1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Sterken's aandacht topic

Discussie in 'Wereld 7' gestart door Vleugel, 20. apr 2012.

Deel Deze Pagina

1. Vleugel

Vleugel Guest

Omdat ik inderdaad niets te zoeken heb in het topic exe-Only heb ik je dit topic gegeven sterken.
    Ik hoop van harte dat je er blij mee bent, ik zou zeggen: leef je eens goed uit, en bespaar de rest van de wereld je onzin in andere topic's, dat zal ik zelf zeker ook doen wat jou betreft.

2. Vleugel

Vleugel Guest

&Sterken, brabbel eens wat minder jongen, niemand volgt je redeneringen nog.
    Ik heb nu even de moeite gedaan wat posts op te zoeken, hopelijk begrijp je dan zelf waarom iedereen je labiel vindt en jou gewoon uitlacht als jij met bedreigingen komt aandraven. Niets is namelijk zo confronterend als op je eigen dommigheid gewezen worden. (bij mij toch)

Sterken vroeger:
    Ietsje later..
    Huidige ''hersen''kronkels van sterken:

Nog een voorbeeld..

Vroeger:

Wat later...

Ik ben er vermoedelijk enkelen vergeten, maar ik hoop dat je het ondertussen zelf inziet, dat jij de grote clown bent van de show die je hier opvoert.

Tot slot:

Volgens mij heeft er hier niemand, zeker de "loosers" van TA niet, jouw respect nodig.
    Je had misschien van mij een ietsie pietsie waardering kunnen krijgen als je je daden bij je woorden voegde toen je een maand geleden kwam aandraven met je offensief tegen TaDa. Maar helaas, ook dat was -zoals al de rest- veel blabla, geen boemboem. Je wilt de grote "stam-man" uithangen, maar ik ben er zeker van, dat jij de eerste bent die het schip verlaat als het aan het zinken is, jij zou nooit strijden tot het einde, nooit mee zinken met het schip.
    Erg triest, zo'n deserteur.

3. KingRingo

KingRingo Guest

Tja hoe zou dat nu komen dat zulke idioten als ik, zo met bepaalde TaDa leden omga

Kijk eens een keer in de spiegel zou ik zeggen

En je hebt helemaal gelijk ik zal het zinkende schip dat jullie hebben laten zinken binnenkort verlaten

4. KingRingo

KingRingo Guest

Tja ik moet je wederom teleurstellen, het internen van mijn account door Exe lukt niet zo best

er blijken steeds def troepen in te staan dus moet ik je nog een tijdje vervelen op tw met mijn lulverhalen

5. spike 1

spike 1 Guest

Tja, het word echt pathetisch als je zelf moet reageren op je eigen posts
    Tja, dus bij deze een post
    Tja, zodat je niet in het ijle fanstameert

Laatst bewerkt door een moderator: 25. apr 2012
  6. KingRingo

KingRingo Guest

Dank u voor uw aandacht richting deze eveneens gestoorde persoon:D

7. bleuke2999a

bleuke2999a

Lid geworden:
    13. okt 2008
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij toch meer dat Vleugel aandacht zoekt met zo'n topic te openen.:p
    Vleugels aandachtstopic zou dit moeten noemen.

8. KingRingo

KingRingo Guest

Vleugeltje wat zing je vroeg tralalala ik ben er nog en heb aandacht nodig