Stilte voor de Storm.

Reactiescore
685
Lieve vriendjes en Vriendinnetjes van wereld 66 en anderen die op dit forum komen neuzen.

Daar is dan het moment gekomen die onvermijdelijk was. Het moment dat iedereen aan zag komen. Het moment waar iedereen misschien ook wel op zat te wachten. Het moment van de oorlog tussen Chess en N.E.O. De oorlog die gaat bepalen wie er met de eind overwinning van door mag gaan. Is het Chess? Of N.E.O?

brandende-kranten-met-vlamachtergrond-111526676 100.jpg

(Btw. Wat een paint skill, Ongelooflijk)


Inleiding.

De wereld begon op 10 januari en al gauw waren er 4 serieuze stammen genaamd Chess, N.E.0, Ufo en Int.(Gal). Daar waar de laatste 2 genoemde stammen het onderspit moesten delven, Daar stonden Chess en N.E.O nog fier overeind. Alles leek erop dat de eindstrijd ging tussen de 2 kampen in het noorden en zuiden. Oftewel Chess vs N.E.O.
Waar deze 2 kemphanen op het AF elkaar al aardig het vuur aan de schenen legde, daar bleef het in-game aardig rustig. Er werd nog niet echt gefront met elkaar, Dus men kon simpelweg niet echt veel doen. Daarom bleef het de eerste maanden bij ouderwets moddergooien op het AF. Maar ondertussen liggen de verhoudingen al anders en wordt er met name in het zuid-westen gefront met elkaar. Kortom...., De strijd kan beginnen.



Recruit-Oorlog.

Het recruitbeleid op deze wereld... Tja daar is veel over gezegd. Vanuit Chess wordt N.E.O telkens verweten dat zij de wereld kapot hebben gemaakt dankzij hun recruitbeleid. Wat ook zo is. Niemand zal ontkennen dat N.E.O hard zijn best heeft gedaan om zo snel mogelijk de beste spelers bij zich te kunnen voegen. Maar kan je hier ook niet de desbetreffende spelers de schuld van geven die ook wel graag naar N.E.O wilden?. Ondanks dat, zitten ze alsnog met maar 13 leden in de stam. Dat is nog steeds minder dan dat er in één stam mogen. En ja...... Als je alles bij elkaar optel (Mb's, ect) dan ligt N.E.O nog flink in het voordeel. Aan de andere kant wordt er beweerd dat er in Chess veel meer kwaliteit aanwezig is. En Kwaliteit gaat het altijd winnen van kwantiteit. - Mits het kwantitatieve voordeel niet te groot is natuurlijk. Een prima moment voor Chess om te laten zien dat zij de betere (denken te) zijn


Onlangse Gebeurtenissen.

Op een massa van Chess naar niels5151 toe na, is er nog niet veel bijzonders gebeurt. Aangezien Niels een mooie Cf's heeft gekregen bij Circus vlak voor de massa, Heeft dit geresulteerd in een Block OK, Chess heeft wel wat Cf's kunnen pakken bij niels. Daar zou Chess toch wat mee moeten kunnen doen zou je zeggen.

Kaart.

(Let op, Dit kaartje is met de meeste MB stammen en intern's er al bij.)

Groen = Chess + Angel en Co.
Blauw = N.E.O en Co.


09c427f105cdb93f323a128d01a8faad chsssss.png

Zoals je ziet is het voor N.E.O erg belangrijk dat zij hun 2 clusters zo snel mogelijk samenvoegen. En aangezien ik Ufo ondertussen niet meer in staat acht om oost N.E.O weg te kunnen spelen. (Als je alleen al kijkt naar dat Lemonpops telkens de volle laag krijgt van Ufo maar nooit kraakt.) Dan zou je denken dat het een kwestie van tijd is voordat dat gat gedicht is. Maar al heel lang wordt er al binnen N.E.O gezegt dat dat gat gedicht moet worden. En tot op heden is daar nog heel weinig van te zien. Er is dus nog werk aan de winkel voor N.E.O willen ze met elkaar een mooie front tegen Chess gaan maken.

De statistieken.

c0dbd10318957b37fa5897e2a314b9c5.png



Slot.

