Stelling van de dag

Reactiescore
489
Een mooie post maken terwijl ik dronken ben, ik ga een poging wagen.
Op het begin van de wereld is er veel gebeurd omtrent maai vooral door de smerige stabs van China. UBM (1 week na start wereld lid van de premade) verkondigd nu samen met de maatjes van house en gaatje dat het o zo oneerlijk is dat wij grotere mb/du stammen hebben.
Dat is dus dezelfde UBM die verkondigde heel gaatje achter te laten en bij ons te voegen? Die momenteel propoganda de andere kant op voert (is je goed recht jongen), na een spion (Noah u watching?) werd het gehele plan uitgelekt. Het plan vanaf maai was simpel UBM wilde bij de premade (zat er al bij maar qua stam joinen) en vroeg later of alle main accs uit gaatje mee konden. Intern leverde dit veel commotie op betreft een wereld dood recruiten dus dit is afgedaan en er werd bepaald nee we kunnen beter een 3 strijd hanteren aangezien maai nog de voornemens had om een leuke wereld te maken. Na verschillende Posts van materlotti onder andere werd duidelijk dat een R2w totale onzin is, begrijpelijk. Niet daardoor maar door ons met goed verstand werd gekozen om gewoon lekker als maai te spelen en het de rest van de wereld wel te aanschouwen.

Weer een bullshit post over UBM, premade en Gaatje achterlaten.
UBM zat niet bij premade, we werden gewoon meteen gevraagd om op termijn te joinen, net zoals andere stammen met Gaatje al vrij snel in zee wouden gaan. Verder hebben wij altijd geopperd om iedereen of toch zoveel mogelijk accs van Gaatje mee te nemen en voor de rest een oplossing te zoeken. Ik ben zelf al effe gestopt maar hoe vaak ik posts zie niet kloppen, Jezus. Informeer liever wat meer voor je zo'n onzin post, lijkt het coronanieuws wel.

En ik zou gewoon eens TW beginnen spelen ipv al deze nutteloze discussies te doen, want aan de situatie gaat niets veranderen. Laat nu maar gewoon IG zien wie de grootste heeft (telt voor alle kampen ;) )
 
Reactiescore
12
Bij voorbaat mijn excuses voor de dubbelpost, alleen is dit wel mooier om even naar de reacties te peilen.

Nieuwe stelling: De BG van House en Gaatje enkel en alleen maar om met totale overmacht Maai weg te spelen is een snelle maar vooral teleurstellende manier om tot een klassieke 1v1 eindstrijd te komen. Dit is dus zeker een gemiste kans voor een leuke en meer dynamische 1v1v1.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Bij voorbaat mijn excuses voor de dubbelpost, alleen is dit wel mooier om even naar de reacties te peilen.

Nieuwe stelling: De BG van House en Gaatje enkel en alleen maar om met totale overmacht Maai weg te spelen is een snelle maar vooral teleurstellende manier om tot een klassieke 1v1 eindstrijd te komen. Dit is dus zeker een gemiste kans voor een leuke en meer dynamische 1v1v1.
Als je dit zo stelt zonder verdere context, ja. Maar zij die al langer op de wereld spelen, zullen inzien dat er meer aan vooraf is gegaan en dat het dus niet zomaar en zonder enige degelijke reden een 2v1 is.
 
Reactiescore
12
Als je dit zo stelt zonder verdere context, ja. Maar zij die al langer op de wereld spelen, zullen inzien dat er meer aan vooraf is gegaan en dat het dus niet zomaar en zonder enige degelijke reden een 2v1 is.

Context en historie lijkt me een simpel excuusje om dit soort r2w uit te voeren. Lijkt me eerder dat je die zaken moet gebruiken om een leuk eindspel op te zetten (munitie bij onderhandelingen over cf en rechttrekken fronten).
Het excuus “jullie hebben wat gedaan, dus wij moeten daarop reageren” heeft al meerdere werelden verpest. Wordt in mijn ogen tijd dat er wat spelers zelf hun moraliteit bepalen en daar dan aan vasthouden, los van de rotte appels die elke wereld opduiken.

Janknoobs, hebben jullie zelf veroorzaakt.
Dit soort argumentatie is eerder ondermaats, je gelijkgezinde hierboven deed het wel wat beter.
 
Reactiescore
1.363
House + gaatje zijn gewoon zwaar onzeker over zichzelf. Dus dan lekker samen met een "overmacht " tegen trump. Tis hoe je wilt spelen natuurlijk. Wens ze veel plezier. Bende janknoobs xD.
 
Reactiescore
941
Kun je nog even reageren? Ben wel benieuwd of je al een tegenargumentatie op poten hebt kunnen zetten

Ik heb besloten om mij minder op het AF te begeven. Ik zal wel nog antwoorden op je bericht in privé.

House + gaatje zijn gewoon zwaar onzeker over zichzelf. Dus dan lekker samen met een "overmacht " tegen trump. Tis hoe je wilt spelen natuurlijk. Wens ze veel plezier. Bende janknoobs xD.

Wel jammer voor Maai dat ze zo'n infantiele leider hebben die constant met dit soort uitspraken loopt te strooien. Ik heb al gemerkt dat de meeste daar gewoon volwassen en chille kerels zijn maar dan heb je zo'n kerel als We Like Hot Chicks als uithangbord.. dat wil je toch vermijden? Snap niet goed dat er daar vanuit Maai intern geen commentaar op komt.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Context en historie lijkt me een simpel excuusje om dit soort r2w uit te voeren. Lijkt me eerder dat je die zaken moet gebruiken om een leuk eindspel op te zetten (munitie bij onderhandelingen over cf en rechttrekken fronten).
Het excuus “jullie hebben wat gedaan, dus wij moeten daarop reageren” heeft al meerdere werelden verpest. Wordt in mijn ogen tijd dat er wat spelers zelf hun moraliteit bepalen en daar dan aan vasthouden, los van de rotte appels die elke wereld opduiken.


Dit soort argumentatie is eerder ondermaats, je gelijkgezinde hierboven deed het wel wat beter.
Het is geen simpele actie-reactie. Imo zijn er gewoon al teveel dingen gebeurd vanuit het Maai-kamp wat ik niet kan waarderen en waardoor ik dus liever eerder Maai probeer weg te krijgen dan Gaatje. Gaatje redeneert analoog, en hier heb je al heel snel een 2v1, immers snappen beide partijen dat als ze nauwer gaan samenwerken ze de hoogste winsten zullen/kunnen boeken. Dat is geen rocket science.

Ik ben van mening dat 1) je als nr 1 stam altijd de wind van voren zult krijgen, dat is gewoonweg zo en 2) er enkele spelers in Maai zich al de hele wereld als ultieme eikels gedragen en de hele stam daardoor getroffen wordt, maar dat krijg je als je die spelers laat spelen in je stam. Neem daar ook nog eens bij dat ook ingame niet altijd even schoon is gespeeld (hoewel elke stam zich hier wel in zekere zin schuldig aan maakt), met als kers op de taart de recruit van MrGrizzly, en je hebt al snel genoeg redenen waarom een Gaatje-speler liever eerst Maai weg zal proberen krijgen dan House, en opnieuw geldt hier een analoge redenering voor House-spelers.

Met alle respect, maar dat hier nu mensen komen pleiten voor een fijne en nette 1v1v1 is 1) in praktijk NOOIT haalbaar en 2) gewoonweg mosterd na de maaltijd imo.
 
Reactiescore
1.363
Ik heb besloten om mij minder op het AF te begeven. Ik zal wel nog antwoorden op je bericht in privé.



Wel jammer voor Maai dat ze zo'n infantiele leider hebben die constant met dit soort uitspraken loopt te strooien. Ik heb al gemerkt dat de meeste daar gewoon volwassen en chille kerels zijn maar dan heb je zo'n kerel als We Like Hot Chicks als uithangbord.. dat wil je toch vermijden? Snap niet goed dat er daar vanuit Maai intern geen commentaar op komt.
Wie leavede nou weer jankend de overlegschat, omdat jij geen tegenspraak duidt als jij in overtreding gaat?
Zelfs die lui die erbij zaten moesten jou uitlachen, omdat jij zo dom praatte.
Ik wil zeker normaal antwoord geven op een stelling. Zouden jullie dan intern willen bespreken om @We Like Hot Chicks een AF verbod op te leggen?
Bepaal ik zelf wel kerel ;). Dan zou je wel meer lui een afverbod mogen geven.
 
Bovenaan