STEMLIJST CI

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Het lijkt me tijd voor een nieuwe wind op het forum. Ik heb al velen aanmoedigingen gehad om mij aan te melden als forum moderator.
Deze stap heb ik al eens gemaakt en het systeem is zo rigide, bureaucratisch dat het onmogelijk is om als mod hier enige verandering aan te brengen.

Daarom lijkt het me tijd om eens eerlijke verkiezingen te hebben voor een nieuwe community vertegenwoordiger.
Een vertegenwoordiger die er op toeziet dat marginale modjes die hun functie in de schoot hebben geworden geen kwaliteitsusers als mijn grote vriend @nonkel jos bannen, omdat hij hen afzeikt (hihi) middels een mooi paintje.

De situatie begint bijna op die van Amerika te lijken, wij de users onder de knie van het gezag!!!

Daarom trap ik bij deze mijn campagne af, ik moet nog een andere hauptmann kiezen als mijn metgezel dus meld je vooral aan als je met mij ten strijde wil trekken in deze campagne.

Hierbij alvast mijn verkiezingsposter:

8c0398f2796f16dc5ccac140f79f8996.png

https://gyazo.com/8c0398f2796f16dc5ccac140f79f8996
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
aanrader
 
Reactiescore
770
Het is verbijsterend te weten dat er nog zo vele mensen zijn die de wegen van het Noahisme loochenen, en liever geloven in de idiote praat van de naamloze lafaards van Innogames.

Dit grootste verraad aan ons eigen volk hangt boven ons land als een donkere wolk. het is daarom kameraden dat onze klok niet jubelt, maar dreunt! van woede en wrok. Wij zullen herbouwen wat stukgeslagen is, wij zullen optrekken naar stralende dagen, maar wij eisen eerst de gang van het recht, de schuldigen, zij dit hier aangezegd!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Toen jij de stap naar forum moderator maakte - dankzij uitgebreide steun van het VF-volk! - werd je inactief. Je kreeg alle vertrouwen en steun van ons en maakte die belofte niet waar. Dus wie zegt mij dat je dat nu wel gaat doen? Liever nomineer ik iemand die laat zien nog altijd voor de oude principes van het VF te staan. Nonkel Jos zou een goede kandidaat zijn, ware het niet dat hij dankzij hetzelfde schandalige systeem niet meer in staat is campagne te voeren.

Dus dan kom ik uit bij @simeco als hij interesse heeft - mijn steun heeft hij mits hij achter dezelfde principes staat!
 
Reactiescore
1.468
Het lijkt me tijd voor een nieuwe wind op het forum. Ik heb al velen aanmoedigingen gehad om mij aan te melden als forum moderator.
Deze stap heb ik al eens gemaakt en het systeem is zo rigide, bureaucratisch dat het onmogelijk is om als mod hier enige verandering aan te brengen.

Daarom lijkt het me tijd om eens eerlijke verkiezingen te hebben voor een nieuwe community vertegenwoordiger.
Een vertegenwoordiger die er op toeziet dat marginale modjes die hun functie in de schoot hebben geworden geen kwaliteitsusers als mijn grote vriend @nonkel jos bannen, omdat hij hen afzeikt (hihi) middels een mooi paintje.

De situatie begint bijna op die van Amerika te lijken, wij de users onder de knie van het gezag!!!

Daarom trap ik bij deze mijn campagne af, ik moet nog een andere hauptmann kiezen als mijn metgezel dus meld je vooral aan als je met mij ten strijde wil trekken in deze campagne.

Hierbij alvast mijn verkiezingsposter:

8c0398f2796f16dc5ccac140f79f8996.png

https://gyazo.com/8c0398f2796f16dc5ccac140f79f8996
Maarre, WIE DE F*** MOT ER NOU EEN MOD OP T VF
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Toen jij de stap naar forum moderator maakte - dankzij uitgebreide steun van het VF-volk! - werd je inactief. Je kreeg alle vertrouwen en steun van ons en maakte die belofte niet waar. Dus wie zegt mij dat je dat nu wel gaat doen? Liever nomineer ik iemand die laat zien nog altijd voor de oude principes van het VF te staan. Nonkel Jos zou een goede kandidaat zijn, ware het niet dat hij dankzij hetzelfde schandalige systeem niet meer in staat is campagne te voeren.

Dus dan kom ik uit bij @simeco als hij interesse heeft - mijn steun heeft hij mits hij achter dezelfde principes staat!

Jij bent vrouw en 17 dus hebt dubbel geen recht op mening of stemrecht.

Daarnaast is nonkel jos mijn VPkes
 

Deleted User - 2265087

Guest
Jij bent vrouw en 17 dus hebt dubbel geen recht op mening of stemrecht.

Daarnaast is nonkel jos mijn VPkes

En jij bent een idioot en dat is de grootste reden van allemaal waarom mensen geen stemrecht zouden mogen hebben.

Maarre, WIE DE F*** MOT ER NOU EEN MOD OP T VF

Ik vind dit eigenlijk wel een excellent punt van Jo Han. Maar ik neem aan dat het dan gaat over de macht over het gehele forum @Calamus Incendium ?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
En jij bent een idioot en dat is de grootste reden van allemaal waarom mensen geen stemrecht zouden mogen hebben.



Ik vind dit eigenlijk wel een excellent punt van Jo Han. Maar ik neem aan dat het dan gaat over de macht over het gehele forum @Calamus Incendium ?

Idioot?

Wat een naar validisme. Denk dat verstandelijk beperkten hiermee niet kunnen lachen

Toch @simeco
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Tijd om de snoek, de bosnier, dirkjan en sander van zolder te halen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Al moesten wij ook robbe opvoeden en beide iw mislukt ben ik bang
 
Bovenaan