- Reactiescore
- 235
Roven kost nochtans zo weinig tijd dat zelf ik dat kan!Je weet pas dat je goed bezig bent als je meer tijd over hebt voor roven/farmen dan voor je sociale contacten
Punten vechten niet troepen wel etc etcIk zal maar beginnen met de eerste stelling.
Acc's die in rank lager dan mij staan zijn niet serieus te nemen.
Bekijk bijlage 35686
Je kan prima groeien en troepen maken tegelijk?Punten vechten niet troepen wel etc etc
Ik speel ook solo of naja heb wel een co die 1 uur per week logt maar buiten dat speel ik solo.Broer, sommige mensen hebben ook verplichtingen (en uberhaupt gewoon interesses) naast TW.
Daarom dat ik altijd zal blijven argumenteren tegen co's, zelfs een farm-limiet mag van mij. Je kan toch niet van je spelers verwachten 8u+/dag online te zijn ....
Enige activiteit daarentegen mag inderdaag wel beloond worden, maar voorzichtig zijn met het min-max'en in een game als tribalwars. Just my opinion.
Nog paar dagen te gaan. Houd vol!!Bram de disc mod is salty, nu moet ik hier spammen. Tot over 7 dagen vrienden
We missen je maat en Bram stinktBram de disc mod is salty, nu moet ik hier spammen. Tot over 7 dagen vrienden
Eindelijk weer wat leven hier^^Bram de disc mod is salty, nu moet ik hier spammen. Tot over 7 dagen vrienden
Nou en of.Zit iedereen er klaar voor ?