Stelling van de dag

Reactiescore
1.136
Misschien ben ik noob, maar moet dat limiet nu niet over zijn dan? 60 dagen 20:1 -> wereld 61 dagen oud

Sterker nog ik heb ook wel een late start gedaan als mb waar ik 2 maanden na de wereld gestart was.
Werd ik 20x zo groot als rim noobs waarvan de 20/1 al lang afgelopen was maar omdat mijn 60 dagen nog bezig was gold die regel als nog terwijl ik de gene was die 20x zo groot was......
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Stelling:

Stamlimiet 7 zoals hier zorgt voor de leukste werelden, we gaan de midgame in met 4 a 5 partijen die nog behoorlijk relevant zijn nadat er al behoorlijk wat oorlog is geweest. Nog kleiner zou partijen al heel vroeg forceren tot diplomatie, maar met 7 valt ook nog net prima phalanxen te vormen. En hoger stamlimiet zie je de wereld al snel verdeeld worden over 2 OP partijen, ook omdat daar gewoon dan ruimte is voor de meeste spelers van het verkleinende spelersbestand van tw.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling:

Stamlimiet 7 zoals hier zorgt voor de leukste werelden, we gaan de midgame in met 4 a 5 partijen die nog behoorlijk relevant zijn nadat er al behoorlijk wat oorlog is geweest. Nog kleiner zou partijen al heel vroeg forceren tot diplomatie, maar met 7 valt ook nog net prima phalanxen te vormen. En hoger stamlimiet zie je de wereld al snel verdeeld worden over 2 OP partijen, ook omdat daar gewoon dan ruimte is voor de meeste spelers van het verkleinende spelersbestand van tw.

Volledig mee eens, ontzettend grote verbetering dat stamlimiet 7
 
Reactiescore
201
7 of 12 heeft maar weinig verschil.
Intern en fusies om toch maar als eerste het meeste terrein te claimen zullen er altijd zijn ;)
 
Reactiescore
201
In een de huidige omvang van de werelden en een wereld waar je met een stamlimiet van 7 speelt zouden de vv restricties moeten herleid worden naar 24u ipv 48u? dit om de simpele reden dat op een leuke wereld als dit, het nu nagenoeg onmogelijk is om VV af te staan, tenzij aan EVVS :biggrin: , een boostaccount, of een MB uit een andere stam.

De vv beperkingen wegen als dusdanig zwaar door dat je nagenoeg niet anders kan dan 24/7 je account actief te bemannen, wat met de hele huidige community niet mogelijk meer is
 
Reactiescore
152
In een de huidige omvang van de werelden en een wereld waar je met een stamlimiet van 7 speelt zouden de vv restricties moeten herleid worden naar 24u ipv 48u? dit om de simpele reden dat op een leuke wereld als dit, het nu nagenoeg onmogelijk is om VV af te staan, tenzij aan EVVS :biggrin: , een boostaccount, of een MB uit een andere stam.

De vv beperkingen wegen als dusdanig zwaar door dat je nagenoeg niet anders kan dan 24/7 je account actief te bemannen, wat met de hele huidige community niet mogelijk meer is

Eens met hetgeen dat de vv restricties terug moeten naar 24 uur ipv 48 uur. Wel zou het wisselen van accounts terug moeten van 24 uur naar bijv. 48 uur om acc switches voor massa's te verkleinen.
 
Reactiescore
1.577
Stelling:

Stamlimiet 7 zoals hier zorgt voor de leukste werelden, we gaan de midgame in met 4 a 5 partijen die nog behoorlijk relevant zijn nadat er al behoorlijk wat oorlog is geweest. Nog kleiner zou partijen al heel vroeg forceren tot diplomatie, maar met 7 valt ook nog net prima phalanxen te vormen. En hoger stamlimiet zie je de wereld al snel verdeeld worden over 2 OP partijen, ook omdat daar gewoon dan ruimte is voor de meeste spelers van het verkleinende spelersbestand van tw.

waarom niet 8 of 9 ik ben benieuwd wat je argumenten zijn
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Stelling:

TW updates zouden in het midden van de nacht moeten gebeuren, of toch op een uur waar er altijd lagere activiteit is. Niet zo lekker als je een 3 minuten lange update hebt, terwijl je een massa met 600 + inc's krijgt.

Akkoord, soms werken script hierdoor ook niet meer bijvoorbeeld.
 
Reactiescore
903
Stelling:

TW updates zouden in het midden van de nacht moeten gebeuren, of toch op een uur waar er altijd lagere activiteit is. Niet zo lekker als je een 3 minuten lange update hebt, terwijl je een massa met 600 + inc's krijgt.
Waarom zo’n bullshit stelling? Je hebt ze toch gereckt?<3
 
Reactiescore
864
Reactiescore
903
Ja maar begrijp het dan, daarom is ons offensief gefaalt!
Ah jullie hadden er ook last van... nee maar is idd niet echt handig nee zou wel echt fuckedup zijn als je dan iets mist op offensief of defensief vlak.
 
Reactiescore
736
Bovenaan