Stelling van de dag

Reactiescore
35
vreemd verhaal, dus een speler van 120k verliest 2 dorpen zonder weerstand aan een speler waarmee ze hoogstwaarschijnlijk ook samenwerken (anonymous) en ipv verdedigen en hulp krijgen van zijn stam, gooien ze hem er meteen uit en beginnen ze met internen?

Reactiescore
51
intern ok

Reactiescore
6
vreemd verhaal, dus een speler van 120k verliest 2 dorpen zonder weerstand aan een speler waarmee ze hoogstwaarschijnlijk ook samenwerken (anonymous) en ipv verdedigen en hulp krijgen van zijn stam, gooien ze hem er meteen uit en beginnen ze met internen?
bwa eerder had al amper motivatie om te spelen want is al sinds w48 dat ik nog gespeeld had en speelde solo, ga ook volgende week een maandje rondreizen dus ging sws amper actief zijn gezien vlieguren etc.

Daarnaast was timing zeer ongelukkig gezien weekend drukste moment vd week is voor horeca :p heb mijn clears niet gedumpt maar wat ik over wat op AF gestuurd nadat ik praktisch gratis paulata kon clearen (was 4 clears kwijt voor 40k units) maarja als je na een 12u shift inlogt en helft van je dorpen zijn gecleard is het imo een goed moment om te stoppen en weer op pensioen te gaan.

Van samenwerking was er geen sprake, er was contact ja en er werden ook boze pm's uitgewisseld omtrent die cf's plan was ook om na mijn cluster op te ruimen (daarom ook plan om samen met mijn stamgenoot production paulata wegwerken) snel werk van te maken voordat ik op reis vertrok maar goed hindsight 20/20 hun timing was beter dan die van mij shit happens had sws niet gedacht nog zo hoog te staan dat BD besluit om de dorpen die te redden valt nog te redden is goed hun recht heb toen mijn acc praktisch leeg was qua def op del gezet en van mooie weer genoten.

Reactiescore
35
Zal je het voordeel van de twijfel geven maar blijft erg vreemd dat anonymous zo diep in jullie cluster zit te edelen zonder dat er ook maar 1 dorpje recapped wordt. Je zou toch denken dat jullie met de hele stam makkelijk zulke dorpjes kunnen pakken midden in je eigen cluster...

Reactiescore
6
Zal je het voordeel van de twijfel geven maar blijft erg vreemd dat anonymous zo diep in jullie cluster zit te edelen zonder dat er ook maar 1 dorpje recapped wordt. Je zou toch denken dat jullie met de hele stam makkelijk zulke dorpjes kunnen pakken midden in je eigen cluster...
ja klopt zonder context zou ik ook zoals jij denken maar als je kijkt naar onze veroveringen in die periode
1723635376349.png
-Deto was praktisch door al zijn off heen om playerke te edelen
-Quest was 17k ofzo
-voor kerse waar AF die dorpen meesnoepte zijn wel al pak off kwijt vs boertje en op kerse zelf

dus nadat AF die 2 cf's pakte en vol def pompte konden we met onze resterende clears kiezen voor ofwel
1 alles doodlopen wat we hadden en proberen die cf's terug te pakken
2 zsm alles van kerse edelen, evt andere cf's direct recappen en in toekomst die terugpakken
3 direct volle strijd met AF,sagi en rep vanuit verzwakte positie

We hebben voor 2 gekozen maar helaas is dat negatief afgelopen voor mij. Jullie mogen het gerust een boost noemen voor mezelf is het een uitgemaakte zaak en heb lekker weer kunnen trollen op tw na zoveel jaren, ik zal lekker van afstand genieten van alle drama's die er nog gaat komen.

Reactiescore
35
die veroveringen die je laat zien zijn totaal niet in dezelfde periode, dit is van eind juli tot 2 augustus, en het eerste verlies van schapen herder is 11 augustus, dat is ruim 10 tot 14 dagen om clears weer opgebouwd te hebben, daar kun je zeker recaps mee uitvoeren.

verder als iemand 2 cfs zo volpompt met deff, terwijl jullie een gigantisch front met hem hebben, dan val je toch op dat front aan je weet tenslotte dat het leeg staat...

verder zullen we dan wel in de toekomst zien of jullie die dorpen weer terug gaan pakken, want dit zou onhoudbaar moeten zijn voor hun.
maar ik denk gewoon dat het een afgesproken intern is ;) zeker nu ook sagitarrius een dorp ver buiten zijn cluster heeft gepakt.

Reactiescore
6
Je moet naast troepen ofc ook tijd hebben voor een serieuze front en dat heb ik niet vanwege redenen dat ik al reeds opgenoemd hebt letterlijk 2 post hierboven. De planning was er al letterlijk alleen kan ik moeilijk hun vragen wanneer ze me gaan aanvallen he, dat sagi daar edelt kan best mijn acc staat al tijdje op del dus heb geen zicht op van wie er precies allemaal aanvallen komen.

Misschien kan je beter focussen op je eigen positie ipv iets te zoeken dat er niet is ga je boertje en kerse ook intern noemen omdat we ze na 1 wave al gebroken hadden, Kerse was ook gewoon rang 28 :) maar als dat je mening blijft is dat maar zo voor mij is het afgesloten

Reactiescore
35
Het feit dat jij direct je account gewoon op delete gooit is toch al het bewijs er van, geef dan vv af of probeer gewoon te redden wat er te redden valt, geef aankomsten van edels door aan je stamgenoten zodat ze kunnen recappen etc.

Maar dit is toch wel een vreemde gang van zaken, mag ik daar mijn vraagtekens bij zetten?

Reactiescore
6
dat is doorgegeven geweest maar als ze allemaal op dat ogenblik offline waren heb je er weinig aan, heb zelf wat gesniped, maar ja als na een lange drukke dag werken moet redden wat er te redden valt met 1/4 van je troepen wat doe je dan strijd je door tot je alles verliest en spendeer je al je tijd om iets te redden dat niet te redden valt.

Mijn motivatie was toch al laag en het ging sws vanaf volgende week maandag een maand ofzo op vv als ik geen co kon vinden en betwijfel of ik erna meer motivatie zou hebben om te spelen. Denk dat je vooral jammer vond dat we in wol jou applicatie destijds geweigerd hadden want moest je in wol zitten had je zeker mogen edelen wat er te redden viel ;) maar goed heb ook mindere dingen over je gehoord van je oude stam vind drama leuk maar betrokken zijn bij drama minder.

Reactiescore
35
Wel alles valt toevallig net de verkeerde kant op voor jullie in deze situatie, alles er aan gedaan maar helaas. Dacht dat ik veel pech had maar hier kan ik ook niet tegen op.

Je kunt de bal nu terugkaatsen naar mij maar ik ben volgens mij zowat de enige op deze wereld die wel gewoon eerlijk wilt spelen.
Bij elke andere speler had ik ook een post gemaakt, dus dit heeft niks met een afgewezen aanmelding van een maand terug te maken...

Reactiescore
235
Wel alles valt toevallig net de verkeerde kant op voor jullie in deze situatie, alles er aan gedaan maar helaas. Dacht dat ik veel pech had maar hier kan ik ook niet tegen op.

Je kunt de bal nu terugkaatsen naar mij maar ik ben volgens mij zowat de enige op deze wereld die wel gewoon eerlijk wilt spelen.
Bij elke andere speler had ik ook een post gemaakt, dus dit heeft niks met een afgewezen aanmelding van een maand terug te maken...
Wat een bulllshit, waarom zie ik maar 1 post gericht aan ons en niet 100 andere posten?
Je kan een voorbeeld nemen aan Hond. Hij is in ieder geval niet zo hypocriet en staat ook voor wat hij zegt.

Dit gezegd hebbende ga ik me weer richting op de schaapjes en laat ik jullie verder je ding doen.

Groetjes,

Reactiescore
0
Er worden wel meerdere rare spelletjes gespeeld hierzo, zo kan ik mij ene Libra herinneren die vlak voor zijn edel van sagi zijn stam heeft ontbonden hmmmm

Reactiescore
35
Wat een bulllshit, waarom zie ik maar 1 post gericht aan ons en niet 100 andere posten?
Je kan een voorbeeld nemen aan Hond. Hij is in ieder geval niet zo hypocriet en staat ook voor wat hij zegt.

Dit gezegd hebbende ga ik me weer richting op de schaapjes en laat ik jullie verder je ding doen.

Groetjes,
Geen idee waar jij t over hebt wie is hond?

Verder heb ik nog geen acties gezien zoals die van jullie nu, kan zijn dat ze er wel zijn hoor maar zit niet de hele map af te zoeken naar rare zaakjes, jullie liggen toevallig in de buurt.

Reactiescore
235
Geen idee waar jij t over hebt wie is hond?

Verder heb ik nog geen acties gezien zoals die van jullie nu, kan zijn dat ze er wel zijn hoor maar zit niet de hele map af te zoeken naar rare zaakjes, jullie liggen toevallig in de buurt.

Hond is Antraxxol.

Maar dan ben jij vriendjes met Unique of je bent achterlijk.
De keuze laat ik aan jou :kekw:

Bovenaan