De eindstrijd staat op het punt van beginnen ruim 5 maanden na het begin van deze wereld. Het is N.E.O die de favorieten rol op zich neemt, En Chess die mag laten zien dat zij meer kwaliteit in huis hebben. Het zal een lange en slopende oorlog worden. Daarom willen we iedereen die deelneemt of deel gaat nemen veel succes wensen met deze eindstrijd.

Moge de beste winnen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
685
Bij de onlangse gebeurtenissen ben je vergeten te vermelden dat een speler uit het oostblok geen deel meer is van N.E.O

Klopt. Dit zal met de volgende update (Die N.E.O naar alle waarschijnlijkheid maakt) ook wel vermeld worden. Dit kan nog wel even op zich laten wachten, Aangezien er qua strijd eerst het één en ander moet gebeuren wil er een update komen.
 

DeletedUser79332

Guest
Mooi post!

Succes aan beide partijen! Ik zal het als toeschouwer zeker volgen hier op het AF.
 

DeletedUser79709

Guest
ben ook zeer benieuwd ,zit er midden in,maar hoop dat ik als toeschouwer mag toekijken hahaha
 
Reactiescore
685
mooi lijstje en een keer geen gebash. Ziet er goed uit en verheug me al op de volgende van NEO's kant dan neem ik aan

Dankje :). Ja, Er is met @republiccity gesproken en iemand van N.E.O zal dus zoals het er nu naar uit ziet de volgende post maken. Maar dat kan nog wel even duren, want er moet eerst nog wat gebeuren op het gebied van oorlog voeren :)
 
Reactiescore
571
Dankje :). Ja, Er is met @republiccity gesproken en iemand van N.E.O zal dus zoals het er nu naar uit ziet de volgende post maken. Maar dat kan nog wel even duren, want er moet eerst nog wat gebeuren op het gebied van oorlog voeren :)

Mocht er ooit actie komen dan wil ik graag een post maken. Zal helaas niet zo goed worden als die van jouw, maar ik ga mijn best doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81014

Guest
Succes aan beiden!
Ben benieuwd wat de andere stammen nog kunnen doen qua dwarsbomen van de 2 groten ^^
 

DeletedUser65747

Guest
Om even in te haken op de constante opmerkingen over de grote overmacht (aan punten)

Chess 10.8 M
Hike 6 M
Angel 3.9 M
Flex 1.3 M
Eiland 1 M
Vlagn 1.3 M
= 24.3 M (aan punten)
Hike bij chess gerekend want ook al zullen beide partijen dit niet uitspreken ik denk dat iedereen weet dat hike tegen neo zal strijden en dat het ook zo goed als zeker is dat dit in samenwerking met chess zal zijn.


NEO 25 M
K. 2.4 M
Q. 600 K
HB 1 M
=
29 M

Een verschil van een kleine 5 M met zoals vaak gezegd wordt blijkbaar een hogere kwaliteit vanuit chess. Die hele grote overmacht valt nog wel mee volgens mij?
Ik heb nog een aantal rim stammetjes van onder de 1M weggelaten die ook tegen NEO strijden.

Correct me if i'm wrong. Maar ben toch wel eens benieuwd naar de reacties hierop.
Persoonlijk dat weten beiden partijen was ik niet voor de komst van UFO puur voor een leukere eindstrijd maar al met al denk ik dat de kampen echt wel aan elkaar gewaagd zijn nu.

Ik hoop hiermee voornamelijk te bereiken dat we eens een stop zetten aan dat negatieve gezeur vanuit beide kanten en een sportieve eindstrijd aan kunnen gaan.
 

DeletedUser69389

Guest
Om even in te haken op de constante opmerkingen over de grote overmacht (aan punten)

Chess 10.8 M
Hike 6 M
Angel 3.9 M
Flex 1.3 M
Eiland 1 M
Vlagn 1.3 M
= 24.3 M (aan punten)
Hike bij chess gerekend want ook al zullen beide partijen dit niet uitspreken ik denk dat iedereen weet dat hike tegen neo zal strijden en dat het ook zo goed als zeker is dat dit in samenwerking met chess zal zijn.


