Stemtopic: W22 clustercontest - Finale!

Wie vind jij het beste cluster hebben?


  • Totaal aantal stemmers
    115
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser31545

Guest
whahahahaha ben je het al vergeten welke vriendjes ik van jou al uit deze wereld verwijderd heb??? jij zit constant te internen :p wij hebben expres de regels overtreden om effe 4 dagen na elkaar grootmacht award binnen te halen en eindelijk eens een uitdaging kregen op deze wereld. jij valt nooit aan omdat je amper clears hebt... zielig ventje ;) jou lage oda zegt al genoeg ;) wij staan 19de oda? denk niet dat je dat zomaar haalt met enkel internen :p maarja dat begrijpen ze op het account vosje niet he ^^ daar denken ze dat clears om te farmen zijn en 100 katas om mee aan te vallen zijn :p of ben je je fail aanval op robry al vergeten van gisteren!

Om even een quote uit een ander onderwerp te halen :)

Wanderke heeft inderdaad een straf gekregen door een fout met inloggen, waardoor hij werd aangeklaagd voor 2 accounts te hebben.
Kwam door een oud Co van hem, maar hij kon er ook niets aan doen. Is dus gewoon een dom foutje, maar fouten maken is menselijk ;)


:D

Maar inderdaad gefeliciteerd Antoe :)
 

DeletedUser

Guest
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wanderkezanderke
whahahahaha ben je het al vergeten welke vriendjes ik van jou al uit deze wereld verwijderd heb??? jij zit constant te internen :p wij hebben expres de regels overtreden om effe 4 dagen na elkaar grootmacht award binnen te halen en eindelijk eens een uitdaging kregen op deze wereld. jij valt nooit aan omdat je amper clears hebt... zielig ventje jou lage oda zegt al genoeg wij staan 19de oda? denk niet dat je dat zomaar haalt met enkel internen :p maarja dat begrijpen ze op het account vosje niet he ^^ daar denken ze dat clears om te farmen zijn en 100 katas om mee aan te vallen zijn :p of ben je je fail aanval op robry al vergeten van gisteren!

Om even een quote uit een ander onderwerp te halen

Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gup21
Wanderke heeft inderdaad een straf gekregen door een fout met inloggen, waardoor hij werd aangeklaagd voor 2 accounts te hebben.
Kwam door een oud Co van hem, maar hij kon er ook niets aan doen. Is dus gewoon een dom foutje, maar fouten maken is menselijk




Maar inderdaad gefeliciteerd Antoe

Zie jij geen sarcasme in de post van Wanderke???
Dan mis jij toch echt gevoel voor sarcasme...

En Antoe blij dat je hebt gewonnen anders was mijn stem voor niets geweest he ^^ :D
 

DeletedUser58575

Guest
Is de PP betaald? Zo nee, dan zal ik Plantj hier nog even op wijzen.
Zo ja: slotje:)
 

DeletedUser58575

Guest
Oke dan, iedereen bedankt voor de deelname!

Gefeliciteerd aan de winnaar!

Dit topic krijgt een slotje:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan