Stemtopic SotW #173 - Sci-fi

the-sword

Guest
Phaha, ik zal maar niet gaan zoeken naar jou eerste werkje ;)
Hoewel ik het mij nog goed herinner. Anyway, ik ben er vrij zeker van dat zo goed als niemand low/solid novice tag kunnen maken voor de allereerste keer dat ze ps openen..
Maar in principe gaat het daar zelfs helemaal niet om, het gaat erom dat jij hem afkraakt zonder rede, je geeft niet eens opbouwende kritiek en zegt niet eens dat ie beter een tutorial volgt? En als je ooit wilt dat de naabjes nog maar in de buurt komen van low/solid novice zou je ze beter verwijzen naar enkele goede tutorials ipv gewoon te zeggen dat hetgene ze nu maken 'afschuwelijk' is.
Je zal hier wss weer commentaar op hebben en weet ik veel welke onzin uitkramen, maar in welke situatie dan ook: je moet naar mijn mening een nieuweling nooit afkraken en uitlachen als hij een tag showt (moest het nu iemand zijn die weigert tuts te volgen had ik het nog enigsinds begrepen).
bedankt ben het persoonlijk helemaal met je eens ben niet gewend om tags te maken is trouwens niets voor mij kijk naar deze inzendingen render en background meer is het niet zit verder ook niet veel diepte in verwerkt maar goed op dit soort forums wil iedereen dat zien ach ja... ik dacht probeer eens wat anders en idd gefaald hahaha maar toch...

Rubisk

Guest
Phaha, ik zal maar niet gaan zoeken naar jou eerste werkje ;)
Hoewel ik het mij nog goed herinner. Anyway, ik ben er vrij zeker van dat zo goed als niemand low/solid novice tag kunnen maken voor de allereerste keer dat ze ps openen..
Ik wordt wel nieuwsgierig nu...

Return-ed.

Guest
Lololol.. Als je nou normaal gereageerd had swords dan had ik niks tegen je en kon je nog hulp verwachten maar als je zulke retarded dingen begint te zeggen heb je mijn respect verloren.

the-sword

Guest
Lololol.. Als je nou normaal gereageerd had swords dan had ik niks tegen je en kon je nog hulp verwachten maar als je zulke retarded dingen begint te zeggen heb je mijn respect verloren.
nja ik denk dat ik mijn excuses aan moet bieden aan frozen grace en aan de rest van de forumlezers... heb vandaag een beetje een baaldag (heeft iedereen wel eens) gaat niet goed op werk etc vandaar dat ik dat berichtje een beetje opgefokt heb lopen typen
nogmaals sorry

mvg the-sword

Return-ed.

Guest
Aight hebben we allemaal wel is, maar als je denkt dat deze inzending slechts een render en background zijn zit je er zoooo ver naast. In iig die van mij en platina zit meer dan 3uur werk zwz. en die van sjoerd zal ook wel rond die tijd zitten. En als je platina's gif bekijkt die hij hier ergens heeft gepost kan je zien hoeveel werk hij alleen al aan het manippen heeft gehad.

Aight hebben we allemaal wel is, maar als je denkt dat deze inzending slechts een render en background zijn zit je er zoooo ver naast. In iig die van mij en platina zit meer dan 3uur werk zwz. en die van sjoerd zal ook wel rond die tijd zitten. En als je platina's gif bekijkt die hij hier ergens heeft gepost kan je zien hoeveel werk hij alleen al aan het manippen heeft gehad.
Kenzo, msn, nu.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017

Mijne 1 uurtje. Ik voel me kut:)

Gratification.

Guest
4.
K heb lang getwijfeld maar k vind die van Sjoerd iets meer appealing.

die van plat & kenzo is beetje blurry op sommige plekken? tenminste dat idee heb ik.

4 gmv.

-arno-

Guest
#1 .Platina & Return-ed. : 10 stemmen

#2 sjoerd.b : 9 stemmen

#3 -arno- : 2 stemmen

#4 Mr. Socko: 0 stemmen