Stelling van de dag

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
hou je mond rene 90% van pugna weet niet eens hoe je een edel onder 100ms sniped
 

Deleted User - 487957763

Guest
Wanneer er een speler die net wel, net niet in de stam is het logisch dat de communicatie nog niet perfect is, dat ter zijde zijn jullie niet de enige stam die met Pugna front. (er stond def, niet genoeg oke?) Wanneer er daarnaast geen edels worden doorgestuurd doordat er opeens een onbekende speler op het account zit, wat niet wordt gemeld tja.

(geen verwijt naar Jens ofc)



Noobstam valt wel mee, denk dat er een aantal accounts makkelijk mee konden op een w76.
Naja zal Pugna niet direct afschrijven, maar de stacklijsten en ods scores na gisteren doen mij toch ernstig twijfelen.
1614782105346.png
Gekeken naar het safe van dit account en de ligging waarop zij illy hadden kunnen ondersteunen...
 
Reactiescore
2.062
Dejavu naar w76, hoe wij sommige spelers uitlachte met een ODS score. Omstandigheden kunnen soms voor bepaalde problemen zorgen helaas
 
Reactiescore
1.228
Wanneer er een speler die net wel, net niet in de stam is het logisch dat de communicatie nog niet perfect is, dat ter zijde zijn jullie niet de enige stam die met Pugna front. (er stond def, niet genoeg oke?) Wanneer er daarnaast geen edels worden doorgestuurd doordat er opeens een onbekende speler op het account zit, wat niet wordt gemeld tja.
Als er niets word doorgegeven dan vraag je er toch zelf naar? Wat is dat voor een belachelijke redenering. :p

Ik ging er van uit dat er niets meer ging komen aangezien ik hoorde dat de stacklijst aanvullen al zo moeilijk was. :)
 
Reactiescore
130
Naja zal Pugna niet direct afschrijven, maar de stacklijsten en ods scores na gisteren doen mij toch ernstig twijfelen.
Bekijk bijlage 27427
Gekeken naar het safe van dit account en de ligging waarop zij illy hadden kunnen ondersteunen...
Die man heeft veel OFF in zijn safe en alle deff dat die heeft, heeft die stacked staan aan zijn front met ons in alle dorpen die op 2-3 velden van een dorp van ons liggen omdat die bang heeft om geblitzd te worden.
 
Reactiescore
2.062
Als er niets word doorgegeven dan vraag je er toch zelf naar? Wat is dat voor een belachelijke redenering. :p

Ik ging er van uit dat er niets meer ging komen aangezien ik hoorde dat de stacklijst aanvullen al zo moeilijk was. :)

Naja ik heb bijvoorbeeld paar keer een illy tag voorbij zien komen voor snipes, denk dat de communicatie gewoon belabberd was geregeld die dag. Ik betreur ook dat er niet via PM contact is geweest erover hoor, alleen als normaal alles via disc gaat tja.
 
Reactiescore
1.228
Naja ik heb bijvoorbeeld paar keer een illy tag voorbij zien komen voor snipes, denk dat de communicatie gewoon belabberd was geregeld die dag. Ik betreur ook dat er niet via PM contact is geweest erover hoor, alleen als normaal alles via disc gaat tja.
Je hebt me zelf via discord gevraagd hoe het ging, niet gevraagd of ik hulp nodig had met snipes toch? :D
1614782803737.png
 
Reactiescore
2.433
Is dit het einde van René?
 
Reactiescore
5.598
Je TW carrière om zeep helpen 101 - Rene “Stoney” Grande, 2021
 

Deleted User - 487957763

Guest
Die man heeft veel OFF in zijn safe en alle deff dat die heeft, heeft die stacked staan aan zijn front met ons in alle dorpen die op 2-3 velden van een dorp van ons liggen omdat die bang heeft om geblitzd te worden.
Genoeg werk aan de winkel voor Pugna haha. Maarja als het dezelfde lui zijn als van conor mcgregor W72 kan je er ook weinig van verwachten natuurlijk...
 
Reactiescore
1.016
Je TW carrière om zeep helpen 101 - Rene “Stoney” Grande, 2021

Is gewoon tactisch outplayed. Nu zijn carrière om zeep helpen zodat ie in 2023 eindelijk volledig gestopt is met TW.
 
Reactiescore
1.228
Stelling van de dag, op werelden met speelsnelheid 2 zou de 20:1 regel ook dubbel zo snel moeten vervallen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.016
Misschien ben ik noob, maar moet dat limiet nu niet over zijn dan? 60 dagen 20:1

De regels geldt voor de eerste 60 dagen van een account, niet voor de looptijd van de wereld. Dus als een account 60 dagen na start van de wereld begint, heeft deze nog steeds 60 dagen de 20:1-regel.
 
Bovenaan