Stem voor de instellingen van wereld 70!

Welke instellingen prefereer je?


  • Totaal aantal stemmers
    124
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
69
Als ik het goed begrijp wordt het dus sowieso een LH/No Haul- wereld?
 
Reactiescore
1.454
@.sleepwell , als je geen aanvallen binnen de stam kan sturen, betekent dat ook dat ik geen recap op mezelf kan sturen? Want dan neemt het een tactische zet van de verdediger weg. Dat zou wel erg jammer zijn :(
 
Reactiescore
1.018
Jammer, een dergelijke instelling zou wel interessant zijn om eens te proberen
 
Reactiescore
1.454
Jammer, een dergelijke instelling zou wel interessant zijn om eens te proberen

Zou een stack festijn worden. Want als er geen gevaar is op recaps, gaan mensen niet zo snel vooredelen en gaan mensen splittreintjes sturen. Al met al, je zal nog meer stacks tegen komen dan nu al het geval is, omdat deffen dan onmogelijk wordt gemaakt (spel gaat uit balans)
 

DeletedUser69389

Guest
Zoiets kan alleen werken wanneer er een boerlimiet wordt ingesteld. Maargoed we weten allemaal dat Duckje dat niet meer wilt en/of kan instellen voor normale werelden. Daarnaast zou de aanvaller dan echt gigantisch in het voordeel zíjn.
 
Reactiescore
69
@Single Malt vond die van jou sowieso al de beste, maar in combinatie met farmen echt heerlijke instellingen! You've got my vote.
 

DeletedUser27609

Guest
Ik heb gestemd op de instellingen van SleepWell en MortueMemoria, maar ik heb echt een pesthekel aan no/limited haul dus ik hoop dat die instellingen er niet van komen
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik weet niet wat nuttiger was, je stem in dit topic of het verbreken van je iconische postcount sinds 2009 :rolleyes:
 
Reactiescore
2.489
De instellingen van @.sleepwell zijn opgestuurd ter definitieve validatie naar InnoGames. De aankondiging volgt van zodra deze validatie binnen is.
 
Bovenaan