Stemtopic SotW #174 - Sprites

Signature Of The Week #174 - Stemtopic

Signature of the Week
De Signature of the Week (ook wel SotW genoemd) is een wekelijkse wedstrijd tussen designers. Elke week krijgen de designers van het Tribalwars forum de mogelijkheid om een plaatje in te leveren en zo kans te maken om een SotW te winnen. De persoon die tijdens het stemmen de meeste stemmen weet te behalen is de winnaar van die week. Alle winnaars van voorafgaande weken kan je terugvinden in het topic: SotW Winnaars!, samen met de bijbehorende thema's van de plaatjes.

Informatie Stemtopic

Een stemtopic loopt deels tegelijkertijd met een nieuwe SotW. Maar ze staan verder geheel los van elkaar. Het stemtopic loopt van Zondagmiddag tot en met vrijdag 17.00u.

Alle inzendingen zijn anoniem gemaakt. De stocks en renders zijn opnieuw door mij geupload, net als de inzendingen zelf. Dit gebeurt in willekeurige volgorde, net als de plaatsing hier in het stemtopic. Aan het eind van de stemming wordt bekend gemaakt van wie welke inzending was.

Richtlijnen Stemtopic

Er zijn een aantal richtlijnen voor het stemtopic. Lees ze aub goed door, want ze worden nageleefd.
  • Iedereen mag stemmen, laat duidelijk blijken waarop je stemt. Je stem mag je veranderen totdat de deadline van het stemmen afgelopen is. Pas hiervoor je eigen post aan (niet opnieuw posten, tenzij je je oorspronkelijke post verwijderd).
  • Designers mogen niet op hun eigen inzending stemmen. Dit leidt tot onmiddellijke diskwalificatie.
  • Er mag maar 1x gestemd worden. Dit geldt ook voor meerdere mensen op een IP. Als een IP meerdere keren voorkomt dan zullen beide stemmen gediskwalificeerd worden (en dus niet meetellen)
  • Dit topic is enkel om te stemmen. Andere posts mogen in het andere SotW topic. Als je dus op een bepaalde post wilt reageren, doe dat daar.
  • Vriendjes politiek leidt tot diskwalificatie. Komt het meerdere keren voor? Dan volgt er een ban van de SotW.

Thema = Sprites

De Inzendingen

#1 Rubisk

http://i1257.photobucket.com/albums/ii517/Rubisk/rendersotw.png

#2 sjoerd.b

#3 Gratification.

beweer ik dat ergens dan? ik kan niet beter, maar ik vind er geen een echt bovenuit steken, maar dat is mijn opinion. kutfrozen :p
Die van sjoerd is beter, aan het niveau te zien...

Even voor grati: je concept is best leuk, maar je maakt je canvas veels te groot, je kleuren zijn weer blauw en geel, die gele lijnen diagonaal zijn vreemd. Ook is de executie van je concept slecht. Iets meer tijd eraan besteden en je hebt een vette tag.

ik kies voor #2 :)