NEO 25 M
K. 2.4 M
Q. 600 K
HB 1 M
=
29 M

Een verschil van een kleine 5 M met zoals vaak gezegd wordt blijkbaar een hogere kwaliteit vanuit chess. Die hele grote overmacht valt nog wel mee volgens mij?
Ik heb nog een aantal rim stammetjes van onder de 1M weggelaten die ook tegen NEO strijden.

Correct me if i'm wrong. Maar ben toch wel eens benieuwd naar de reacties hierop.
Persoonlijk dat weten beiden partijen was ik niet voor de komst van UFO puur voor een leukere eindstrijd maar al met al denk ik dat de kampen echt wel aan elkaar gewaagd zijn nu.

Ik hoop hiermee voornamelijk te bereiken dat we eens een stop zetten aan dat negatieve gezeur vanuit beide kanten en een sportieve eindstrijd aan kunnen gaan.
Als je cijfers geeft dien je juiste cijfers te geven. Allereerst vergeet je al de du stam van Niels voor het genak. Daarnaast werken er een aantal N.E.O. spelers samen met Mowo accounts. Ook zijn er nog een aantal UFO accounts die gelieerd zijn aan N.E O.

Betreffende Hike. Je hebt 0 zekerheid of ze samenwerken met Chess en als er samenwerking is of dat met elk account zo is.

Dit is gewoon cijfers verdraaien in eigen voordeel. Ook geeft het geven van punten een vertekend beeld. Kwantitatief aandeel op een wereld kun je beter uitdrukken in dorpen en dominantie, omdat dat objectiever is.
 
Reactiescore
3.452
Om even in te haken op de constante opmerkingen over de grote overmacht (aan punten)

Chess 10.8 M
Hike 6 M
Angel 3.9 M
Flex 1.3 M
Eiland 1 M
Vlagn 1.3 M
= 24.3 M (aan punten)
Hike bij chess gerekend want ook al zullen beide partijen dit niet uitspreken ik denk dat iedereen weet dat hike tegen neo zal strijden en dat het ook zo goed als zeker is dat dit in samenwerking met chess zal zijn.


NEO 25 M
K. 2.4 M
Q. 600 K
HB 1 M
=
29 M

Een verschil van een kleine 5 M met zoals vaak gezegd wordt blijkbaar een hogere kwaliteit vanuit chess. Die hele grote overmacht valt nog wel mee volgens mij?
Ik heb nog een aantal rim stammetjes van onder de 1M weggelaten die ook tegen NEO strijden.

Correct me if i'm wrong. Maar ben toch wel eens benieuwd naar de reacties hierop.
Persoonlijk dat weten beiden partijen was ik niet voor de komst van UFO puur voor een leukere eindstrijd maar al met al denk ik dat de kampen echt wel aan elkaar gewaagd zijn nu.

Ik hoop hiermee voornamelijk te bereiken dat we eens een stop zetten aan dat negatieve gezeur vanuit beide kanten en een sportieve eindstrijd aan kunnen gaan.
Aangezien Ufo tegen Chess is mag je dus die bij Neo optellen,plus hun mb stam volgens jou logica,dus een dikke 5 mil erbij voor Neo,plus Ogp.
Dan komen we uit op een dikke 10 mil verschil?

Je snapt mijn punt hopelijk wel he? Je baseert deze cijfers op aannamens,een Buizerd die gratis frontdorpen weggeeft aan Neo wordt niet aan jullie kant bijgetelt? Een Dpschut die gratis een cf dorp aan Niels geeft ? Dat zijn namelijk geen aannamens maar feiten.
Nice try tho...
 

DeletedUser65747

Guest
Aangezien Ufo tegen Chess is mag je dus die bij Neo optellen,plus hun mb stam volgens jou logica,dus een dikke 5 mil erbij voor Neo,plus Ogp.
Dan komen we uit op een dikke 10 mil verschil?

Je snapt mijn punt hopelijk wel he? Je baseert deze cijfers op aannamens,een Buizerd die gratis frontdorpen weggeeft aan Neo wordt niet aan jullie kant bijgetelt? Een Dpschut die gratis een cf dorp aan Niels geeft ? Dat zijn namelijk geen aannamens maar feiten.
Nice try tho...

UFO is ook.gewoon tegen NEO en buiten wat persoonlijk contact misschien zijn daar geen banden mee. Dus nee dan tel je niet opeens ufo/ogp bij NEO op. Tot nu toe is het idd een aanname maar jij en ik weten net zo goed dat Maarten al vanaf het begin van de wereld (beter) contact had met chess. Hike die gaat samenwerken/samenwerkt met chess is dan super voor de hand liggend vooral met een inactieve Ted het beertje aan die kant daar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Als je cijfers geeft dien je juiste cijfers te geven. Allereerst vergeet je al de du stam van Niels voor het genak. Daarnaast werken er een aantal N.E.O. spelers samen met Mowo accounts. Ook zijn er nog een aantal UFO accounts die gelieerd zijn aan N.E O.

Fair punt. OrAsU is inderdaad de DU stam van Niels met wel geteld 185.542 punten vergeten mee te nemen in de berekening!

Er zullen vast random accounts aan NEO gelieerd zijn, maar dat geldt ook voor chess. Neem nou een TranquilloPorFavor; 666.230.

En zover ik weet is de stam MoWo een DU stam van TrainGoesChuChu, zie hun profiel. Maar wellicht is dat verouderd? In het geval dat het profiel up to date is, zouden er dus nog een miljoen aan punten bij komen. Daar zouden Ogp en Af alweer tegen afgestreept worden, indien deze accounts al met ons samenwerken.

Kortom, gewoon spelen en stop met klagen. Bewijs je is.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79447

Guest
Als je cijfers geeft dien je juiste cijfers te geven. Allereerst vergeet je al de du stam van Niels voor het genak. Daarnaast werken er een aantal N.E.O. spelers samen met Mowo accounts. Ook zijn er nog een aantal UFO accounts die gelieerd zijn aan N.E O.

Naar ons weten is Mowo helemaal niets van NEO, daarbij is er vanuit NEO enkel contact met Buizerd. Die we wilde opdelen in 3.

Deel voor UFO van ong 30 dorpen, deel voor Chess van 35 dorpen en de overige 40 dorpen voor NEO. Enkel is Chess daar niet mee akkoord gegaan.

De cijfers die zijn getoond door Orasu zijn dus wel redelijk compleet op her en der een MB stam na.
 

DeletedUser69389

Guest
Fair punt. OrAsU is inderdaad de DU stam van Niels met wel geteld 185.542 punten vergeten mee te nemen in de berekening!

Er zullen vast random accounts aan NEO gelieerd zijn, maar dat geldt ook voor chess. Neem nou een TranquilloPorFavor; 666.230.

En zover ik weet is de stam MoWo een DU stam van TrainGoesChuChu, zie hun profiel. Maar wellicht is dat verouderd? In het geval dat het profiel up to date is, zouden er dus nog een miljoen aan punten bij komen. Daar zouden Ogp en Af alweer tegen afgestreept worden, indien deze accounts al met ons samenwerken.

Kortom, gewoon spelen en stop met klagen. Bewijs je is.
Als je dergelijke posts wilt maken zoals @OrAsU dat deed dan dien je de schijn van subjectiviteit uit te sluiten door zo waarheidsgetrouw mogelijk te posten. Dat doe je allereerst niet door punten te gebruiken zoals ik vannacht al betoogde, omdat dat een vertekend beeld kan geven. Als een stam dorpen naar dik 12000 punten uitbouwt geeft dat een scheve verhouding met een stam die 10K hanteert. Dat zegt ook niets over de kwantitatieve invloedssfeer van een kamp op deze wereld. Daarnaast dien je dan ook niet cijfers weg te laten die nadelig voor je zouden kunnen zijn en juist bij de tegenstander groepen te rekenen die er niet bij horen zoals jij en Tim deden met een Hike en Mowo. Zeker niet als je daar geen 100% sluitend bewijs voor hebt.

Mowo een DU stam? Raaskalk eens niet zo man. Vanwaar dan de ODD? Ja Thetraingoeschuchuu hebben dat staan op hun signature ja, maar dat komt omdat Mowo alleen maar bb's edelt in de achtertuin van Chess en die dorpen dus uitbouwt voor Chess en met name train. Als je verder kijkt dan je neus lang is zie je ook ODD stijgingen bij Mowo en ODA bij Chess.

Volgens jouw these zou Alcatraz dan ook samenwerken met jouw stamgenoot Cheqmate...

ceba3169d33bb4d888d6f7de812fe8be.png


33
487923552
487940180
487939013
154526
91092





Maargoed aangezien jullie extreem belabberd zijn in het geven van objectieve gegevens zal ik mijn post van een poosje terug maar weer even vernieuwen. Onderstaande data zijn afkomstig van tribalwars.nl zelf op 26 juni 2019 om 9:58.


Kamp Chess
Chess 1154
Angel. 442
Vlagn 137
Flex 178
Eiland 115
Tranquilo 70
Flex2 36
Actionreaction 30

= 2162 dorpen

Kamp Hike
Hike 662

= 662 dorpen


Kamp N.E.O
N.E.O 2622
K. 333
HB 162
Buizerd 102, heeft ook dorpen afgestaan al aan N.E.O.
oGP 91, zijn du's en mb's van Nelis en Rone.
Pancake 85
Q. 80
DpSchut 64
F-L 41
Temp 40 zijn jullie vergeten, want die werken met TBN samen.
fd64db26af715f88231010ba31f8e898.png

af9be8b7b3a23eb3176029c3605a8ed6.png
Smeagol. 27 is volgens een bron een bg van Rone.
Trustfund 17
Shakedown8
Zedplaysop 8

Maut 6 dorpen reken ik niet mee, omdat ik hier geen zekerheid over heb. Ondanks dat ik weet het dat een acc is van Daan van Mr. Victorious.

Dat zijn dus 3685 dorpen.


Dan gaan we eens even kijken naar wat voor een dominantie dat geeft. Allereerst op basis van cijfers. Onderstaande screen is van 10:30

589732c0dad6be1139d6a1e851663f5f.png


14055-4982 maakt 9073 spelersdorpen waar we mee moeten rekenen.

Chess = (2162 / 9073) x 100 = 23.83%

Hike = (662 / 9073) x 100 = 7.30%

N.E.O.
= (3672 / 9073) x 100 = 40.62%

Dus zelfs al zouden Chess en Hike samenwerken dan heeft N.E.O. nog steeds een kleine 10% meer van de totale dominantie op wereld 66 dan zij bij elkaar, want dat zou op basis van de huidige cijfers dan 31.13 % zijn. Thans heeft N.E.O. een dominantie die 1.70 keer zo groot is als die van Chess. Zouden Chess en Hike samen gaan werken dan is dat verschil 1.30 keer zo groot. Je zou bijna zeggen dat het noodzakelijk is dat Chess en HIke gaan samenwerken om de wereld nog enigszins leuk te laten zijn op het vlak van gelijkheid in kwantitatieve mogelijkheden. Het is dus duidelijk dat N.E.O. met de laatste recruits definitief de laatste kans voor een drie kampen oorlog de nek heeft omgedraaid en het is dan ook hypocriet te noemen als men Chess zou blamen voor het samenwerken met anderen terwijl N.E.O. vanaf het moment dat Drx. Dabb en Lemonpops zijn gerecruit ze alle mogelijkheden hebben aangegrepen om zo snel mogelijk, en het liefst nog voor de zomervakantie, klaar te zijn met wereld 66.

Je laatste sneer met stop met klagen en bewijs je is tamelijk hypocriet. Want volgens mij heeft N.E.O. tot nu toe twee keer gestabt en waarvan het maar 1x netjes is opgelost. Bij Hike is dit 1x het geval geweest en dat is opgelost??? En door Chess is nog 0x gestabt.

Op het vlak van bewijzen. Patet is al gesneuveld, bij Niels zijn er vele clusterfucks gepakt en is het niet de vraag of maar wanneer dat account valt. Ook is er momenteel al een account aan het vallen met Muramasa. Dus ik zou juist ervoor willen pleiten dat jullie jezelf eens gaan bewijzen. Want afgezien van de aanvallen van Lemonpops destijds hebben jullie op offensief vlak als stam maar weinig bereikt en laten zien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan