Sterken's aandacht topic

DeletedUser

Guest
Omdat ik inderdaad niets te zoeken heb in het topic exe-Only heb ik je dit topic gegeven sterken.
Ik hoop van harte dat je er blij mee bent, ik zou zeggen: leef je eens goed uit, en bespaar de rest van de wereld je onzin in andere topic's, dat zal ik zelf zeker ook doen wat jou betreft.
 

DeletedUser

Guest
&Sterken, brabbel eens wat minder jongen, niemand volgt je redeneringen nog.
Ik heb nu even de moeite gedaan wat posts op te zoeken, hopelijk begrijp je dan zelf waarom iedereen je labiel vindt en jou gewoon uitlacht als jij met bedreigingen komt aandraven. Niets is namelijk zo confronterend als op je eigen dommigheid gewezen worden. (bij mij toch)

Sterken vroeger:
Dan kan je niet goed lezen op het forum

Dit is niet wat ik gevraagd heb

Ik heb gevraagd om een persoonlijke nap met opzegtermijn zodat ik bepaalde spelers kan aanpakken, ik kan namelijk niet op 2 fronten tegelijk strijden

En jij (jij= woopertje) zal wel 1 van de spelers van TaDa zijn die graag de nap tussen Only en TaDa zien verdwijnen zoals ik al vaker gehoord hebt, eigenl;ijk ben je dus de spy van TaDa

Ietsje later..
De grens van praten is wat mij betreft voorbij

Ik (tjiens?) hoop in ieder geval dat de Bg tussen TaDa en only opgezegd wordt zodat ik kan beginnen met aanvallen, zo niet hoop ik dat Exe een plekje voor de echte King over heeft

Jullie open brief naar ons toe is ook zonder overleg bedacht en geschreven dus waarom zouden wij nog moeten praten, jullie denken toch al ales voor ons te moeten beslissen.

Huidige ''hersen''kronkels van sterken:
Verder is jouw commentaar meer een jankbrief dan ik ooit gedaan heb en dat jij (=vleugel deze keer?) 1 van de spelers bent die Only al een tijdje liever kapot zag gaan en het liefst van die nap af wilde dat weten we allang (verrader)


Nog een voorbeeld..

Vroeger:
Dan kan je niet goed lezen op het forum

Dit is niet wat ik gevraagd heb

Ik heb gevraagd om een persoonlijke nap met opzegtermijn zodat ik bepaalde spelers kan aanpakken, ik kan namelijk niet op 2 fronten tegelijk strijden

En jij zal wel 1 van de spelers van TaDa zijn die graag de nap tussen Only en TaDa zien verdwijnen zoals ik al vaker gehoord hebt, eigenl;ijk ben je dus de spy van TaDa


Wat later...
Ik heb geen enkele nap en nooit gehad ook dat belemmert alleen maar je edelruimte

Verder is jouw commentaar meer een jankbrief dan ik ooit gedaan heb en dat jij 1 van de spelers bent die Only al een tijdje liever kapot zag gaan en het liefst van die nap af wilde dat weten we allang (verrader)


Ik ben er vermoedelijk enkelen vergeten, maar ik hoop dat je het ondertussen zelf inziet, dat jij de grote clown bent van de show die je hier opvoert.

Tot slot:

Nog zo,n TA noob die komt janken

Heb inmiddels meer respect voor Dare gekregen dan voor de loosers uit TA:p

Volgens mij heeft er hier niemand, zeker de "loosers" van TA niet, jouw respect nodig.
Je had misschien van mij een ietsie pietsie waardering kunnen krijgen als je je daden bij je woorden voegde toen je een maand geleden kwam aandraven met je offensief tegen TaDa. Maar helaas, ook dat was -zoals al de rest- veel blabla, geen boemboem. Je wilt de grote "stam-man" uithangen, maar ik ben er zeker van, dat jij de eerste bent die het schip verlaat als het aan het zinken is, jij zou nooit strijden tot het einde, nooit mee zinken met het schip.
Erg triest, zo'n deserteur.
 

DeletedUser

Guest
Tja hoe zou dat nu komen dat zulke idioten als ik, zo met bepaalde TaDa leden omga

Kijk eens een keer in de spiegel zou ik zeggen

En je hebt helemaal gelijk ik zal het zinkende schip dat jullie hebben laten zinken binnenkort verlaten
 

DeletedUser

Guest
Tja ik moet je wederom teleurstellen, het internen van mijn account door Exe lukt niet zo best

er blijken steeds def troepen in te staan dus moet ik je nog een tijdje vervelen op tw met mijn lulverhalen
 

DeletedUser

Guest
Tja, het word echt pathetisch als je zelf moet reageren op je eigen posts
Tja, dus bij deze een post
Tja, zodat je niet in het ijle fanstameert
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tja, het word echt pathetisch als je zelf moet reageren op je eigen posts
Tja, dus bij deze een post
Tja, zodat je niet in het ijle fanstameert

Dank u voor uw aandacht richting deze eveneens gestoorde persoon:D
 
Reactiescore
0
lijkt mij toch meer dat Vleugel aandacht zoekt met zo'n topic te openen.:p
Vleugels aandachtstopic zou dit moeten noemen.
 

DeletedUser

Guest
Vleugeltje wat zing je vroeg tralalala ik ben er nog en heb aandacht nodig
 
Bovenaan