Stelling van de dag

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
mja nog altijd minder invloed dan op een andere wereld.
zeg niet dat eventen niks doen zeg alleen dat het een foute conclusie is dat no haul boosten in de hand speelt.

Ja tot je 10 gouden oorlog uit het rad draait.
 
Reactiescore
1.141
Is het niet eerder de speelsnelheid (met name de GS productie) die door de factor 4 de beurs minder relevant maakt, eerder dan het no haul concept?

Mja die factor 4 is er omdat het no haul is dus ja.

Ja tot je 10 gouden oorlog uit het rad draait.

Ja oke maar wat heeft dat te maken met no haul of geen no haul?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ja oke maar wat heeft dat te maken met no haul of geen no haul?

Dat de standaard productie hier 9600 is en op een normale wereld 4800. Met een gouden oorlog pak je dus:

9600 x 0,30 = 2880 gs per uur extra

Dat is per gouden oorlog 483840 gs per dorp extra, wat gelijk staat aan 31 munten per dorp per gouden oorlog extra (15600 leem prijs).

Op een dorpenaantal van 100 is dat dus 3100 muntjes, wat een edel of 30 is op dat dorpenaantal die ik elke week extra produceer. 2x zoveel als op een geen no haul wereld. Dat abusen dus minder zinvol is op een no haul wereld slaat nergens op, want met 10 gouden oorlog koop ik zo een paar honderd edels.

Dat gs-pakketjes makkelijker gecompenseerd kunnen worden is eveneens onzin, want als je veel gs pakketjes hebt dan is niet ineens je productie lager dan die van een non-abuser. Door pp-abuse kan je altijd meer edels boosten dan je tegenstander.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.064
Stelling: Zonder @PTXgamer is Cacturne niet meer wat het geweest is en kunnen ze beter stoppen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jelle heeft enkel maar op cacturne mogen loggen uit vraag van zijn naaste vrienden en omgeving, hij was er immers het hart van in dat hij in onze schaduw moest leven w69
 
Reactiescore
260
Niet meer of nogsteeds niet??
 
Reactiescore
2.064
Stelling: Pugna kan niet meer serieus worden genomen als top stam i.v.m het debacel met de VV/9 stamleden/ontbreken van stacks bij Illy.

De desbetreffende speler Narcist illy, heeft de overstap geregeld toen het nog niet duidelijk was dat hij naar Pugna zou gaan. Aangezien alles al rond was en Jens een aantal dagen niet op w78 had gelogd, heeft hij dit (begrijpelijk?) doorgezet en de stam niet op de hoogte gesteld. Denk niet dat Pugna daar vooraf of tijdens iets aan had kunnen doen, achteraf wel maar dat blijft natuurlijk binnen de stammuren van Pugna.

Voorderest stond er inderdaad te weinig stamdef, alleen dat gebeurd zelfs de beste kijk naar Tyrant w76, wat toch een redelijke topstam was.

Ik denk dat Pugna nog steeds een goede kanshebber is op de wereldwinst met een aantal taaie accounts.
 
Reactiescore
2.477
De desbetreffende speler Narcist illy, heeft de overstap geregeld toen het nog niet duidelijk was dat hij naar Pugna zou gaan. Aangezien alles al rond was en Jens een aantal dagen niet op w78 had gelogd, heeft hij dit (begrijpelijk?) doorgezet en de stam niet op de hoogte gesteld. Denk niet dat Pugna daar vooraf of tijdens iets aan had kunnen doen, achteraf wel maar dat blijft natuurlijk binnen de stammuren van Pugna.

Voorderest stond er inderdaad te weinig stamdef, alleen dat gebeurd zelfs de beste kijk naar Tyrant w76, wat toch een redelijke topstam was.

Ik denk dat Pugna nog steeds een goede kanshebber is op de wereldwinst met een aantal taaie accounts.
Significant verschil is dat Pugna geen incomings kreeg voor de rest, niet via PM vroeg of alles oké was, niet om snipes en recaps vroeg,... Dit gebeurde voor zover ik weet wél in Tyrant en daar kregen meerdere accounts 500+ incomings. Beetje appelen met peren vergelijken.
 
Reactiescore
2.878
Voorderest stond er inderdaad te weinig stamdef, alleen dat gebeurd zelfs de beste kijk naar Tyrant w76, wat toch een redelijke topstam was.

Kregen bij Tyrant niet alle 13 accounts incommings en bij Pugna maar 1 volgens mij?


Ik denk dat Pugna nog steeds een goede kanshebber is op de wereldwinst met een aantal taaie accounts.


En anders nemen jullie er gewoon weer een paar bij toch.
 
Reactiescore
1.016
Stelling: Pugna kan niet meer serieus worden genomen als top stam i.v.m het debacel met de VV/9 stamleden/ontbreken van stacks bij Illy.

Denk vooral de we @Qui Intus Diaboli niet meer serieus kunnen nemen. Na alle mooie woorden op W76 zo hard af gaan kan gewoon niet!
 
Reactiescore
2.064
Significant verschil is dat Pugna geen incomings kreeg voor de rest, niet via PM vroeg of alles oké was, niet om snipes en recaps vroeg,... Dit gebeurde voor zover ik weet wél in Tyrant en daar kregen meerdere accounts 500+ incomings. Beetje appelen met peren vergelijken.
Kregen bij Tyrant niet alle 13 accounts incommings en bij Pugna maar 1 volgens mij?


En anders nemen jullie er gewoon weer een paar bij toch.

Wanneer er een speler die net wel, net niet in de stam is het logisch dat de communicatie nog niet perfect is, dat ter zijde zijn jullie niet de enige stam die met Pugna front. (er stond def, niet genoeg oke?) Wanneer er daarnaast geen edels worden doorgestuurd doordat er opeens een onbekende speler op het account zit, wat niet wordt gemeld tja.

(geen verwijt naar Jens ofc)

jezus vergelijk je die noobstam pugna met een topstam als tyrant????????? jezus

Noobstam valt wel mee, denk dat er een aantal accounts makkelijk mee konden op een w76.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan