Stemtopic SotW #176 - Olympische Spelen!

Signature Of The Week #176 - Stemtopic

Signature of the Week
De Signature of the Week (ook wel SotW genoemd) is een wekelijkse wedstrijd tussen designers. Elke week krijgen de designers van het Tribalwars forum de mogelijkheid om een plaatje in te leveren en zo kans te maken om een SotW te winnen. De persoon die tijdens het stemmen de meeste stemmen weet te behalen is de winnaar van die week. Alle winnaars van voorafgaande weken kan je terugvinden in het topic: SotW Winnaars!, samen met de bijbehorende thema's van de plaatjes.

Informatie Stemtopic

Een stemtopic loopt deels tegelijkertijd met een nieuwe SotW. Maar ze staan verder geheel los van elkaar. Het stemtopic loopt van Zondagmiddag tot en met vrijdag 17.00u.

Alle inzendingen zijn anoniem gemaakt. De stocks en renders zijn opnieuw door mij geupload, net als de inzendingen zelf. Dit gebeurt in willekeurige volgorde, net als de plaatsing hier in het stemtopic. Aan het eind van de stemming wordt bekend gemaakt van wie welke inzending was.

Richtlijnen Stemtopic

Er zijn een aantal richtlijnen voor het stemtopic. Lees ze aub goed door, want ze worden nageleefd.
  • Iedereen mag stemmen, laat duidelijk blijken waarop je stemt. Je stem mag je veranderen totdat de deadline van het stemmen afgelopen is. Pas hiervoor je eigen post aan (niet opnieuw posten, tenzij je je oorspronkelijke post verwijderd).
  • Designers mogen niet op hun eigen inzending stemmen. Dit leidt tot onmiddellijke diskwalificatie.
  • Er mag maar 1x gestemd worden. Dit geldt ook voor meerdere mensen op een IP. Als een IP meerdere keren voorkomt dan zullen beide stemmen gediskwalificeerd worden (en dus niet meetellen)
  • Dit topic is enkel om te stemmen. Andere posts mogen in het andere SotW topic. Als je dus op een bepaalde post wilt reageren, doe dat daar.
  • Vriendjes politiek leidt tot diskwalificatie. Komt het meerdere keren voor? Dan volgt er een ban van de SotW.

Thema = Olympische Spelen!

De Inzendingen

#1 ichhabemeinehaareschön

#2 BeIntelligent

Geen stocks gebruikt, wel 5 verschillende referentie foto's.

#3 Graphicious

#4 Mr. Socko

Ringen Olympische Spelen ;3

#5 Popeye.

uitleg lijkt me niet nodig :)

Ze zijn allemaal zo mooi :p
Maar deze vind ik iets beter:

#1 ichhabemeinehaareschön

Rhinestone Eyes

Guest
hahaha, usain bolt is gewoon het bekendste, en (no offence) maar vond de huidskleur van een neger makkelijker te kiezen dan die van een blanke :3
Haha ja snap het wel hoor. Blanke huidskleur is altijd onmogelijk, ook met kleuren en verven enzo.

Mijn opmerkingen:
1. Je moet geen hardloper in een ruimteschip zetten. Je loopt zelf ook niet in klederdracht van een andere eeuw. Snap btw wel dat het sowieso iets met een sporter ofzo moet zijn, maar je had ook een stock kunnen bewerken met Bolt.
2. epic, maar basic.
3. Zie #1
4. c'est moi
5. zelfde als 1 en 3, maar vind het hier minder storend. BG is lekker, maar beter als ie donkergrijs was geweest ipv wit. Ook tekst weg en geen dubbele render.

Springt imo niks bovenuit.
Nog maar een nachtje slapen hierover...

Mijn opmerkingen:
1. Je moet geen hardloper in een ruimteschip zetten. Je loopt zelf ook niet in klederdracht van een andere eeuw. Snap btw wel dat het sowieso iets met een sporter ofzo moet zijn, maar je had ook een stock kunnen bewerken met Bolt.
2. epic, maar basic.
3. Zie #1
4. c'est moi
5. zelfde als 1 en 3, maar vind het hier minder storend. BG is lekker, maar beter als ie donkergrijs was geweest ipv wit. Ook tekst weg en geen dubbele render.

Springt imo niks bovenuit.
Nog maar een nachtje slapen hierover...
als ik een stock had bewerkt, hadden jullie gezegt dat ik er weinig aan had gedaan.
en ik wist zelf geen andere background.

je idee is leuk, maar slecht uitgewerkt.

als ik een stock had bewerkt, hadden jullie gezegt dat ik er weinig aan had gedaan.
en ik wist zelf geen andere background.

je idee is leuk, maar slecht uitgewerkt.
Lol dat van die te weinig gedaan ligt prolly aan jou, dan doe je er dus echt te weinig aan. Dat komt niet omdat het een stock is, want velen kunnen gewoon een fatsoenlijke tag maken met een stock hoor, ook al is het niet heel goed.