuren heeft als iemand van Chess.

Wist niet dat er maar 5 mensen speelden op deze wereld en iedereen die z'n mening hier niet rijkelijk laat vloeien plots geen mening meer mag hebben.

Schrijven we 'onderdrukkend' ook even op ons lijstje met adjectieven die N.E.O beschrijft?
 

DeletedUser79447

Guest
Dus volgens Tim zijn beredenering mogen de punten dan bij Neo worden opgetelt,bedankt voor de opheldering :)

Nee, want er is geen samenwerking.

Elke keer had team AATP wel een andere smoes/verklaring om er niet (serieus) op te hoeven aanvallen. Dit is ook bevestigd door (ex-) N.E.O. spelers.

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Hebben ook door andere omstandigheden van andere accounts acties moeten skippen.

Het grappige aan deze situatie is nog dat de 2 mensen die je post liken hier aan hebben meegewerkt. Martijn heeft toendertijd Lemon en dabb binnen gehaald en om oost te versterken moesten we meer recruiten. Ik kan je verschillende screens laten zien waarin accounts als capitan, Cheqmate, Vic en TimmieboyNL hier niet op zaten te wachten.

Amen (daarbij ook ik) (oost is allemaal Martijn zijn werk geweest)
 
Bovenaan