Stilte voor de Storm.

Reactiescore
967
Doe is rustig man, ik gaf toch al aan dat ik fout zat met MoWo? Te snel gelezen, herinner me dat jij in je vorige dominantie post ook fouten had gemaakt in voordeel voor jullie kamp. Prima, kan gebeuren. Betekent niet dat dat perse met intentie is om de waarheid te verdraaien.

Het account lemonpopz heeft meerdere malen aangegeven in goed contact te zijn met Chess en ook, voordat een deel van UFO naar NEO kwam, aangegeven een samenwerking in de toekomst niet uit te sluiten. Het account Dabb kan ik vrij zeker van aannemen dat die met Lemon zal blijven samen werken, dus die komen als een pakket. Ze zijn samen in de stam van TuF gegaan en het lijkt me sterk dat ze daar dan niet snel uit zullen leaven. Dus een BG tussen Hike en Chess lijkt mij een zeer realistische aannamen, ook voordat de UFO spelers naar NEO kwamen. Het is dus zeker geen rare stelling dat er gesprekken tussen Hike-Chess waren/ zullen gaan afspelen. Ook voordat UFO spelers naar NEO kwamen.

Flauw dat je het account Buizerd benoemd. Naar mijn weten is er aangeboden om het account te verdelen over zowel Chess als NEO.
 

DeletedUser67275

Guest
Jouw lijstje vind ik ook behoorlijk subjectief. Wij hebben idd een voorstel aan Chess gedaan omtrent buizerd. Dat Chess dit niet accepteert, betekent niet per definitie dat buizerd geheel tot ons toe kan worden gerekend. Pancake is gewoon UFO en wij hebben verder weinig tot niets met UFO te maken. Dpschut idem dito, leuk dat Niels daar 1 cf heeft, maar dat betekent niet gelijk dat die bij ons hoort. Of Smeagol een BG is van Rone zou kunnen, maar betekent dat direct een samenwerking? Mura en TUF hebben/hadden ook een BG, hoort TUF dan ook bij ons? Denk dat ook jij wat te snel aannames gedaan hebt.

Maut hoef je idd niet mee te rekenen. Dat acc (Maut <--> Tuam) is er meer voor het testen van scriptjes, waar iedereen op termijn bij gebaat zal zijn ;)
 
Reactiescore
3.452
Neo recruteert alles kapot,maar wil nu aangeven dat het allemaal zo erg niet is???
Doe even normaal.jullie hebben al in vroeg stadium besloten om een lange termijn plan te maken met als doel zoveel mogelijk accounts inviten om een zo groot mogelijk stempel te krijgen op de wereld.
De mogelijkheid om een 3 stammen oorlog is geheel door jullie invité gedrag van de baan.
( Flex,Ufo kapot recruteren en inviten)
En dan komt er nu een post dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt?
Hilarisch....
 
Reactiescore
3.452
Wij hebben idd een voorstel aan Chess gedaan omtrent buizerd. Dat Chess dit niet accepteert, betekent niet per definitie dat buizerd geheel tot ons toe kan worden gerekend.
1 vraag Daan,was de eigenaar van Buizerd wel op de hoogte van jullie voorstel over de dorpen?
 
Reactiescore
967
Volgens mij wordt er nergens ontkent dat NEO veel heeft gerecruit, dat valt namelijk niet te ontkennen.

Er wordt alleen aangegeven dat, lees op dit moment, het verschil nu niet zo gigantisch groot meer is als wordt beweerd. Ja, NEO had een grote overmacht. Maar als we nu kijken, ervan uitgaand dat de aanneming dat Hike in gesprek is/was met chess, is het verschil niet dusdanig groot dat alles toekomstige mislukte massa's op "overmacht" geblamed kunnen worden.
 
Reactiescore
3.452
Dus het nut van de post is?
Neo heeft de wereld kapot gemaakt met zijn recruutbeleid,en nu ineens een post over dat het allemaal zo erg niet is omdat in jullie ogen op dit moment het verschil maar een paar mil is?
Al zouden we precies gelijk staan dan nog behoudt Neo zijn stempel aangezien jullie de wereld kapot hebben gemaakt uit hebzucht en gehoopt hadden op een snelle wereldwinst.
 
