Stem de Classic!

Welke instellingen voor de nieuwe classic?

  • Voorstel A

    Stemmen: 92 52,3%
  • Voorstel B

    Stemmen: 89 50,6%

  • Totaal aantal stemmers
    176
  • Enquête gesloten .

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.504
In plaats van direct te stemmen wil ik de mensen vragen even goed na te denken over de instellingen. Ja 2 dorpen is leuk een heel bijzonder. Maar Voorstel B zorgt er voor een ontzettend vermoeiende en skill loze wereld overal. Het is precies wat mensen zo afschuwelijk vonden aan de afgelopen classic, sloop je een treintje krijg je er 2 terug. Door de redelijke productie, veel bb dorpen en geen nohaul ga je ontzettend veel edels hebben waardoor aanvallen geen skill is maar een massa spam van al je 200 edels. Kijk aub door de 2 dorpen heen. (Ondanks dat ik dit graag wilde)

Daarnaast heeft A geen meerdere dorpen start maar is de wereld wel heel goed in balans. Ja er is ook farmen, maar dit wordt goed gecompenseerd door de dure edels. De boerlimiet is zeer laag, waardoor je makkelijk kan bashen en veel kansen gaat krijgen om je edels te gebruiken. Toch moet je hier heel goed mee opletten, want ja, het zijn dure edels. Seconden benodigd over het algemeen gewoon meer inzicht, vooral verdedigend. A voor mij.
 
Reactiescore
1.019
a voor mij, al is het wel super leuk dat de comas het toch voor elkaar hebben gekregen een 2 dorpen start. zo jammer dat dat niet bij optie a zit, maargoed, optie A dus!
 

DeletedUser74552

Guest
Goudmunten, milisecondes en farmen. Dat lokkertje van beginnen met2 dorpen kan me echt gestolen worden tbh. Duidelijke A voor mij.
 

DeletedUser74880

Guest
Screenshot 2018-02-28 at 22.29.14.png

#quickmaths
__________________________________

Ik heb nog nooit met volle seconden gespeeld, en het lijkt mij ook totaal niet fijn. Ik heb mijn twijfels...
Mm toch mijn keus naar A (iknow verwisseld) misschien toch handig als noob timer :p
 

DeletedUser78389

Guest
Ik ga in ieder geval niet verder dan de start spelen als het optie B wordt en dan alleen maar om te kijken hoe een 2 start dorpen werkt.
 
Reactiescore
326
Goudmunten op een classic, thank you but no thank you.
Voor mij is het overduidelijk A

Wel jammer dat er bij beide een full haul is, ondanks dat het grootste deel van de community een nohaul of limited haul wilde.

Bekijk bijlage 12470

#quickmaths
__________________________________

Ik heb nog nooit met volle seconden gespeeld, en het lijkt mij ook totaal niet fijn. Ik heb mijn twijfels...
Mm toch mijn keus naar A (iknow verwisseld) misschien toch handig als noob timer :p

Ik keek eerst ook op tegen seconden 2 classics terug, maar in combinatie met pakketjes vond ik dit een enorm succes :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.489
Goudmunten op een classic, thank you but no thank you.
Voor mij is het overduidelijk A

Wel jammer dat er bij beide een full haul is, ondanks dat het grootste deel van de community een nohaul of limited haul wilde.

Onze eerste wereld met goudmunten was WERELD 2. Die goudmunten zijn letterlijk meer classic dan het no haul systeem....
 

DeletedUser74880

Guest
Ik keek eerst ook op tegen seconden 2 classics terug, maar in combinatie met pakketjes vond ik dit een enorm succes :)

Dit klinkt als gewoon proberen, mijn stem dan naar A. Dit word toch geen classic voor mij, aangezien ik te noob ben en geen team heb xD Later komt het wel.. Heb er zin in ;)
 
Reactiescore
326
Onze eerste wereld met goudmunten was WERELD 2. Die goudmunten zijn letterlijk meer classic dan het no haul systeem....

Goudmunten is echt verschikkelijk deffen op een classic, aangezien de tegenstander continu edels kan spammen. In combinatie met een full haul komt je edellimiet enorm hoog te liggen. Oneindig edels zorgt ervoor dat er gewoon treintjes verstuurd worden met bijna geen troepen, want tsjah edels heb je praktisch oneindig. Een aantal accounts hebben de vorige classic wel ervaren hoe zoiets is.

Gelukkig zie je zelf ook in dat A de betere keus is :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
In hoeverre is verandering nog mogelijk? Stel dat de meerderheid A wil, maar 3 bb’s/speler te veel vindt, kan dat dan nog aangepast worden of staat het vast?
 

DeletedUser78389

Guest
In hoeverre is verandering nog mogelijk? Stel dat de meerderheid A wil, maar 3 bb’s/speler te veel vindt, kan dat dan nog aangepast worden of staat het vast?
Kijk dit is nou een echt goeie vraag en dat voor een mod.
 
Bovenaan