[Stemtopic] Clustercontest wereld 22

DeletedUser36068

Guest
Oorlog mannetje... de starter van die account zit bij ons op El Terror Amenaza... een gekregen accountje dus. Bouw je zelf nog wel eens een account op ^^ ?

Vergeten of bewust overheen gelezen? Slecht begrijpend lezen of expres een eigen interpretatie aan gegeven?

In de kern van je betoog dienen altijd waarheden te zitten... waarheden die na getrokken kunnen worden. Maar nergens heb ik gehoord dat je altijd alle argumenten -van een tegenstander- mee dient te nemen. Volgens mij laat je degene die je minder goed uitkomen in propaganda praatjes juist buiten beschouwing. Maar hey... ik heb een tip voor je:

Propaganda

Wie weet leer je er nog van...

Verder mag je (samen met je vriendje) denken geweldig te zijn, getuige de onderstaande forum berichten:





voorlopig sta je:

42 Nuevo Testamento Born. 489.665 55 8903

Juist... en dat terwijl herstartende leden van onze stam, inmiddels een plek dik in de top 20 hebben veroverd. Die grote mond zou ik maar eens omzetten in daden InGame. Wie weet gaan we je dan een keertje serieus nemen.

Yep, dat weet ik ook wel, en zei zelf toch ook wel duidelijk dat ik daar maar even speelde? Alweer lees je niet goed.. En ik weet wel degelijk hoe ik een accountje moet opbouwen, zou niet de eerste keer zijn.. Weet jouw maatje op je acci ook wel;)


En nu ga je quotes halen van het w14 AF? Jeetje.. Ten eerste zou ik de emoticons eens bekijken.. Verder, ben ik ook niet meteen gestart, en sorry kerel, maar enige wat jij op deze wereld bereikt hebt, is dat je laten tonen hebt dat je kunt starten in de top, voor de rest ook nog niets. Kortom, je kan nu 1% van het spel:rolleyes: Dus voor jou zelfde, ga ook eerst maar wat laten tonen.. En w14 heb ik echt wel meermaals dingen laten tonen, heb daar de hele wereld alleen gestaan met 1 pbg naast me, dus ik kan me wel redden.

Enne, mocht je toch over w14 praten, bekijk daar dan eens mijn spelersakte (beste rang) en vraag eens rond hoe ik daar startte;) Ik ben geen starter, ik ben een speler die pas "openbloeit" in de verdere fases van het spel. Dan pas kun je wat bewijzen.

Ga jij nou maar weer wat scriptjes gebruiken of farmen met bookmarks, kun je morgen weer stoer komen doen met wat je al bewezen hebt op deze wereld:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
jan kees wou gebant zijn, omdat hij op reis gaat. en daarmee haalde hij ook zijn postcount op. en antho is al 3 dagen gebant geloof ik :D
 

DeletedUser

Guest
Nu lijkt me een beetje vroeg, er zijn niet enorm veel veranderingen opgetreden...
 

DeletedUser50543

Guest
Ten opzichte van de stam misschien dan? Stammen veranderen ook en kunnen je ligging ook erg beïnvloeden.
 

DeletedUser53131

Guest
Ten opzichte van de stam misschien dan? Stammen veranderen ook en kunnen je ligging ook erg beïnvloeden.

misschien een clustercontest met als stam, welke stam heeft de beste cluster :)

dus ik zeg maar elke leider schrijft zijn stam in :)

en je mag niet op je eige stam stemmen ofzo? :p
 
Reactiescore
0
alleen hoe ga je dat proberen na te komen?
als je niet op je eigen stam mag stemmen?
hoe kunnen ze weten van welke stam je bent.
dat is iets wat je niet via het af kunt controleren ;)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, want bij een clustercontest van 1 speler is de kans veel kleiner dat je vriendjespolitiek/valsspelerij hebt. Maar de oplossing is dat je moet zeggen in welke stam en op welk account je speelt.
 

DeletedUser56218

Guest
misschien een clustercontest met als stam, welke stam heeft de beste cluster :)

dus ik zeg maar elke leider schrijft zijn stam in :)

en je mag niet op je eige stam stemmen ofzo? :p

Dat klinkt als een goed idee... Zeker voor uitwerking vatbaar.

Inderdaad, want bij een clustercontest van 1 speler is de kans veel kleiner dat je vriendjespolitiek/valsspelerij hebt. Maar de oplossing is dat je moet zeggen in welke stam en op welk account je speelt.

Bij het stemmen je eigen gebruikersnaam + stam vermelden? Is een mogelijkheid, maar dan kan je nog steeds zeggen dat je niet meer speelt op W22 (of een ander forumacc gebruiken).

En over de manier van stemmen: Zoals in deze contest gebruikt (3 ptn., 2 ptn., 1pt.) of met bvb. een peiling?
 

DeletedUser

Guest
Mensen die niet op W22 spelen mogen niet stemmen? Maar dan krijg je wel minder stemmen ...
 

DeletedUser

Guest
Mensen die niet op W22 spelen mogen niet stemmen? Maar dan krijg je wel minder stemmen ...

Tuurlijk mogen die niet stemmen....:rolleyes:

Anders gaat iedereen overal vriendjes halen.
Like op w16 Waar Veduki Van w19 stuk of 20 man had gehaald.
Nu had ik net verloren van hem met een half punt.(ik had niet gelobbyed)(en die stemmen werden eraf getrokken;))
 
Bovenaan