Stilte voor de Storm.

DeletedUser79312

Guest
Niemand in NEO doet moeilijk.Iemand die 2 weken de wereld speelt en doet alsof hij het wiel heeft uitgevonden is om te lachen.



Clear is gesloopt. Ik zal wel nieuwe troepen sturen.

Paard en kar wordt niet gebruikt op TW, dus heeft geen zin om dat uit te vinden
 

DeletedUser79447

Guest
Volgens mij is dit Solar die toch echt een UFO lid vraagt;)
Tante Inge, leg maar uit.
 

Bijlagen

  • 20190702_005159.jpg
    20190702_005159.jpg
    80,2 KB · Weergaven: 47
Reactiescore
3.457
Ten eerste is dat heel Ufo?
Ten tweede ik zie geen edellijnen voor heel Ufo?
Dus wat wil je bereiken?
Ufo lid klopt aan en wij kunnen hem geen lijn geven zoals je kan lezen
 

DeletedUser79447

Guest
Ten eerste is dat heel Ufo?
Ten tweede ik zie geen edellijnen voor heel Ufo?
Dus wat wil je bereiken?
Ufo lid klopt aan en wij kunnen hem geen lijn geven zoals je kan lezen

Je zou toch nooit en te nimmer werken met stabbers. Toch wordt iemand uit d'e stabstam gevraagd om te komen spelen.

Beetje gezichtsverlies tante Inge?
 
Reactiescore
3.457
Je zou toch nooit en te nimmer werken met stabbers. Toch wordt iemand uit d'e stabstam gevraagd om te komen spelen.

Beetje gezichtsverlies tante Inge?
Gevraagd? Misschien de hele Pm eens laten zien hier Roy,kunnen we zien wie er dan echt gezichtsverlies krijgt:)
Maareh,je zei vorige week dat we heel Ufo edellijnen hadden aangeboden, kom daar eens op terug?
Offe....
En ik heb jou toch ook een tweede kans gegeven op w62 na je stab op w59, ofnie soms?

Ag, chess heeft UFO edellijnen aangeboden. Ufo mag dus worden opgeteld bij chess.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Gevraagd? Misschien de hele Pm eens laten zien hier Roy,kunnen we zien wie er dan echt gezichtsverlies krijgt:)
Maareh,je zei vorige week dat we heel Ufo edellijnen hadden aangeboden, kom daar eens op terug?
Offe....
En ik heb jou toch ook een tweede kans gegeven op w62 na je stab op w59, ofnie soms?
Roy is een vroom man Inge. Die doet geen vlieg kwaad en praat altijd respectvol over zijn stamgenoten en tegenstanders. Nooit komt die met een onvertogen woord of iets. Roy is de mannelijke reïncarnatie van Maria.
 

DeletedUser79447

Guest
Roy is een vroom man Inge. Die doet geen vlieg kwaad en praat altijd respectvol over zijn stamgenoten en tegenstanders. Nooit komt die met een onvertogen woord of iets. Roy is de mannelijke reïncarnatie van Maria.

Bedankt voor de erkenning, doet me goed
 

DeletedUser77942

Guest
Roy is een vroom man Inge. Die doet geen vlieg kwaad en praat altijd respectvol over zijn stamgenoten en tegenstanders. Nooit komt die met een onvertogen woord of iets. Roy is de mannelijke reïncarnatie van Maria.

Hoe ver zit je achter in inge gekropen?
 
Reactiescore
3.457
Roy is een vroom man Inge. Die doet geen vlieg kwaad en praat altijd respectvol over zijn stamgenoten en tegenstanders. Nooit komt die met een onvertogen woord of iets. Roy is de mannelijke reïncarnatie van Maria.
Alleen jammer dat hij selectief reageert en zijn beschuldigingen richting Chess niet hard kan maken...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Reactiescore
1.454
Martijn en achter Inge lopen, name a more iconic duo :rolleyes:

Wat dacht je van Lord Neos en W50 winst vermelden, terwijl je letterlijk niks voor Karma hebt gedaan en pas gejoint bent toen de wereld gewonnen was, zodat we de wereld konden afsluiten.
 
Reactiescore
1.278
Wat dacht je van Lord Neos en W50 winst vermelden, terwijl je letterlijk niks voor Karma hebt gedaan en pas gejoint bent toen de wereld gewonnen was, zodat we de wereld konden afsluiten.

Dan heeft hij hem toch gewonnen? Blijkbaar toch de juiste keuzen gemaakt waardoor zijn account essentieel was voor het winnen van de wereld. Want ja de wereld is pas gewonnen als die afgesloten is.
 
Reactiescore
1.454
Dan heeft hij hem toch gewonnen? Blijkbaar toch de juiste keuzen gemaakt waardoor zijn account essentieel was voor het winnen van de wereld. Want ja de wereld is pas gewonnen als die afgesloten is.

Nope, we hadden geen zin meer om hem weg te edelen en mensen te schuiven op accounts. Meer niet.
 
Reactiescore
1.278
Nope, we hadden geen zin meer om hem weg te edelen en mensen te schuiven op accounts. Meer niet.

Nja al maak je toen der tijd de keuze om hem op te nemen, weet je natuurlijk wat de gevolgen hiervan zijn. Je gunt iemand simpelweg de wereldwinst, maar daar ben je zelf bij. Dus niet achteraf klagen dat hij het in zijn handtekening heeft staan, want die is gewoon correct.

Uit luiheid recruteren verkiezen over edelen prima, maar dan achteraf niet klagen.
 
Bovenaan