Reactiescore
1.454
Volgens mij wordt er nergens ontkent dat NEO veel heeft gerecruit, dat valt namelijk niet te ontkennen.

Er wordt alleen aangegeven dat, lees op dit moment, het verschil nu niet zo gigantisch groot meer is als wordt beweerd. Ja, NEO had een grote overmacht. Maar als we nu kijken, ervan uitgaand dat de aanneming dat Hike in gesprek is/was met chess, is het verschil niet dusdanig groot dat alles toekomstige mislukte massa's op "overmacht" geblamed kunnen worden.

Dat N.E.O veel recruit valt inderdaad niet te ontkennen. Echter mijn vraag: waarom? Waarom recruiten jullie UFO op? Het had een mooie 3/4 strijd kunnen worden tot het einde, maar dat werd weer om zeep geholpen door jullie recruitment beleid. Is de wereldwinst belangrijker dan de lol voor jullie? Zijn jullie bang voor Chess? Wat is het, want in mijn opinie slaan deze recruits kant nog wal als er nog enigsinds gestreefd wil worden naar een mooie eindstrijd. Ook zetten jullie jezelf in een heel negatief daglicht aangezien er in principe weinig te winnen is voor jullie. Als jullie winnen: top, R2W strikes again. Als jullie verliezen hebben jullie massaal gezichtsverlies dat jullie met zo’n overmacht niet konden winnen.

En ja, er is een enorme overmacht. Zoals Martijn aangaf, zitten jullie nu ongeveer op een overmacht van 1,7. Zelfs als we stammen achterwege laten (kleinere stammen die minder significant zijn) zullen jullie waarschijnlijk nog wel eindigen op een over macht van 1,5. Voor deze fase van het spel is dat dom weg bizar.

Al met al is het gewoon jammer. Dit had een mooie wereld kunnen zijn, maar tot nu toe wordt die best wel een beetje verpest door de eindeloze recruits van N.E.O
 

DeletedUser79447

Guest
1 vraag Daan,was de eigenaar van Buizerd wel op de hoogte van jullie voorstel over de dorpen?

Zeker.
Sterker nog. Hij wilde eigenlijk dat NEO en UFO hem zou internen en niets naar Chess. Omdat wij al 'vele recruits hebben gedaan' wilde wij als stam niet compleet dit account in handen krijgen. Alhoewel er wel spelers zijn die Chess niks gunnen, zijn we realistisch gebleven en is er contact geweest over een afgesproken lijn. Enkel is deze niet geaccepteerd, op 1 veldje. Mochten jullie daar op terug willen komen, reageer dan gewoon even op Vic zijn PM.

Mbt recruits en de post van Martijn. Echt een top post, oprecht:)

Helemaal eens. De wereld is kapotgerecruit, nu door 2 zijden.

NEO is er inderdaad mee begonnen en heeft hierdoor het meeste voordeel. Echter heeft Chess de laatste tijd ook erg hun best gedaan mbt Flex, RSAM, Tranquillo, Ted en Action.

De recruits voor UFO hebben zeker een reden waarom we hier toch voor gekeken hebben. Een driestrijd had het in mijn ogen nooit geworden. Deel van UFO wat wij hebben recruit is altijd anti Lemon geweest en hadden hierdoor niets in een driestrijd gevormd. Het huidige UFO hebben wij echt geen banden mee en staan vrij om te doen wat zij willen. Met de contacten tussen Hike en Chess durf ik dit als een pact in de vorm van een BG niet uit te sluiten. Maarten zegt al maanden dat hij wel naar Chess zou gaan als hij zou leaven. Hebben zelfs een appgroep gehad waarin er tussen de accounts Lemon, Dab, TFB, Strange, AATP en Plato niet wat mogelijk was om met een select groepje samen te werken met Chess toen er intern verdeeldheid was in NEO. Dit is er verder nooit gekomen, maar dat geeft wel aan dat Hike op zeker aan de Chess kant staat.

Het lijkt mij en ik denk ook vele andere een goed idee om het moddergooien te stoppen en gewoon ingame te spelen.

Ja, NEO heeft recruits en een overhand. Echter moet het ingame ook getoont worden.
Ja, Chess is kleiner maar is niet kansloos, zeker niet.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Hebben zelfs een appgroep gehad waarin er tussen de accounts Lemon, Dab, TFB, Strange, AATP en Plato niet wat mogelijk was om met een select groepje samen te werken met Chess toen er intern verdeeldheid was in NEO.

wait what? welk appgroepje?

Deel van UFO wat wij hebben recruit is altijd anti Lemon geweest en hadden hierdoor niets in een driestrijd gevormd.

Toch stond mauss bij mij aan de deur om het te hebben over het vormen voor een grote 3e stam omdat ze neo niet zo zagen zitten. Maar mocht niet baten, nog voor er over nagedacht kon worden zaten ze al in NEO.
 

DeletedUser79312

Guest
Het lijkt me wel grappig dat het hier allemaal bol staat van de aannames van wat elk account/stam gaat doen. En dan vooral van de kant van N.E.O om zo hun R2W praktijken te kunnen goedpraten. Want het MOET wel zo zijn dat Hike. als stam samenwerkt/samenzit met N.E.O want als N.E.O dit zegt/denkt dan is het zo en dan maakt het allemaal niet uit wat de rest zegt/doet/denkt.

Ik denk dat elk lid van Hike. met een beetje gezond verstand hoe dan ook tegen N.E.O gaat, enerzijds omdat Chess de vijand niet is, en de vijand nooit lijkt geweest te zijn en het 'probleem' van de R2W overmacht van N.E.O hiermee niet wordt opgelost, en anderzijds na alle miserie die er zich volgens mij daar al heeft afgespeeld, lijkt het me gewoon een logische keuze.
Dit zijnde mét of zonder Chess, hoe dan ook mag N.E.O wel eens klappen krijgen en liefst niet alleen van Hike. als underdog.
 
Reactiescore
3.452
NEO is er inderdaad mee begonnen en heeft hierdoor het meeste voordeel. Echter heeft Chess de laatste tijd ook erg hun best gedaan mbt Flex, RSAM, Tranquillo, Ted en Action.
Wij hebben noodgedwongen moeten anticiperen op het feit dat jullie niet stopte met recruiten.
Niet meer niet minder,als het aan ons had gelegen hadden we nog steeds een kleine stam wat in principe ook de bedoeling was toen de stam werd gevormd.
Dat jullie nu zeggen dat wij ook aan R2w hebben meegedaan is een beetje naïef,hadden wij met 5 accounts door moeten gaan terwijl jullie alles en iedereen om ons heen als slaafje of als recruit binnen haalde?
Maw als wij niet geanticipeerd hadden op jullie extreme hebzucht was Chess al weggeweest;-)
Wilde tevens ook even melden dat Neo moet stoppen met de uitspraak dat het recruitbeleid gebaseerd was omdat wij betere spelers hebben in Chess.
Ten eerste onderschatten jullie je eigen stam dan enorm wat in mijn ogen niet geheel bevordelijk is voor de sfeer in Neo, ten tweede lijkt het mij meer een excuus vanaf jullie kant om maar steeds partijen aan te trekken onder de noemer: wij hebben veel meer accounts maar Chess heeft iets betere spelers.
Beetje een drogreden als je zo in je voordeel staat qua dominantie .
 
Reactiescore
967
Volgens mij wordt er langs elkaar heen gepraat.

NEO is begonnen met R2W en chess heeft daarop moeten anticiperen met "R2NL" (Recruit to not lose).
Het enige waar, in ieder geval ik, op reageer zijn de vele klaag-posts/prenten over de overmacht van NEO in de huidige situatie, die naar mijn mening, op dit moment, mee valt.

NEO heeft inderdaad de rest van de wereld gedwongen in een twee kampen strijd, so be it. Deze is er nu en daar komt geen verandering meer in. Prima dus dat je over het R2W beleid klaagt. Ik doel alleen op de huidige machtsverdeling.
 
Reactiescore
3.452
24642288-28EB-44DA-809C-95C6C76E7FDA.jpeg 65A1749A-8DCB-41C6-93CC-6DF5A5CFA943.jpeg Verbaasd mij ook enorm dat Roy een dikke maand geleden privé aan het klagen was over Neo dat zijn stam de wereld om zeep aan het helpenwas,en hij streefde naar het maken van een leukere wereld,we zijn een paar weken verder en Roy heeft als leider vervolgens nog meer recruits binnen gehaald??

Dit zijn precies de hekelpunten waarom wij keer op keer “zeiken” in jullie ogen,privé massaal melden dat ze niet achter het Neo beleid staan maar ondertussen gewoon door gaan op de voet wat ze zelf verafschuwen.

D1696899-4B91-4247-9B28-6D54C5D7FBDC.jpeg Sorry Aldo dubbelpost.

>> Deel van UFO wat wij hebben recruit is altijd anti Lemon gewees

Dat is geheel niet waar?
Wij kregen een dikke week terug een voorstel waarin duidelijk stond dat die partijen anti Neo waren? Ze gunde Neo niet de wereldwinst om het wat preciezer te verwoorden.
Aanbod 4-5 recruits plus een lijst met interns voor Chess,waar wij niet op in zijn gegaan omdat het anders een absurde wending van de wereld zou worden.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65747

Guest
Wij hebben noodgedwongen moeten anticiperen op het feit dat jullie niet stopte met recruiten.
Niet meer niet minder,als het aan ons had gelegen hadden we nog steeds een kleine stam wat in principe ook de bedoeling was toen de stam werd gevormd.
Dat jullie nu zeggen dat wij ook aan R2w hebben meegedaan is een beetje naïef,hadden wij met 5 accounts door moeten gaan terwijl jullie alles en iedereen om ons heen als slaafje of als recruit binnen haalde?
Maw als wij niet geanticipeerd hadden op jullie extreme hebzucht was Chess al weggeweest;-)
Wilde tevens ook even melden dat Neo moet stoppen met de uitspraak dat het recruitbeleid gebaseerd was omdat wij betere spelers hebben in Chess.
Ten eerste onderschatten jullie je eigen stam dan enorm wat in mijn ogen niet geheel bevordelijk is voor de sfeer in Neo, ten tweede lijkt het mij meer een excuus vanaf jullie kant om maar steeds partijen aan te trekken onder de noemer: wij hebben veel meer accounts maar Chess heeft iets betere spelers.
Beetje een drogreden als je zo in je voordeel staat qua dominantie .

Ik vind inderdaad dat niemand Chess nu kan beschuldigen van het anticiperen op ons recruitingsbeleid. Echter Serenity, jij bent je voor mijn gevoel al keihard aan het ingraven met beschuldigingen richting N.E.O zodat mocht Chess verliezen het altijd 'oneerlijk' zou lijken. Ook nu de kaarten opnieuw verdeeld zijn. Hierbij lijkt men soms even te vergeten dat N.E.O en dan vooral de harde kern ook gewoon een stuk sneller en harder is gegroeid dan de harde kern van Chess.
Als je bijv. de 5 van de harde kern van chess pakt zitten er maar 3 van in de top 25. Waarvan 2 in de top 10.
Naam Rang Punten Globale rang Dorpen
TheTrainGoesChuChuuu 1 2.660.208 3 269
Interdictum. 3 1.948.034 10 211
CircusOfInsanity 4 1.612.463 14 170
*Suicide Consultant 6 878.596 26 96
Solar Eclipse 7 551.766 36 60

Van N.E.O zijn dit er van de 7 van de harde kern alle 7. Waarvan 5 in de top 10.
Naam Rang Punten Globale rang Dorpen
Philosophy of Plato 1 2.806.871 1 282
An Attempt To Perfection 2 2.757.708 2 293
EL Capitan 3 2.460.052 4 259
Mr. Victorious 4 2.224.442 6 226
CheQMate 7 1.995.217 9 200
TimmieboyNL 9 1.596.742 16 162
jutlord 12 1.008.850 23 115

Dit is iets wat al langer speelt dan alleen na het rekruteringsbeleid van N.E.O en is dus ook jullie zelf aan te rekenen. En ga nu niet zeggen dat alles door interns komt want dat is ondertussen ook aan beide kanten ontzettend veel gebeurd.
 
Reactiescore
3.452
Ik vind inderdaad dat niemand Chess nu kan beschuldigen van het anticiperen op ons recruitingsbeleid. Echter Serenity, jij bent je voor mijn gevoel al keihard aan het ingraven met beschuldigingen richting N.E.O zodat mocht Chess verliezen het altijd 'oneerlijk' zou lijken. Ook nu de kaarten opnieuw verdeeld zijn. Hierbij lijkt men soms even te vergeten dat N.E.O en dan vooral de harde kern ook gewoon een stuk sneller en harder is gegroeid dan de harde kern van Chess.
Als je bijv. de 5 van de harde kern van chess pakt zitten er maar 3 van in de top 25. Waarvan 2 in de top 10.
Naam Rang Punten Globale rang Dorpen
TheTrainGoesChuChuuu 1 2.660.208 3 269
Interdictum. 3 1.948.034 10 211
CircusOfInsanity 4 1.612.463 14 170
*Suicide Consultant 6 878.596 26 96
Solar Eclipse 7 551.766 36 60

Van N.E.O zijn dit er van de 7 van de harde kern alle 7. Waarvan 5 in de top 10.
Naam Rang Punten Globale rang Dorpen
Philosophy of Plato 1 2.806.871 1 282
An Attempt To Perfection 2 2.757.708 2 293
EL Capitan 3 2.460.052 4 259
Mr. Victorious 4 2.224.442 6 226
CheQMate 7 1.995.217 9 200
TimmieboyNL 9 1.596.742 16 162
jutlord 12 1.008.850 23 115

Dit is iets wat al langer speelt dan alleen na het rekruteringsbeleid van N.E.O en is dus ook jullie zelf aan te rekenen. En ga nu niet zeggen dat alles door interns komt want dat is ondertussen ook aan beide kanten ontzettend veel gebeurd.
Zijn wederom weer scheve vergelijkingen.
Iedereen kan nalezen hoeveel interns Neo wel niet heeft gehad,en ik verzin helemaal geen excuses mochten we verliezen?
Mag jij mij even citeren waar ik dat aangeef,oh nee dat is er niet.

Gaat mij om de hele insteek van deze wereld.
De fusie van Tfb was al in april beklonken ,nog dik voor de join van Mura waren de Gal boys al toegelaten in jullie chat,die pas veel en veel later officieel Neo zijn gejoined.
Niels zat toen in samenwerking met diverse Ufo accounts die samen geregeld gezamenlijke aanvallen deden.
Ook zat Niels in de Ufo chat waar hij nog inzat toen Neo de oorlog al had verklaart aan Ufo.
Dus hij zat in de Neo chat en de Ufo chat????
Dus ff op een rijtje ,accounts al heel vroeg aannemen in Neo maar eerst door laten spelen zodat ze de situatie perfect konden uitspelen voor hunzelf
( Flex-> Zepi,tfb, Niels -> Ufo helpen Maar ook Neo.
In twee stammen chats zitten om zelf perfect te boel kunnen uitspelen .
Ik vind dat gewoon geheel niet fair,hoort het bij het spel? Jazeker,zou ik mij ermee willen identificeren? Geheel niet.
Dit is een hele kleine opsomming van Neo die al in een vroeg stadium de intentie had om de wereld geheel naar eigen hand te zetten.
Flex had een perfecte derde partij kunnen zijn,Ufo ook.
Dus om nu te gaan zeggen vanuit Neo dat er eigenlijk nooit een serieuze derde partij had kunnen zijn,klopt,aangezien jullie dat al deels in een vroeg stadium hebben verhinderd met jullie plannen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Ik vind inderdaad dat niemand Chess nu kan beschuldigen van het anticiperen op ons recruitingsbeleid. Echter Serenity, jij bent je voor mijn gevoel al keihard aan het ingraven met beschuldigingen richting N.E.O zodat mocht Chess verliezen het altijd 'oneerlijk' zou lijken. Ook nu de kaarten opnieuw verdeeld zijn. Hierbij lijkt men soms even te vergeten dat N.E.O en dan vooral de harde kern ook gewoon een stuk sneller en harder is gegroeid dan de harde kern van Chess.
Als je bijv. de 5 van de harde kern van chess pakt zitten er maar 3 van in de top 25. Waarvan 2 in de top 10.
Naam Rang Punten Globale rang Dorpen
TheTrainGoesChuChuuu 1 2.660.208 3 269
Interdictum. 3 1.948.034 10 211
CircusOfInsanity 4 1.612.463 14 170
*Suicide Consultant 6 878.596 26 96
Solar Eclipse 7 551.766 36 60

Van N.E.O zijn dit er van de 7 van de harde kern alle 7. Waarvan 5 in de top 10.
Naam Rang Punten Globale rang Dorpen
Philosophy of Plato 1 2.806.871 1 282
An Attempt To Perfection 2 2.757.708 2 293
EL Capitan 3 2.460.052 4 259
Mr. Victorious 4 2.224.442 6 226
CheQMate 7 1.995.217 9 200
TimmieboyNL 9 1.596.742 16 162
jutlord 12 1.008.850 23 115

Dit is iets wat al langer speelt dan alleen na het rekruteringsbeleid van N.E.O en is dus ook jullie zelf aan te rekenen. En ga nu niet zeggen dat alles door interns komt want dat is ondertussen ook aan beide kanten ontzettend veel gebeurd.

Ik wil niet lullig zijn, maar deze argumentatie is gewoon fundamenteel fout.

Ten eerste, punten zeggen bijzonder weinig over de prestatie van een speler. Ik bedoel, toen der tijd op W50 kwam de kwalitatief sterkste speler amper over de 1,5 miljoen punten heen. Waarom? Omdat hij een ontzettend moeilijke locatie had. Dit terwijl ik, een kwalitatief veel zwakkere speler gewoon lekker van mijn eerste plek kon genieten met ruim 6 miljoen punten. Aanvallend heb ik weinig tot niks hoeven te doen voor die punten. Verdedigend al helemaal niks. Puur daardoor is je argument dom weg niet een geldige.

Ten tweede, hoe komen die mensen aan de punten? Volgens mij heeft de kern van N.E.O veel meer geinternd dan de kern van Chess. Ook hebben ze door de recruits een makkelijkere situatie voor hun zelf gecreerd waardoor ze makkelijker konden groeien.

Al met al, zijn deze argumenten erg zwak voor het punt wat je probeert te maken.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil niet lullig zijn, maar deze argumentatie is gewoon fundamenteel fout.

Ten eerste, punten zeggen bijzonder weinig over de prestatie van een speler. Ik bedoel, toen der tijd op W50 kwam de kwalitatief sterkste speler amper over de 1,5 miljoen punten heen. Waarom? Omdat hij een ontzettend moeilijke locatie had. Dit terwijl ik, een kwalitatief veel zwakkere speler gewoon lekker van mijn eerste plek kon genieten met ruim 6 miljoen punten. Aanvallend heb ik weinig tot niks hoeven te doen voor die punten. Verdedigend al helemaal niks. Puur daardoor is je argument dom weg niet een geldige.

Ten tweede, hoe komen die mensen aan de punten? Volgens mij heeft de kern van N.E.O veel meer geinternd dan de kern van Chess. Ook hebben ze door de recruits een makkelijkere situatie voor hun zelf gecreerd waardoor ze makkelijker konden groeien.

Al met al, zijn deze argumenten erg zwak voor het punt wat je probeert te maken.
Om nog maar niet spreken over het feit dat internen goedkoper is dan normaal groeien, omdat je dan grondstoffen kwijt raakt door het verliezen van offensieve troepen. Ook hebben de N.E.O spelers over het algemeen een hoger puntengemiddelde per dorp.
 
Reactiescore
3.452
Begint een beetje sneu te worden om jullie eigen beleid te gaan verantwoorden met vergelijkingen jegens Chess wat kant nog wal slaat.
Iedereen is het erover eens dat Neo buitensporig veel recruit/slaafjes heeft om zo snel mogelijk de wereld te beindigen .
Waarom zouden jullie dat gaan herleiden op Chess die tot nu toe gewoon stabiel hun gangetje gaat?
Die anticipeert op jullie gang van zaken in beperkte mate.
Wat een fusie afslaat om de wereld open te houden met Ufo en Neo vervolgens datzelfde aanbod maar al te graag binnenhaalt om een nog grotere stempel te drukken op de wereld.
Je kan met dingen blijven gooien Tim maar niemand zal ooit kunnen zeggen over w66 dat Chess de grote uitbuiter en recruiter was,die naam heeft Neo en zal die ook blijven houden wat er ook moge gebeuren in de toekomst!
 

DeletedUser79447

Guest
wait what? welk appgroepje?

We hebben een gesprek gevoerd met mogelijke opties toen NEO op het randje van vallen stond. Ga dat svp niet ontkennen.
Hierin zijn er naar oplossingen gezocht, uiteindelijk is dat het niet geworden. Maar, je hebt wel aangegeven dat niet iedereen naar Chess zou kunnen, dus dan misschien een nieuwe stam oprichten en met je contacten uit Chess samen te spelen. Sinds dat moment is het voor de mensen die hierin betrokken waren al duidelijk aan welke kant je stond.

Bekijk bijlage 14922 Bekijk bijlage 14921 Verbaasd mij ook enorm dat Roy een dikke maand geleden privé aan het klagen was over Neo dat zijn stam de wereld om zeep aan het helpenwas,en hij streefde naar het maken van een leukere wereld,we zijn een paar weken verder en Roy heeft als leider vervolgens nog meer recruits binnen gehaald??

Dit zijn precies de hekelpunten waarom wij keer op keer “zeiken” in jullie ogen,privé massaal melden dat ze niet achter het Neo beleid staan maar ondertussen gewoon door gaan op de voet wat ze zelf verafschuwen.

Ik ben inderdaad bij je gekomen. Dit was in de tijd dat TUF het roer had overgenomen. Ik stond niet achter de recruits van bijvoorbeeld TUF, het weggespeelde account en Muramasa.

Dat ik een maand later 4 leden uit UFO haal is een anticipatie op de leave van het oostblok. Je moet ook in zien dat AATP, Plato, Jutlord en cheq zijn gegroeid mbt lijnen die inclusief de 'oostkant' hoorde. Hierdoor hebben de genoemde spelers allemaal een andere richting en doel voor de stam gekregen.

Voor de recruit van lemon/dab zag het er namelijk uit dat ik onder AATP zou komen om in het oosten te gaan fronten met iedereen die richting Lemon ligt en tot slot lemon. Door deze recruits werden de plannen anders en is Plato dus de andere kant op gegroeid. Waardoor TFB geen recruit meer zou worden, maar een intern. Achteraf, nu Lemon geleaved is, is daar spijt van. Niet verkeerd bedoeld. TFB zijn super spelers en ik ben enorm blij dat ze op Plato spelen. Maar, als dit 6 weken eerder bekend had geweest. Had Plato onder AATP gelegen, TFB in NEO gezeten en had de wereld er anders uitgezien.

Na de leave van TUF & Co krijgt Attempt, Cheq en Jut zo enorm veel druk op hun cluster dat we een nieuwe weg zijn ingeslagen. Want, hoe iedereen in NEO denkt is toch dat Hike uiteindelijk Chess zal zijn en een groot deel van UFO zal door Chess in handen komen. Hierdoor zal de wereld ongeveer 55-60% NEO zijn en 40-45% Chess.

Dit maakt NEO natuurlijk niet een mindere R2W stam, want dat kunnen we niet ontkennen. Echter, worden de verschillen door anticipatie kleiner waardoor de strijd nog lang niet los is gebarsten of gestreden is.
 

DeletedUser79312

Guest
Om nog maar niet spreken over het feit dat internen goedkoper is dan normaal groeien, omdat je dan grondstoffen kwijt raakt door het verliezen van offensieve troepen. Ook hebben de N.E.O spelers over het algemeen een hoger puntengemiddelde per dorp.

Wat met de internering van Muramasa in het zuiden door AATP ?
 
Bovenaan