[Discussietopic] Stemmen makkelijker maken

DeletedUser74005

Guest
Ik volg het topic van jullie nu Gijs, maar ben nu al gelijk tegen verdere invoering van het idee XD

Het switchen is echt knettersirritant. Met de zoekfunctie kun je normaal gewoon de stemmen van spelers terugzoeken. Stem intypen als zoekopdracht en geplaatst door speler x. Nu kijk ik telkens van wie heeft waar überhaupt op gestemd en welke redenering was daarbij? En daarvoor zit je continu te switchen :s

Daarom proberen we het :p

Het is ook vervelend als je op je mobiel zit bijvoorbeeld. Daar had Fam een goed punt mee.

Voor de spelleiding is het wel heel chill en spelers kunnen wel veel makkelijker alle stemmen tellen.
 

DeletedUser

Guest
Ik volg het topic van jullie nu Gijs, maar ben nu al gelijk tegen verdere invoering van het idee XD

Het switchen is echt knettersirritant. Met de zoekfunctie kun je normaal gewoon de stemmen van spelers terugzoeken. Stem intypen als zoekopdracht en geplaatst door speler x. Nu kijk ik telkens van wie heeft waar überhaupt op gestemd en welke redenering was daarbij? En daarvoor zit je continu te switchen :s


Daarom heb ik een "klik hier voor redenering " gemaakt, was ook wel de enige.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik vind dat ver gaan, en dat alleen omdat we met twee topics gaan werken. Het is een spel hoor, geen strafkamp

Ik ben sowieso van mening dat mensen die regelmatig doodgaan door inactiviteit of maar half meespelen en alleen meelopen niets toevoegen aan het spel en enkel irritaties opleveren. Heeft niets met de twee topics te maken. Stemmen zonder onderbouwing = gewoon inactief en zou dus moeten sterven aan inactiviteitsdood.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik ben sowieso van mening dat mensen die regelmatig doodgaan door inactiviteit of maar half meespelen en alleen meelopen niets toevoegen aan het spel en enkel irritaties opleveren. Heeft niets met de twee topics te maken. Stemmen zonder onderbouwing = gewoon inactief en zou dus moeten sterven aan inactiviteitsdood.

@dirk-janusIV :)
 

DeletedUser72524

Guest
Gijs, je hebt op andere fora gespeeld, wat doet jou denken dat het werkt?
 

DeletedUser74005

Guest
Gijs, je hebt op andere fora gespeeld, wat doet jou denken dat het werkt?

Op andere fora was alles gescheiden. Daar hadden ze bijvoorbeeld ook een ander topic voor gebeurtenissen. (en nog wel een aantal andere aparte topics, spelers sturen daar ook verhalen in e.d., waar een topic voor is) Daar was het behoorlijk overzichtelijk, al was het in het begin wel even wennen.. Maar het verschil is wel dat ze daar per potje een heel subforum hebben. Dat zorgt ook zeker voor overzicht. Hier staat alles als nog een beetje door elkaar en dat maakt het misschien wat minder overzichtelijk.
 
Reactiescore
182
Ben ik strikt op tegen. Verneukt het hele speeltopoic als het ware, omdat de samenhang wegvalt. Op elk ander forum dat ik dit ben tegengekomen, viel het mij dik tegen.

Helemaal en absoluut mee eens.
Nu al afschaffen die handel.
 

DeletedUser17472

Guest
Afschaffen, heel die handel. Wat mij betreft met directe ingang. Dit is geen spelen zo, sorry. Iedereen wordt zo laks als wat en er is hierdoor nog meer inactiviteit.
 
Bovenaan