Stil

DeletedUser20611

Guest
Ik krijg geen account van Demo omdat hij denkt dat ik colaboreer met Exe.! :§
 

DeletedUser

Guest
uitloop of niet bij exe, er verandert niet veel aan de zaak ... only en -tada- delven het onderspit ... enkel één bepaalde 'rare' splijtzwam zou hierin verandering kunnen brengen ...
 

DeletedUser

Guest
uitloop of niet bij exe, er verandert niet veel aan de zaak ... only en -tada- delven het onderspit ... enkel één bepaalde 'rare' splijtzwam zou hierin verandering kunnen brengen ...

het onderspit delven tegen een stam die groot geworden is door tegenstanders(overlopers,waaibomen,verraders...) in de rangen op te nemen of verlaten accounts aan te bieden aan anderen laat me koud.

laat mij het zo zeggen:

ik ben zelf begonnen met dit account.
ik heb geen account dat is uitgebouwd is door iemand anders overgenomen, om dan met de eer te gaan lopen.

hoeveel spelers kunnen hier zeggen dat zij de originele speler zijn van hun account?
en hierbij doe ik dan ook een oproep aan die spelers om zich kenbaar te maken (ik denk dat het er bitter weinig zijn).

ik voel me geen verliezer maar wel een morele winnaar en zal strijdend ten onder gaan (of toch niet?).

http://nl.twstats.com/nl7/index.php...ource=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref
Spike
user_image.php
 

DeletedUser20611

Guest
Ik ben een originele speler, maar Bolle neemt geen contact op voor een account en Demo vertrouwt me niet door mijn Exe.! verleden ;)
 
Bovenaan