- Reactiescore
- 507
Kata's op WOL
bwa eerder had al amper motivatie om te spelen want is al sinds w48 dat ik nog gespeeld had en speelde solo, ga ook volgende week een maandje rondreizen dus ging sws amper actief zijn gezien vlieguren etc.vreemd verhaal, dus een speler van 120k verliest 2 dorpen zonder weerstand aan een speler waarmee ze hoogstwaarschijnlijk ook samenwerken (anonymous) en ipv verdedigen en hulp krijgen van zijn stam, gooien ze hem er meteen uit en beginnen ze met internen?
ja klopt zonder context zou ik ook zoals jij denken maar als je kijkt naar onze veroveringen in die periodeZal je het voordeel van de twijfel geven maar blijft erg vreemd dat anonymous zo diep in jullie cluster zit te edelen zonder dat er ook maar 1 dorpje recapped wordt. Je zou toch denken dat jullie met de hele stam makkelijk zulke dorpjes kunnen pakken midden in je eigen cluster...
Wat een bulllshit, waarom zie ik maar 1 post gericht aan ons en niet 100 andere posten?Wel alles valt toevallig net de verkeerde kant op voor jullie in deze situatie, alles er aan gedaan maar helaas. Dacht dat ik veel pech had maar hier kan ik ook niet tegen op.
Je kunt de bal nu terugkaatsen naar mij maar ik ben volgens mij zowat de enige op deze wereld die wel gewoon eerlijk wilt spelen.
Bij elke andere speler had ik ook een post gemaakt, dus dit heeft niks met een afgewezen aanmelding van een maand terug te maken...
Geen idee waar jij t over hebt wie is hond?Wat een bulllshit, waarom zie ik maar 1 post gericht aan ons en niet 100 andere posten?
Je kan een voorbeeld nemen aan Hond. Hij is in ieder geval niet zo hypocriet en staat ook voor wat hij zegt.
Dit gezegd hebbende ga ik me weer richting op de schaapjes en laat ik jullie verder je ding doen.
Groetjes,
Geen idee waar jij t over hebt wie is hond?
Verder heb ik nog geen acties gezien zoals die van jullie nu, kan zijn dat ze er wel zijn hoor maar zit niet de hele map af te zoeken naar rare zaakjes, jullie liggen toevallig in de buurt.